AndroidHealthClinic

Cutlers Comeback (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ben benieuwd...

als coleman nog verbetert, is zal hij opnieuw winnen... cutler en schlierkamp zullen imo niet winnen zolang hij er is.

zo was dat in de tijd van arnie, zo was dat ook in de tijd van Haney en yates...
 
Tenzij een van die 3 ermee kapt kan ik je nu de top3 al voorspellen denk ik... :(
 
Ik denk niet dat je Levrone en Ray over het hoofd moet zien
 
Originally posted by bestoldschool
Ik denk niet dat je Levrone en Ray over het hoofd moet zien

IDD. Levrone werd 2e afgelopen jaar en Ray doet al sinds mensenheugenis mee.
By the way Spike.
Cutler wint gewoon dit jaar.
You know why?

Weider Contract. Latest news! Joe kiest eieren voor zijn geld.
Weet ook wel dat hij niet continue Ronnie kan laten winnen en zo dekt hij zich in omdat hij dan toch nog de winnaar in huis heeft.
Ronnie, Gunther, Kevin en Jay behoren nu dus allen tot Weider!!!!!
Gegarandeerde winst dus voor Joe. Nu zal het hem een worst wezen wie van hun 4 wint!
 
Oke, ome Joe heeft uiteraard een winnaar, dat zal altijd zo, blijven. Echter zal het in dat geval de eerste keer zijn dan een Mr. O onttroont wordt...en dat geloof ik niet. Shawn? Als ie wel meedoet...
 
Zolang ze bij Weider zijn zullen ze de komende jaren wel stuivertje wisselen Cutler en Schlierkamp.

Groet Smalluser :thumb:
 
Dat Weider contract! Inderdaad, kan gevaarlijk worden. En als je de foto's van de Ironman bekijkt is Cutler inderdaad vooruit gegaan. Maar om zomaar te zeggen dat dit voldoende is om Coleman of Ghunter te verslaan?
Zal weider toelaten dat een Mr.O verslagen wordt? Blaast hij zo de Mr.O nieuw leven in? Of komt er daarmee een einde aan de legende?
 
Zat Ronnie bij Weider toen hij voor het eerst de Olympia won?
En Dorian?
 
Echter zal het in dat geval de eerste keer zijn dan een Mr. O onttroont wordt...en dat geloof ik niet.

Is niet helemaal waar; volgens mij gebeurd met Oliva, Zane, Dickerson en Bannout; maar ik geef toe dat het inderdaad een tijdje terug is.
Zie overigens niet over het hoofd dat Coleman de eerste regerend Mr Olympia is die een wedstrijd heeft "verloren"; hij werd immers 2e achter Gunther op de GNC-pro cup eind 2002.

Ik denk dus dat het echt een razendspannende Olympia wordt.
 
Originally posted by bestoldschool
Zat Ronnie bij Weider toen hij voor het eerst de Olympia won?
En Dorian?

Denk dat het bij Ronnie als volgt ging: hij zat bij een andere sponser, won de O en tekende bij Weider.
Dorian? Weet ik niet meer. Maar had toen nog niet Chem Nut.
 
Toch won yates ook meerdere malen achter elkaar..
 
Ik vind dat Coleman er betere uitziet dan Cutler. En reken er maar op dat Coleman hard gaat trainen sinds die nederlaag tegen Gunther. Ik ben benieuwd naar de resultaten van de Arnold Classic want daar zullen Levrone, Cormier en Cutler strijden.
Wie gaat er denk je volgende week winnen?

1. Levrone
2.Cormier (als hij zich 100% inzet kan hij zelfs 1e worden)
3.Cutler
 
Hard trainen!? Ik denk niet dat dat het verschil gaat worden... :D
 
Hard spuiten, slikken en extra uurtjes op de loopband :grinny:
 
Weet niet of Cormier mee doet op de Arnold classic; hij kwam op de Ironman ook niet opdagen. Ik denk dat de Arnold ruim gewonnen wordt door Cutler; met Dexter Jackson en Markus Ruhl op 2 en 3. Levrone staat altijd in zo wisselende vorm op het podium dat je het echter nooit weet met hem; kan overal tussen de 2e en 10e plaats belanden.

Bestaat er ook een bodybuilding-toto?
 
Ik denk dat Chris niet is op komen dagen omdat Jay werd gehyped en Chris al de Ironman een paar keer op rij heeft gewonnen en die wedstrijd niet wil verliezen.
 
Back
Naar boven