XXL Nutrition

cutkuurtje

Bezoekers in dit topic

Ik zou voor anavar gaan..
Anavar kan je tot 8 weken doortrekken..
 
var "zou" ook minder onderdrukken, lees ik toch vaak. Mss kan ik dan bv 8weken var 40mg + T3 nemen tijdens de cut, die ik dan als prime gebruik om daarna op mijn bulkkuur over te gaan (direct erachter dan wel)

Bulkkuur wordt test 500mg + hg bold 300mg, gezien de 17aa vooraf geen oral kickstart dan. Wel proviron naast de test (of is mast op 200mg evengoed?) Het gaat dan enkel voor de shgb binding. Minder slikken en goedkoper :D

Damn wat is nakuren saaie shit, heb de laatste 2weken nog maar 1 keer getraind wegens ziekte. Heb ook geen zin meer, motivatie zonder aas is wel moeilijker dan ik dacht.
 
var "zou" ook minder onderdrukken, lees ik toch vaak. Mss kan ik dan bv 8weken var 40mg + T3 nemen tijdens de cut, die ik dan als prime gebruik om daarna op mijn bulkkuur over te gaan (direct erachter dan wel)

Bulkkuur wordt test 500mg + hg bold 300mg, gezien de 17aa vooraf geen oral kickstart dan. Wel proviron naast de test (of is mast op 200mg evengoed?) Het gaat dan enkel voor de shgb binding. Minder slikken en goedkoper :D

Damn wat is nakuren saaie shit, heb de laatste 2weken nog maar 1 keer getraind wegens ziekte. Heb ook geen zin meer, motivatie zonder aas is wel moeilijker dan ik dacht.

:roflol: :p


zou van de orals afblijven bro, en ineens iets "tegoei" doen.

ik ga zelf binnen enkele weken aan 150 prop, 112,5 tren ace, en T3.
 
var "zou" ook minder onderdrukken, lees ik toch vaak. Mss kan ik dan bv 8weken var 40mg + T3 nemen tijdens de cut, die ik dan als prime gebruik om daarna op mijn bulkkuur over te gaan (direct erachter dan wel)

Bulkkuur wordt test 500mg + hg bold 300mg, gezien de 17aa vooraf geen oral kickstart dan. Wel proviron naast de test (of is mast op 200mg evengoed?) Het gaat dan enkel voor de shgb binding. Minder slikken en goedkoper :D

Damn wat is nakuren saaie shit, heb de laatste 2weken nog maar 1 keer getraind wegens ziekte. Heb ook geen zin meer, motivatie zonder aas is wel moeilijker dan ik dacht.

Je moet wel blijven trainen aap :P natuurlijk is nakuren k*t, je mist ineens die drive van de anabolen. Ik zit zelf nu ook in de nakuur en ben vrij snel down etc maar blijf wel trainen en eten want anders heb ik over een paar weken als ik weer de oude ben dikke spijt.
 
ben gisteren weer gaan trainen, minder reps en moeilijker maar wel met de kilos van ON. Ook weer benen erin gegooid, dat was even geleden.
 
Back
Naar boven