Fitness Seller

Cutler op 15j vs nu (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
.

cutlervoorna.jpg
 
Vet plaatje.
Je ziet echt dat hij een goede aanleg heeft.
 
Zeker genetisch zeer goed.
 
zag er toen ookal niet slapjes uit :)
 
Je moet niet vergeten dat in Amerika de lichaamlijke opvoeding heel anders is als bij ons hier. Het is vrij normaal dat "kinderen" al vrij vroeg gaan trainen
 
Hmz...kzie geen verschil :D
 
FF goed kijken Robin, je kan duidelijk zien dat hij links z'n haar naar achter heeft zitten terwijl het recht meer naar voren valt
 
Originally posted by 3XL
FF goed kijken Robin, je kan duidelijk zien dat hij links z'n haar naar achter heeft zitten terwijl het recht meer naar voren valt

Ja en tegenwoordig heeftie niet meer zoveel geld voor kleren. Zn broeken worden steeds korter :D
 
Wanneer je er op die leeftijd al zo uitziet heb je inderdaad veel aanleg. En is ie nu al heel wat jaartjes bezeg.
Zeker een der beste bb die er op de aardbol rondloopt.
Zag hem enkele jaren geleden op de fibo. Hij zat toen nog niet eens in de grote hall (hall 6), maar vooraan ergens op een stand van trainingtoestellen. Cutler zat op zijn gemak te eten, en er stond niet eens 10 man op die stand. Indrukwekkend was hij wel al en direct bereid te poseren voor enkele foto's.
 
Re: Re: Cutler op 15j vs nu

Originally posted by nilsjei1234



hmmmz...

lijkt wel ouder als 15..

maar mooie wijde schouders al jah..

Ik heb in een oude flex of in een ander blad ook staan dat hij daar al 18 is. Hij is op zijn 17e pas begonnen met trainen en deze foto was een jaar later genomen naar een jaar training.
 
Re: Re: Re: Cutler op 15j vs nu

Originally posted by RichardV


Ik heb in een oude flex of in een ander blad ook staan dat hij daar al 18 is. Hij is op zijn 17e pas begonnen met trainen en deze foto was een jaar later genomen naar een jaar training.

OP ZIJN 18E VERJAARDAG om precies te zijn...
 
het is wel mooi en aardig allemaal wat ie op 15-jarige leeftijd heb, maar ik zou zeggen dat ie toen al aan de anbolen zat, check zn grote handen met worstevingertjes maar
 
shane op 15 jarige leeftijd [Abeelding niet meer beschikbaar] is er groter?
 
Holy **** zeg , wie is shane ? :)
 
Of Richard Sandrak op een jaar of 8-10.

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Hee Kay zei:
Of Richard Sandrak op een jaar of 8-10.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

lol

zou het photoshop zijn of...
 
CQ_Demolisher zei:
shane op 15 jarige leeftijd [Abeelding niet meer beschikbaar] is er groter?

ouwe maar die shane is ook vet aan de roids volgens mij hoor
 
oei pascal. kom cq níet aan shane he..... nu krijg je ruzie! gaat hij niet leuk vinden he....
niw, ik vind de foto van jay niet echt indrukwekkend, sorry. Idd er zitten wat spieren op maar dat zegt niks.

en tja richard sandrak.... volgens mij zijn daar ondertussen meer dan genoeg woorden aan vuil gemaakt!
 
D. zei:
oei pascal. kom cq níet aan shane he..... nu krijg je ruzie! gaat hij niet leuk vinden he....

waarom dat dan? het is toch zo? teminste zo ziet ie der echt wel uit vind ik


D. zei:
en tja richard sandrak.... volgens mij zijn daar ondertussen meer dan genoeg woorden aan vuil gemaakt!

owja is dat niet dat jongetje uit amerika dat ze al vanaaf zn 5de ofzo hadden laten trainen?
 
Back
Naar boven