AndroidHealthClinic

Cutler en Coleman: Recent gastoptreden in Californië (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Denk ook dat die na dit jaar moet stoppen is gewoon beter voor hem zelf, hij moet nog genieten van het leven. Ik denk als die nog een paar jaartjes door gaat dat die niet meer lang zal leven.
 
volgens mij is hij vrijwilliger bij de amerikaanse cops, en hij moet een bepaald aantal uren per jaar werken, dat staat in het contract
 
Coleman is een beest, en cutler zal zeker geen olympia worden, dat is overduidelijk. Ik denk dat coleman nog 2 jaar doorgaat en dan stopt. En een 'onbekende' zijn plaats in neemt.
 
Ronnie heeft meer massa............op de buik ja. Ziet er niet uit met ze bitchtits en ze uitpuilende pens. Hoop dat de belly ban zijn intrede doet op de olympia.

Culter ziet er veel beter uit.
 
Ronnie doet nou ook niet echt moeite om z'n guts in te houden ofzo.
 
Wat een gezeik over die pens van Ronnie. Je zult zien dat ie die buik op de dag van de wedstrijd weer op orde heeft. De laatste jaren heeft hij die buik steeds beter onder controle gekregen. Trouwens, die Cutler heeft ook niet zo een geweldig strakke buik.
Ronnie is gewoon een monster. Punt. Uitroepteken. Massa moet het niet in ieders ogen winnen van symmetrie, maar dit is de Olympia, geen miss Fitness. Sinds Dorian Yates (of misschien wel sinds Lee Haney) draait die show maar om een ding: spieren. Gruwelijk grote spieren. Misschien vind je dat niet leuk, maar bedenk dat je anders ook naar schoonspringen kunt kijken (volgens mij kun je nu de samenvattingen zien op Eurosport).
En wat hoor ik nou nog meer: dat hij er steeds minder uit gaat zien? De man wordt steeds ouder en gebruikt nog altijd steeds zwaardere gewichten. Hij komt elke keer groter en groter.
Nee, de man wint zolang hij wil. Ookal komt hij niet helemaal in topvorm, dan zal de jury het niet in zijn bolle kop halen om de man te laten verliezen.

Voor mij is er momenteel een mr Olympia en ik denk niet dat ik nog moet zeggen wie dat is.
 
Silva zei:
Denk ook dat die na dit jaar moet stoppen is gewoon beter voor hem zelf, hij moet nog genieten van het leven. Ik denk als die nog een paar jaartjes door gaat dat die niet meer lang zal leven.

Ik denk dat die nu ook niet al te lang meer gaat leven , maar geloof wel dat hij nu ook echt geniet en dat al geruime tijd doet ..

grtzz
 
saint zei:
Wat een gezeik over die pens van Ronnie. Je zult zien dat ie die buik op de dag van de wedstrijd weer op orde heeft. De laatste jaren heeft hij die buik steeds beter onder controle gekregen. Trouwens, die Cutler heeft ook niet zo een geweldig strakke buik.
Ronnie is gewoon een monster. Punt. Uitroepteken. Massa moet het niet in ieders ogen winnen van symmetrie, maar dit is de Olympia, geen miss Fitness. Sinds Dorian Yates (of misschien wel sinds Lee Haney) draait die show maar om een ding: spieren. Gruwelijk grote spieren. Misschien vind je dat niet leuk, maar bedenk dat je anders ook naar schoonspringen kunt kijken (volgens mij kun je nu de samenvattingen zien op Eurosport).
En wat hoor ik nou nog meer: dat hij er steeds minder uit gaat zien? De man wordt steeds ouder en gebruikt nog altijd steeds zwaardere gewichten. Hij komt elke keer groter en groter.
Nee, de man wint zolang hij wil. Ookal komt hij niet helemaal in topvorm, dan zal de jury het niet in zijn bolle kop halen om de man te laten verliezen.

Voor mij is er momenteel een mr Olympia en ik denk niet dat ik nog moet zeggen wie dat is. "Jay Cutler" ? :D

Jay Jay Jay .....

veel mooier , ook flink wat massa , ook een stuk slimmer volgens mij

mzzl :cool:
 
2Ripped4U zei:
Ronnie heeft meer massa............op de buik ja. Ziet er niet uit met ze bitchtits en ze uitpuilende pens. Hoop dat de belly ban zijn intrede doet op de olympia.

Culter ziet er veel beter uit.

Ach als het puur om de esthetische waarde gaat dan vind ik vele top amateurs er mooier uitzien dan 90% van de heren tijdens de Olympia en dan zou mij betreft Dexter de Olympia moeten winnen. Dit zijn echter gewoon super freaks waarbij massa heel belangrijk is en dan kan het gewoon niet zo zijn dat Jay van Ronnie wint. Coleman moet echt iets goed fout doen wil hij dit jaar van Jay verliezen.
 
Little Me zei:
Jay Jay Jay .....

ook een stuk slimmer volgens mij

mzzl :cool:

Huh!? Sinds wanneer is dat een criterium bij de Olympia? En hoe weet jij dat hij slimmer is? Heb je zijn schoolrapporten gezien of zo?
 
saint zei:
Wat een gezeik over die pens van Ronnie. Je zult zien dat ie die buik op de dag van de wedstrijd weer op orde heeft. De laatste jaren heeft hij die buik steeds beter onder controle gekregen. Trouwens, die Cutler heeft ook niet zo een geweldig strakke buik.
Ronnie is gewoon een monster. Punt. Uitroepteken. Massa moet het niet in ieders ogen winnen van symmetrie, maar dit is de Olympia, geen miss Fitness. Sinds Dorian Yates (of misschien wel sinds Lee Haney) draait die show maar om een ding: spieren. Gruwelijk grote spieren. Misschien vind je dat niet leuk, maar bedenk dat je anders ook naar schoonspringen kunt kijken (volgens mij kun je nu de samenvattingen zien op Eurosport).
En wat hoor ik nou nog meer: dat hij er steeds minder uit gaat zien? De man wordt steeds ouder en gebruikt nog altijd steeds zwaardere gewichten. Hij komt elke keer groter en groter.
Nee, de man wint zolang hij wil. Ookal komt hij niet helemaal in topvorm, dan zal de jury het niet in zijn bolle kop halen om de man te laten verliezen.

Voor mij is er momenteel een mr Olympia en ik denk niet dat ik nog moet zeggen wie dat is.


Dan bekijk je het toch eenzijdig? Dan is het makkelijk te jureren hé. Meet van iedereen de omtrek van de lichaamsdelen en de grootste wint...
Ik hecht belang aan symmetrie, definitie en droogte. En een buik hoort daar dus ook bij. En zijn benen mogen nog 5 cm meer opblazen, dit zal voor mij persoonlijk nooit mooier zijn dan een been van Platz.
 
MrJ zei:
Sorry, vind Cutler gewoon mooier om te zien.

Massa moet niet altijd boven alles gaan.

agree. Voor de rest mooi filmpje. Vooral de manier waarop Cutler en Coleman met elkaar omgaan is erg leuk. Leuke grapjes en bullshitpraat. Amusant filmpje.
 
Als ik Coleman hier op dit filmpje zie lijkt het wel of die twee in verschillende gewichtsklasses deelnemen. Coleman is gewoon een gigantisch massa beest! Die benen en die rug van Coleman zijn veel beter als die van Cutler.

Maar Cutler oogt wat fitter en meer totaal als Coleman. En zeer sportief van Cutler wat hij zegt op het einde, zeer sportief! Een ware sportman die Cutler...
 
borg zei:
Dan bekijk je het toch eenzijdig? Dan is het makkelijk te jureren hé. Meet van iedereen de omtrek van de lichaamsdelen en de grootste wint...
Ik hecht belang aan symmetrie, definitie en droogte. En een buik hoort daar dus ook bij. En zijn benen mogen nog 5 cm meer opblazen, dit zal voor mij persoonlijk nooit mooier zijn dan een been van Platz.

Misschien is dat inderaad wel eenzijdig, maar bekijk de resultaten van de afgelopen Olympia's en je weet genoeg. Of dacht je dat ik het allemaal verzon? Het is toch duidelijk dat massa voorop staat op de Olympia.
En daarbij, wou je soms zeggen dat Ronnie geen definitie heeft en niet droog is?
En waarom je de benen van Platz er nu weer bij haalt, is mij een raadsel. Iedereen weet dat Platz de mooiste benen heeft, maar nogmaals, het gaat dus duidelijk niet om mooi. Het gaat om groot.
 
Jay ziet er op dit filmpje zoveeel beter uit dan Coleman. Denk alleen dat het niet uitmaakt voor de O.
 
Ik vind Jay persoonlijker veel mooier dan Coleman. Coleman is groot en daar houd het naar mijn mening dan ook direct bij op. Kortom Jay is mijn favoriet voor de O.
 
jay cutler blijft voor mij gewoon de bruutste.

Hij staat al aardig lang op 1 bij mij.
 
owke wat een k*tmuziek
zo gaan we het doen
fok fabolous en fok doc dre
2pac rockx
ontopic: ja tering zeg sorry ik weet dat het gaat om wie het groost is maar dit is belachelijk
jay is zo veel beter zijn lijnen en spieren
majah komt waarschijnlijk omdat ik een fan ben van de oude legendes die hadden zo een mooi fysiek en daarom ga ik dus ook voor jay cutler
 
Het gaat bij my olympia om imposant en indrukwekkend. Dat is het al die jaren al geweest en zal altijd zo blijven.

Coleman is gewoon wat indrukwekkender voor de meeste mensen, ze zullen langer over hem doorpraten dan over jay.

En de fabels dat coleman over een paar jaar dood gaat als hij zo doorgaat... Dat denk ik persoonlijk niet. Deze vent is bere sterk, en zolang hij sterker en groter wordt zal hij doorgaan. Je lichaam geeft op een moment vanzelf aan dat het genoeg is. Er zijn immers zat enorme bodybuilders van boven de 40.

En inderdaad coleman is vrijwilliger bij de politie. Dit om zijn vergunning te houden die hij ooit als jonge agent gehaald heeft. Ik geloof dat hij maar een belachelijk aantal uurtjes per jaar moet werken.

Ik hoop persoonlijk dat jay wint deze keer. Al denk ik het niet. Coleman zal zijn buik weer platter krijgen en iedereen weer versteld laten staan van zijn monsterlijke lichaam.

Respect voor de leuke manier waarom ze met elkaar omgaan :)
 
OMG, de traps van Coleman als hij al rustend loopt. Wt een knotsen.
 
Back
Naar boven