MuscleMeat

Cutlog naar 8% (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

Ja dit werkt echt goed, van wandelen krijg ik ook geen honger
Maar je begrijpt toch zeker zelf ook wel dat dit op langer termijn niet haalbaar zal blijven zijn...? Zou je niet eens naar een alternatief kijken om je gehele leven gewoon gezonder te zijn / te gaan leven?
 
Dit is toch ook niet om eeuwig aan te houden, alleen om een doel te bereiken?
 
Nee, maar als je zijn topic al langer volgt merk je dat hij zich enorm focussed op een bepaald iets, en het uiteindelijk zo weer opgeeft / laat vallen / mee stopt
 
76,8 kg
DSC_0623.JPG
 
Ik geloof nog 6-8 kg te gaan.
Ik begrijp wel dat jullie zeggen dat jullie denken dat ik op ga geven als ik dat al iets van 10x heb gedaan sinds ik op dit forum ben. Maar het wandelen bevalt me echt goed en ik kan er meer mee eten. Dus het is veel makkelijker voor me geworden.
 
Zo licht ben ik trouwens in 5 jaar niet geweest. Dus dat is een goed teken
 
Maar voor de mensen die aan mijn wilskracht twijfelen, vraag je zelf af, hoe zou jij het doen met 2 antipsychotica spuiten elke 4 weken en 7,5 mg lorezepam per dag.
Want ik zeg heel eerlijk ik heb tijden met deze medicatie waar ik moet vechten om niet 16 uur in bed te liggen.
 
Ik begrijp wel dat jullie zeggen dat jullie denken dat ik op ga geven

Je blijf het wel proberen. En hoe belangrijk is dat exacte vetpercentage waarop je eindigt? Enjoy the journey as much as the destination..

(trouwens de enige manier om bodybuilding vol te houden, aangezien we doelen nooit bereiken maar de eindstreep alsmaar verder weg leggen).
 
Ik geloof in jou! 🌈🚀
 
Maar voor de mensen die aan mijn wilskracht twijfelen, vraag je zelf af, hoe zou jij het doen met 2 antipsychotica spuiten elke 4 weken en 7,5 mg lorezepam per dag.
Want ik zeg heel eerlijk ik heb tijden met deze medicatie waar ik moet vechten om niet 16 uur in bed te liggen.
sodeju zou je niet eens een beetje afbouwen dan of gaat het dan helemaal mis?
hoe kan je nou trainen met die hoeveelheid benzo in je lijf?
 
Ik denk dat sporten en een doel hebben voor jou de ideale uitlaatklep is.

Ondanks de hobbels zit er genoeg progressie in, laatste foto gaat de goede kant op man :flexbiceps:
 
Ok, ik ben nu de kennedy mars aan het lopen, de zelfde afstand zeg maar in 20 uur
Wat ik heb gedaan is ik heb gister 40000 stappen gedaan, en niet geslapen. En om 12 uur is die teller gereset en ik heb nu 55000 stappen. Ik zit ongeveer op de helft vandaag. Dus ik loop dan eigenlijk meer dan de kennedy mars. Ik kan wel zeggen dat ik nu veel pijn heb, en ik weet niet hoe mn voeten er nu uit zien. Ik typ dit lopend
 
Kennedy mars is 80 km, de km van die stappenteller app van mij klopt geloof ik niet. Maar ik ga gewoon door tot daar 80 km staat. Ik moet dadelijk wel mn telefoon opladen
 
Succes, dat is echt flink pittig!

Op wat voor schoenen loop je trouwens?
 
Ok, ik ben nu de kennedy mars aan het lopen, de zelfde afstand zeg maar in 20 uur
Wat ik heb gedaan is ik heb gister 40000 stappen gedaan, en niet geslapen. En om 12 uur is die teller gereset en ik heb nu 55000 stappen. Ik zit ongeveer op de helft vandaag. Dus ik loop dan eigenlijk meer dan de kennedy mars. Ik kan wel zeggen dat ik nu veel pijn heb, en ik weet niet hoe mn voeten er nu uit zien. Ik typ dit lopend
Als je nu al pijn aan je voeten hebt ga je echt je leven haten straks...
 
Afgehaakt door advies van iemand die ik tegenkwam die het ook gedaan had. Ik ken hem en hij zag hoe ik zo langzaam loop, toen zei ik dat ik die kennedy mars aan het doen was en dat ik pijn aan me knieen heb, hij gaf het advies om eerst 20 km te doen voor een aantal weken en daarna elke week 10 km erbij. Ik lig nu met voeten omhoog.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven