Fitness Seller

Kutleven (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Vanochtend de Barbell Row gedaan

2x5x20kg
5x30kg
5x40kg
5x5x50kg

Afgesloten met crosstrainer
 
Weekgemiddelde vorige week: 90,08

Workout B

Squat
2x5x20kg
5x40kg
3x50kg
5x5x67,5kg
Ging wel oké, maar als ik het filmpje terugkijk was het net geen paralel. :(

OHP
5x5x27,5kg

Deadlift
5x60kg
5x70kg
5x85kg

Afgesloten met HIIT
 
Sterke deadlift wel hoor! Ik zit met Squat/OHP zo'n 20-25kg hoger dan jij, maar bij m'n deadlifts zit ik ongeveer op een zelfde gewicht.

Wat betreft de diepte van je squats: waarom zet je niet een bankje o.i.d. neer dat op de hoogte zit waarop je uit wilt komen? Op die manier weet je altijd zeker dat je de gewenste diepte haalt.
 
Sterke deadlift wel hoor! Ik zit met Squat/OHP zo'n 20-25kg hoger dan jij, maar bij m'n deadlifts zit ik ongeveer op een zelfde gewicht.

Thanks! Ik deadlift pas sinds stronglifts dus ik laat bijna iedere keer kijken door een ander of de vorm wel goed is.

Wat betreft de diepte van je squats: waarom zet je niet een bankje o.i.d. neer dat op de hoogte zit waarop je uit wilt komen? Op die manier weet je altijd zeker dat je de gewenste diepte haalt.
Mwah ik wil een goede diepte halen op 'gewone' squats zonder hulpmiddelen. Uiteindelijk lijkt me dat het beste voor de ontwikkeling van mijn squat
 
Heb je wedstrijd ambities dan? Zo niet boeit het toch niet.
 
Workout A

Squat
2x5x20kg
5x40kg
5x55kg
5x5x70kg

Bench Press
2x5x20kg
3x35kg
5x5x47,5kg

Barbell Row
2x5x40kg
2x4x52,5kg
2x5x50kg
3x50kg

Ongelooflijk dat ik hier 80 minuten over heb gedaan ???
 
Workout A

Squat
2x5x20kg
5x40kg
5x55kg
5x5x70kg

Bench Press
2x5x20kg
3x35kg
5x5x47,5kg

Barbell Row
2x5x40kg
2x4x52,5kg
2x5x50kg
3x50kg

Ongelooflijk dat ik hier 80 minuten over heb gedaan ???

Helemaal niet gek hoor, kan op een volume dagje gerust 3 kwartier bezig zijn met squats, als je weinig tijd hebt voor je trainingen zijn er genoeg manieren op tijd te winnen ;).
 
Helemaal niet gek hoor, kan op een volume dagje gerust 3 kwartier bezig zijn met squats, als je weinig tijd hebt voor je trainingen zijn er genoeg manieren op tijd te winnen ;).

Ja ik was vandaag ook zo’n 45 minuten bezig met squats. En dat terwijl ik de opwarmsetjes super snel deed

je begint een echte powerlifter te worden! road to 2 uurtjes trainen!

Ik was juist zo blij dat ik van 2 uurtjes trainen naar een uurtje ging toen ik begon met stronglifts
 
ik kan je nu al vertellen dat het waarschijnlijk alleen maar langer gaat duren, tenzij je korter rust gaat houden maar dat betwijfel ik gezien de gewichten omhoog zulleb gaan. ik vond het op een gegeven moment ook superkut dat het zo lang duurde, 5 setjes was dan gewoon 'veel'.

hoe lang ben je van plan stronglifts te doen? 12 weken of gewoon zo lang als je kan?
 
Workout A

Squat
2x5x20kg
5x40kg
5x55kg
5x5x70kg

Bench Press
2x5x20kg
3x35kg
5x5x47,5kg

Barbell Row
2x5x40kg
2x4x52,5kg
2x5x50kg
3x50kg

Ongelooflijk dat ik hier 80 minuten over heb gedaan ???

ik doe er 2 uurtjes over. 80 minuten vind ik nog best knap.
 
Ik was juist zo blij dat ik van 2 uurtjes trainen naar een uurtje ging toen ik begon met stronglifts

Waar ik zelf veel tijd op heb gewonnen en erg fijn vind is de warming up. Voor squats is het enige wat ik doe squatten, neem ook geen rust tussen de warming up sets, de enige rust die ik neem is het verwisselen van platen. Het is echt een beetje doorpakken maar uiteindelijk is het erg fijn om zo aan te pakken.
 
ik kan je nu al vertellen dat het waarschijnlijk alleen maar langer gaat duren, tenzij je korter rust gaat houden maar dat betwijfel ik gezien de gewichten omhoog zulleb gaan. ik vond het op een gegeven moment ook superkut dat het zo lang duurde, 5 setjes was dan gewoon 'veel'.

hoe lang ben je van plan stronglifts te doen? 12 weken of gewoon zo lang als je kan?

In eerste instantie 12 weken inderdaad, maar als ik progressie blijf boeken denk ik dat ik doorga met stronglifts. Ik heb ook positieve verhalen gehoord over het HIT programma van Dorian Yates, maar ik weet nog niet of ik daar al aan toe ben

Waar ik zelf veel tijd op heb gewonnen en erg fijn vind is de warming up. Voor squats is het enige wat ik doe squatten, neem ook geen rust tussen de warming up sets, de enige rust die ik neem is het verwisselen van platen. Het is echt een beetje doorpakken maar uiteindelijk is het erg fijn om zo aan te pakken.

Zo heb ik het ook gedaan ;)
 
Nee maar wil wel gewoon normaal kunnen squaten?
1. Oefeningen doen voor flex en mob; en,
2. Bandje hangen op correcte hoogte en het gevoel leren kennen met weinig of minder gewicht, bandje steunt je niet, je kan er wel over struikelen; of,
3. Spotter aan de zijkant.

Filmen van zijkant en iedere set terugkijken, bij kleinere ROM minder gewicht.
 
Workout B

Squat
2x5x20kg
5x40kg
3x60kg
4x5x72,5kg
3x72,5kg
Had waarschijnlijk wel 5 reps kunnen halen, maar diepte was op de eerste werkset na de hele tijd niet goed. Volgende week nieuwe poging.

OHP
2x5x20kg
5x5x30kg

Deadlift
5x60kg
5x75kg
2x90kg
Tijdens de derde rep gleed de bar uit mijn rechterhand. Kutgrip.

Afgesloten met HIIT
 
Weekgemiddelde week 8: 89,79kg (-0,29kg)

Workout A

Squat
2x5x20kg
5x40kg
5x60kg
5x5x72,5kg

Bench Press
2x5x20kg
3x35kg
5x5x50kg

Barbell Row
5x40kg
2x5x50kg
2x4x50kg
 
Waar ik zelf veel tijd op heb gewonnen en erg fijn vind is de warming up. Voor squats is het enige wat ik doe squatten, neem ook geen rust tussen de warming up sets, de enige rust die ik neem is het verwisselen van platen. Het is echt een beetje doorpakken maar uiteindelijk is het erg fijn om zo aan te pakken.
Why de fuck zou je in hemelsnaam je opwarm sets rushen
 
Why de fuck zou je in hemelsnaam je opwarm sets rushen

Bespaart een shitload aan tijd en mits je form OK is niet nodig om in mijn geval te 'rusten' tussen 20/40/60/80/90/100kg squats, kan allemaal mooi achter elkaar aan.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven