AndroidHealthClinic

Kutleven

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wel fijn wakker worden op de fiets met dit weer :D

Ja lekker met een podcast op, ff fietsen en wanneer je terug bent begint de dag pas net voor anderen :D
 
Ja lekker met een podcast op, ff fietsen en wanneer je terug bent begint de dag pas net voor anderen :D
Ja dat is relaxed inderdaad. Vanochtend ook vroeg gesport na de wekker, echt fijn als het nog redelijk koel is en iedereen nog wakker wordt!
 
En: nieuwe TT
 
Spiermassa opbouwen kan in principe overal. Ook thuis, buiten in het park... laat je niks anders aanpraten zou ik zeggen. Zolang je maar supercompensatie blijft toepassen.
 
Spiermassa opbouwen kan in principe overal. Ook thuis, buiten in het park... laat je niks anders aanpraten zou ik zeggen. Zolang je maar supercompensatie blijft toepassen.

Precies! Een sportschool is niet nodig. Maakt het wel makkelijker en leuker.

Zolang er supercompensatie gehanteerd wordt, komt de massa erachteraan.
 
Spiermassa opbouwen kan in principe overal. Ook thuis, buiten in het park... laat je niks anders aanpraten zou ik zeggen. Zolang je maar supercompensatie blijft toepassen.
Precies! Een sportschool is niet nodig. Maakt het wel makkelijker en leuker.

Zolang er supercompensatie gehanteerd wordt, komt de massa erachteraan.

Klopt, maar zoals Onix aangeeft is het in een sportschool wel makkelijker/leuker dan thuis. Nu gewoon maximaal bewegen en wanneer de gyms openen maximaal trainen!
 
Klopt, maar zoals Onix aangeeft is het in een sportschool wel makkelijker/leuker dan thuis. Nu gewoon maximaal bewegen en wanneer de gyms openen maximaal trainen!

Pokemon vriend van me, soms moeten dingen gebeuren ook al zijn deze niet zo leuk. Daarom moet jij lekker gaan trainen en niet zo zeuren. :p
 
Spiermassa opbouwen kan in principe overal. Ook thuis, buiten in het park... laat je niks anders aanpraten zou ik zeggen. Zolang je maar supercompensatie blijft toepassen.

Tot een zekere hoogte. Maar met 200x opdrukken ga je niet hetzelfde effect aan hypertrofie krijgen als bijvoorbeeld 4-5 setjes zwaar bankdrukken of dumbbell press.
 
Cardio in de ochtend.

23,5km gefietst in 1 uur en 17 minuten. Gemiddelde snelheid was 18,2km/h. Volgens mijn Apple Watch 485 actieve calorieën verbrand.
 
Vanochtend niet hoeven te werken dus later wakker geworden. Wel direct gefietst (op een lege maag):

24,8km gefietst in 1 uur en 24 minuten. Gemiddelde snelheid was 17,7km/h. Volgens mijn Apple Watch 482 actieve calorieën verbrand
 
Je bent goed bezig kerel :thumb:
Jullie zijn beide goed bezig heren!

Thanks. Het is alleen een beetje deprimerend omdat ik tot nu toe geen resultaat zie in de spiegel, maar ik wel minder eet dan voorheen. Hopelijk dat er over een tijd wel resultaat te zien is
 
Thanks. Het is alleen een beetje deprimerend omdat ik tot nu toe geen resultaat zie in de spiegel, maar ik wel minder eet dan voorheen. Hopelijk dat er over een tijd wel resultaat te zien is

Komt met de tijd man. Niet haasten voor resultaat, it’s a marathon.
 
Eindelijk weer gefietst: 23,5km in 80 minuten.

4FEB15FA-E334-41D7-BF6E-7568759F6398.png
 
Thanks. Het is alleen een beetje deprimerend omdat ik tot nu toe geen resultaat zie in de spiegel, maar ik wel minder eet dan voorheen. Hopelijk dat er over een tijd wel resultaat te zien is
Komt wel, pas op redelijk laag vp zie je de echt grote verschillen, nu gewoon lekker door blijven bikkelen
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven