MuscleMeat

Cutler tekend bij weider ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TNHC

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.085
Waardering
0
Cutler heeft enkele dagen geleden weider contract. Mischien dat hij de olimpia nu wel wint ?
 
****... ja dan kan het goed zijn dat hij wint :D


alhoewel :D

yates vertikte het om bij weider te tekenen, en heeft de Mr O toch ook gedurende verschillende jaren gedomineerd.
 
Originally posted by admin
Winnen? Hoog eindigen ok :)

zou me nix verbazen als ie t zou winnen schijnt dat ie er monsterlijk goed uitziet op dit moment ,we zullen zien op de ironman 15 februari
 
Sorry wou ff iets anders posten...

Check fotos van Ironman 2003 wint ie ziet er groot uit maar haalt het niet van een Coleman of Levrone IMO.

qT4z3B01RRUet-hlEnyC9w0ifVieHStz.jpeg
qT4z3B01RRUet-hlEnyC9w0ifVieHStz.jpeg

qT4z3B01RRUet-hlEnyC9w0ifVieHStz.jpeg
qT4z3B01RRUet-hlEnyC9w0ifVieHStz.jpeg

qT4z3B01RRUet-hlEnyC9w0ifVieHStz.jpeg
qT4z3B01RRUet-hlEnyC9w0ifVieHStz.jpeg


1. Jay Cutler, USA, 20 p
2. Melvin Anthony, USA, 51 p
3. Ken 'Flex' Wheeler, USA, 53 p
4. Troy Alves, USA, 85 p
5. Darrem Charles, USA, 97 p
6. Quincy Taylor, USA, 94 p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
en toch vind ik zijn gestalte mooier.
 
Vind hem juist erg blokkig. Stom van cormier trouwens trok enkele minuten voor de westrijd terug.
 
Contract bij weider? Dan wordt ie (weer) nr.2 dit jaar. Tenzij coleman opstapt.
 
ja 2 kopmannen in 1 ploeg kan niet :D
 
Originally posted by Robin
Contract bij weider? Dan wordt ie (weer) nr.2 dit jaar. Tenzij coleman opstapt.
Denk je niet dat Levrone meer kans maakt voor 2de
 
neen, het voordeel van cutler is dat zijn benen stukken beter zijn dan die van levrone's (althans die waar hij de 2002 olympia mee op't podium is gestapt)
 
We zullen zien :p
 
Persoonlijk vind ik Jay Cutler toch wel erg goed eruit zien.

Vooral zijn schouders zijn echt top!

Hij had wat mij betreft de laatste krachtmeting tussen hem en Ronnie op de Big O moeten winnen!

(verliezen op de laatste 2 rondes hoort niet... ??? )
 
Wat ik vaak zie op verschillende boards is dat bijna iedereen heel negatief is tegenover Ron Coleman. Terwijl hij een geweldig fysiek heeft. En ik denk dat veel mensen hem afkraken omdat ze een ander kampioen willen zien.
En wanneer die mensen dan Coleman gaan vergelijken met een andere deelnemer (Cutler, Gunther) dan letten ze meer op de zwakke punten van Coleman, (buik) en kijken naar de sterke punten van de andere deelnemer.
Ik vind zelf dat Coleman er beter uitziet dan Cutler.

Dit moest ik effe kwijt :D :D .
 
Coleman is een freak en terecht dat hij nr1 is maar dat buikje kan je niet naast kijken :(
 
Ik vind het niet terecht, er wordt enkel gekeken naar massa. Cutler was veel scherper en harder toen en op het totaal had die mijn inziens moeten winnen.. Maar of coleman nu droog komt of vocht vasthoudt, hij wint toch, dat is het trieste..
 
Als je niet op massa gaat oordelen moet iemand als ahmed haider winnen....

Ben het trouwens niet eens dat op de meeste bords ronnie afgezeken word. Iedereen die eerlijk kijkt ziet dat zijn spieren bovennatuurlijk zijn. Ze hebben liever een andere winnaar omdat ze meesten zijn totaal beeld niet mooi vinden.
 
Heb Coleman zien trainen op video. En deze is maar enkele maanden geleden gefilmd! Dit is een beest! Ongeloofelijk intensief en gefocust! Denk dat hij niet zal verslagen worden als hij de O meedoet.
 
Originally posted by bestoldschool
welke video was dat Squat? BFTO 2002?

Nee, het was geen video (is nog altijd een gewoonte van mij te zeggen video!) maar opgeladen op harddisk van een digit camera. Een belgische bodybuider (en pro. Raden jullie maar wie) heeft mij dit laten zien. Hij heeft me trouwens een en ander over de pro's verteld. Coleman zou trouwens een gast zijn met enorm veel zelfvertrouwen.
 
Back
Naar boven