AndroidHealthClinic

Cutler op 15j vs nu (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

niet helemaal, nogmaals aanleg is niet te zien op foto´s.

Het is héél moeilijk te zien, zeker bij minder goede foto's. Maar als je er wat ervaring in hebt dan kan je wel punten herkennen. Maar in levende lijve kan je natuurlijk veel beter oordelen of iemand getalenteerd is.

inderdaad, zoals je zegt: meestal. Hierin geef je me dus gelijk aangezien ik beweer dat het een het ander niet uitsluit.

Maar ik heb ook niet beweerd dat een breed iemand altijd optimaal reageerd, en zijn niveau haalt. Ik kijk naar verschillende punten. Een zwaardere lichaamsbouw is slechts een onderdeel van die aanleg die ik erin herken. Dat is wat anders dan zeggen dat brede mensen altijd zijn aanleg hebben. Heb ik nooit gezegd.

Ik vind hem niet massief op die foto.

Ik ook niet, maar dat is nu net waarom ik je verkeerd heb begrepen. Blij dat we eruit zijn.
 
Ik zie zeker wel aanleg. Niet qua spiermassa, maar wel qua bouw. Gewoon de goede bouw om veel massa op te zetten.
 
admin zei:
Als je denkt dat bb in de wereldtop geen superaanleg hebben dan ben je fout hoor. Bouw kan je duidelijk wel zien of iemand aanleg heeft. Een smal gebouwd iemand zonder de nodige aanleg haalt nooit de Olympia, zeker tegenwoordig niet meer.

:(

En hoe zit het met Flex Wheeler dan? Die was vroeger toch ook maar heel dunnetjes?
 
Overdrijf je nu niet een beetje, als kind ben je natuurlijk nog niet breed, maar dat is niemand. Het is tijdens de pubertijd dat je breder en groter wordt. Vanaf dan veranderd ook de botstructuur (brede schouders ed) Ik heb het dan ook over foto's tijdens of na de pubertijd. Kan me niet voorstellen dat hij daar opvallend "dunnetjes" is.
 
boogie zei:
:(

En hoe zit het met Flex Wheeler dan? Die was vroeger toch ook maar heel dunnetjes?

juist van wheeler wordt gezegd dat hij het meeste aanleg van iedereen had..
 
Dit is bullshit zeg. Hij begon pas rond zijn 18 met BB. Daarvoor wist ie niet eens wat het was. (Aldus Jay zelf!).
 
wow, hmm ernstig aanleg :p
 
Dude`s

ben net A cut above van jay culter aan het kijken en hij verteld dat hij pas op zijn 18de is begonnen met trainen.

Duss

Nep foto`s

jopie
 
jopiepoekie zei:
Dude`s

ben net A cut above van jay culter aan het kijken en hij verteld dat hij pas op zijn 18de is begonnen met trainen.

Duss

Nep foto`s

jopie


Niet nep...

alleen zijn ze gemaakt na een jaar training...
 
admin zei:
Het is héél moeilijk te zien, zeker bij minder goede foto's. Maar als je er wat ervaring in hebt dan kan je wel punten herkennen. Maar in levende lijve kan je natuurlijk veel beter oordelen of iemand getalenteerd is.

dus als ik jou een (duidelijke) foto laat zien van mij kun jij aan me zien of ik aanleg heb?:)
 
Als je ouder dan 18 bent wel...
 
Back
Naar boven