XXL Nutrition

Kutleven (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Workout A

Squat
2x5x20kg
5x40kg
3x50kg
5x5x60kg
De eerste grote mensen-plate :flexing:

Bench Press
2x5x20kg
3x30kg
5x5x40kg

Barbell Row
5x40kg
4x5x50kg
1x4x50kg
Was eigenlijk de bedoeling dat ik 47,5kg zou doen maar ik vond maar één schijf 1,25kg
 
Workout B

Squat
2x5x20kg
5x40kg
3x50kg
5x5x62,5kg

OHP
2x5x20kg
5x35kg
3x35kg
2x35kg
Toen ook maar gelaten voor wat het is :( Grip, breedte en ellebogen waren wel in orde.

Deadlift
5x60kg
5x75kg
Moet meer borst aanspannen zodat ik een holle rug heb

Afgesloten met HIIT
 
Workout B

Squat
2x5x20kg
5x40kg
3x50kg
5x5x62,5kg

OHP
2x5x20kg
5x35kg
3x35kg
2x35kg
Toen ook maar gelaten voor wat het is :( Grip, breedte en ellebogen waren wel in orde.

Deadlift
5x60kg
5x75kg
Moet meer borst aanspannen zodat ik een holle rug heb

Afgesloten met HIIT
Hoeveel rust tussen de sets?
 
Weekgemiddelde gewicht vorige week: 90,3kg (-0,2kg tov de week daarvoor)

Workout A

Squat
2x5x20kg
5x40kg
3x50kg
2x5x65kg
3x65kg
2x5x65kg

Derde set niet gelukt om vijf reps te halen. Was afgeleid door de fitchick naast me. Aangezien de sets daarna wel lukten, denk ik dat ik de derde set ook wel had gekund als ik niet was afgeleid. Desondanks volgende keer weer 65kg zodat ik goed de diepte kan oefenen.

Bench Press
2x5x20kg
5x30kg
5x5x42,5kg

Barbell row
5x40kg
5x5x50kg

Afgesloten met HIIT
 
Ik ben ook een enorme geile hengst, maar als ik midden in m'n set zit laat ik me door geen enkele chick afleiden. Prioriteiten stellen ;)
 
Workout B

Squat
2x5x20kg
5x40kg
4x50kg (moest eigenlijk 3 reps zijn)
5x5x65kg

OHP
2x5x20kg
5x5x25kg
Besloten om niet 35kg te doen, maar 25kg aangezien het vorige keer zo slecht ging. Beetje onnodig om 2x5x20kg te doen

Deadlift
5x40kg
5x60kg
5x70kg
5x80kg

Afgesloten met HIIT
 
Is een stap van 10kg niet wat groot om terug te doen op je OHP?
 
Is een stap van 10kg niet wat groot om terug te doen op je OHP?
Dat is inderdaad we een hee grote deload. Ik zou teruggaan naar het gewicht wat je vorige keer goed wist uit te voeren. En dan eventueel doorwerken naar wat meer reps. Dus 5x6 of 5x7. Om daarna door te stappen.
 
Als je barbell rows (ongeveer) even sterk is als je bench, kun je dat ook supersetten. Dus eerst een setje benchen, stang van de bench halen, rowen en vervolgens weer op de leggen. Scheelt behoorlijk qua tijd :)
 
Als je barbell rows (ongeveer) even sterk is als je bench, kun je dat ook supersetten. Dus eerst een setje benchen, stang van de bench halen, rowen en vervolgens weer op de leggen. Scheelt behoorlijk qua tijd :)

Ja zou kunnen inderdaad, maar dat past niet helemaal bij het stronglifts-programma. Vandaar dat ik het morgen maar doe :D
 
Gaat nog steeds lekker hier, goed op je vorm blijven letten dan komen de zware gewichten vanzelf. Ik heb zelf als warm up altijd het volgende aangehouden: 5x lege stang, 5 x 30 kg, 5 x 40 kg, 5x 50 kg enz. Toen ik eenmaal rond de 80 kg zat ben ik begonnen met 20,40,60 kg warm up.
 
Gaat nog steeds lekker hier, goed op je vorm blijven letten dan komen de zware gewichten vanzelf. Ik heb zelf als warm up altijd het volgende aangehouden: 5x lege stang, 5 x 30 kg, 5 x 40 kg, 5x 50 kg enz. Toen ik eenmaal rond de 80 kg zat ben ik begonnen met 20,40,60 kg warm up.

Vorm let ik inderdaad wel op. Krijg regelmatig tips over mijn vorm wanneer ik een filmpje deel, dus dat is wel goed.

Ik heb de pro versie van de stronglifts-app aangeschaft dus opwarmen doe ik nu zoals de app voorschrijft.
 
Vorm let ik inderdaad wel op. Krijg regelmatig tips over mijn vorm wanneer ik een filmpje deel, dus dat is wel goed.

Ik heb de pro versie van de stronglifts-app aangeschaft dus opwarmen doe ik nu zoals de app voorschrijft.
Ik ben erg te spreken over de app. Alleen synchroniseren gaat soms niet helemaal goed. Maar erg bruikbaar.
 
Ik ben erg te spreken over de app. Alleen synchroniseren gaat soms niet helemaal goed. Maar erg bruikbaar.

Is een eenvoudige maar prima app. Hier en daar kom ik soms een bug tegen, maar niets storend.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven