XXL Nutrition

Cutler en zn huis (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik weet niet of het mag maar download punt kom en dan winrar is een zip programma!
 
Homer17 zei:
WTF ???
Ik heb nog nooit zo snel gedownload!
700kb/sec op jouw server diebiesie :D You rock :D

Sommige dingen maken écht verschil, bedankt dat je het hebt opgemerkt! :D

Dat huis van Cutler blinkt uit in saaiheid: die kleuren, de combinaties, nergens iets wat sfeer uitstraalt, vreselijk om depri van te worden die nitwit-kleuren als je het nog 'kleur' kunt noemen! :thumbd:
 
DBC01 zei:
Sommige dingen maken écht verschil, bedankt dat je het hebt opgemerkt! :D

Dat huis van Cutler blinkt uit in saaiheid: die kleuren, de combinaties, nergens iets wat sfeer uitstraalt, vreselijk om depri van te worden die nitwit-kleuren als je het nog 'kleur' kunt noemen! :thumbd:

Heeft een reden DBC Las Vegas kan ****ing heet zijn vandaar het vele witte ( verkoelende ) kleurtje!
Het is functioneel en het huis lijkt groter ;)
 
Veel wit is niks mee hoor ben zelf liefhebber van de jaren '80 Miami Vice sT van superstrak en pastelteinten maar wat gewoon opvalt als je die BB films ziet is dat BB'ers over het algemeen een tenenkrommende, erg conservatieve smaak hebben die nergens plaats biedt voor verrassende elementen.
 
Haha hij presenteert het ook zo lekker he :D

"YEah, uhm, here is the, uhm, refrigurator, uhm, it's, uhm, full of goodies, and, uhm" wehhe :D
 
Homer17 zei:
Haha hij presenteert het ook zo lekker he :D

"YEah, uhm, here is the, uhm, refrigurator, uhm, it's, uhm, full of goodies, and, uhm" wehhe :D

:yawn:
 
DBC01 zei:
Veel wit is niks mee hoor ben zelf liefhebber van de jaren '80 Miami Vice sT van superstrak en pastelteinten maar wat gewoon opvalt als je die BB films ziet is dat BB'ers over het algemeen een tenenkrommende, erg conservatieve smaak hebben die nergens plaats biedt voor verrassende elementen.
dat komt omdat de gemiddelde bb pro niet zo slim is denk ik. Sowieso ben ik er van overtuigd dat de meeste topsporters weinig intelligent zijn omdat denken/peinzen vaak alleen maar ballast en twijfel brengt.

nou, eens kijken of ik reacties ga krijgen.
 
boogie zei:
dat komt omdat de gemiddelde bb pro niet zo slim is denk ik. Sowieso ben ik er van overtuigd dat de meeste topsporters weinig intelligent zijn omdat denken/peinzen vaak alleen maar ballast en twijfel brengt.

nou, eens kijken of ik reacties ga krijgen.

Ik ben wat betreft verschillende topsporten het wel met je eens.

Natuurlijk ga je hieronder een lijstje krijgen van mensen die zooo graag willen aantonen dat er óók sporters met universiteitsdiploma's zijn, en die zijn er ook, maar als ik zo naar de presentatie-kunde kijk van een Ruhl, een Ronny en dan nu Jay denk ik maar aan één ding: Ze lijken wel levensmoe!

Zou leuk zijn om er een compilatie-clipje van te maken, zie je alleen maar zuchtende, steunende en mompelende spierbundels lol :D
 
Ik heb 'm afgezet na 40 sec. Dit is te gek voor woorden je kan net zo goed iemand met een down-syndroom daar neerzetten en die laten vertellen. Doet hij nu alsof? I hope so for him.
 
eduardjanssen zei:
Ik heb 'm afgezet na 40 sec. Dit is te gek voor woorden je kan net zo goed iemand met een down-syndroom daar neerzetten en die laten vertellen. Doet hij nu alsof? I hope so for him.

Maar omdat ie top-bodybuilder is vinden er veel mensen het ineens zooooo cooooooollll! Hoe gekleurd kan je mening worden als er gedeelde interesse in het spel is.

:roflol:
 
Je moet gewoon New,Improved and Beyond gaan kijken!
Dat hij zijn huis showt is maar een klein deel van de totale film verder blijf ik er bij dat Jay interessanter is om aan te horen dan die brul kikker die alleen maar records breekt op de film.
 
ReyMysterio zei:
Je moet gewoon New,Improved and Beyond gaan kijken!
Dat hij zijn huis showt is maar een klein deel van de totale film verder blijf ik er bij dat Jay interessanter is om aan te horen dan die brul kikker die alleen maar records breekt op de film.


Ik vind het ook leuk om naar de trainingen te kijken, hoewel ik nooit rustig afspeel, vooral wanneer ze gaan praten spoel ik door totdat er weer wat gewichten in beeld zijn.
 
Whahahahahahaha

"Uhm.. this is my........ 5000 dollar tree... ehhm.. wich is now dead..eeeehh.. so"

:roflol:
 
eduardjanssen zei:
Ik vind het ook leuk om naar de trainingen te kijken, hoewel ik nooit rustig afspeel, vooral wanneer ze gaan praten spoel ik door totdat er weer wat gewichten in beeld zijn.

Dus die dvd van Coleman kijk je helemaal?
Want die praat niet :D
 
Veel geld maar slechte smaak.

Dat huis heeft niks gezelligs. Alles veel te clean en pokkelelijke materialen. Ik zou er wat anders mee doen.
Wat scheelt er toch aan die Amerikanen. God zal het weten.
 
Big Ron doet mij denken aan Urkel :D
 
urkel met 200kg+ massa ja :p
 
Back
Naar boven