XXL Nutrition

Cutler 2 weeks out, (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Persoonlijk vond ik vorig jaar dat hij de beste shape ooit had;)

nou, geef mij maar het fysiek van Juan Diesel hoor,,
Vind Jay er helemaal niet goed bij staan,,helemaal geen detail in zijn armen,,kan ook aan de foto liggen,,
 
Neee vind ik niet, dat is al weer aardig wat jaar geleden..

2001
 
+1

in 2001 mochtie van mij colemann beaten! Hij wint daar overduidelijk op abs n tightsssssss pose....en is knoeperdje hard daar!!!!!
De rug van coleman is dan wel weer unbeatable
 
ik niet, Jay is spot on! foto's geven elke keer weer een verkeerd beeld. De trainingsvids en de massage video van laatst waren doorslaggevend. Jay komt minstens zo hard als in 2009.

Als hem dat lukt pakt hij hem wel.
 
Het gebrek aan detail in de armen, kan dat ook liggen aan net iets teveel Synthol?
 
zal wel goed komen maar op basis van deze pics zie ik geen 1ste plaats
 
Toch vind ik wel dat heath een beter definitie heeft..........en daarnaast ook mooier gevormde armen.

Exclusief benen dan........die van Jay zijn gewoon unbeatable
 
KAI NOOIT!!!!Zwangere kokosnoot!
 
vorig jaar piekte jay 2 weken te vroeg... remember...
die fout maakt hij niet nog is. op de dag zelf gaat hij unbeateable komen denk ik.
 
vorig jaar piekte jay 2 weken te vroeg... remember...
die fout maakt hij niet nog is. op de dag zelf gaat hij unbeateable komen denk ik.

+1 mensen hier vergeten dat
 
In die vids ziet ie er huge uit, vooral die ene waar die eventjes z'n abs showt zie je hoe droog ie al is. Dit soort pics geven wel een verkeerd beeld. Rooting for Jay!
 
Hoe iemand er bij staat 2 weken....1 week.....1 dag voor de wedstrijd, gaat om het moment als ie die paar minuten op dat podium staat.
Kai winnen, ik hoop voor het BB niet dat ie gaat winnen, als er iemand is die Jay kan verslaan is het Phil Heath :)
 
Ronnie coleman pakt em 8x met een buik die nergens meer op slaat, maar Kai kan de O niet pakken?
 
Ronnie coleman pakt em 8x met een buik die nergens meer op slaat, maar Kai kan de O niet pakken?

Goed punt. Je hoort zelden iemand over de gut van Ronnie, terwijl die toch ook echt groot was. En ja, ook in het begin al.
 
Back
Naar boven