MuscleMeat

Cutlog naar 8%

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mensen moeten mekaar respecteren en niet zo stoer doen door andere online te kleineren. Indien men echt zon vent is moet dat tegen iemand face2face zeggen en niet vanuit je schermpje op de zolderkamer doen. Al die grootheid praat hier constant en jezelf nooit durven te laten zien als volwassen vent, nou dan ben je in mijn ogen een mietje.
En jij bent naar 1 meeting gegaan of wat is nu je verhaal?
Als iemand hetzelfde in je gezicht zou zeggen, wat dan? Kan me bijna niet voorstellen dat het in de echte wereld niet gebeurd.
Online is een hellegat. Net zoals op café of op stap gaan is. Leer er mee leven.
 
Sorry je bent 13 jaar ouder dan mij, heb ze liever 13 jaar jonger.
Ik wil het met alle liefde van je overnemen hoor.

Lies straf me maar af zo hard als je wilt.
 
Mensen moeten mekaar respecteren en niet zo stoer doen door andere online te kleineren. Indien men echt zon vent is moet dat tegen iemand face2face zeggen en niet vanuit je schermpje op de zolderkamer doen. Al die grootheid praat hier constant en jezelf nooit durven te laten zien als volwassen vent, nou dan ben je in mijn ogen een mietje.
Jij moet niet zo van een olifant een mug maken, pijp jij al je vrienden of doe je zoals elke andere guy ooit en loop je ook een beetje met ze te kutten onderling. Als dit forum zo gezellig is als jij beweerd door “onze gemeenschappelijke hobby” moet af en toe een beetje de gek aansteken gewoon kunnen
 
En jij bent naar 1 meeting gegaan of wat is nu je verhaal?
Als iemand hetzelfde in je gezicht zou zeggen, wat dan? Kan me bijna niet voorstellen dat het in de echte wereld niet gebeurd.
Online is een hellegat. Net zoals op café of op stap gaan is. Leer er mee leven.
Wel vaker en doe ook maandelijks met mensen onderling hier een sessie draaien indien ze een pb doen. Nadeel van die “georganiseerde” meets hier is dat 20 man zich op geeft en last minute ineens 15 ziek/dood/niet meer kunnen/ wijf neuken in het buitenland/ kat vermist, noem maar op.
 
Wel vaker en doe ook maandelijks met mensen onderling hier een sessie draaien indien ze een pb doen. Nadeel van die “georganiseerde” meets hier is dat 20 man zich op geeft en last minute ineens 15 ziek/dood/niet meer kunnen/ wijf neuken in het buitenland/ kat vermist, noem maar op.
Relax houdt je van loempias?
 
Jij moet niet zo van een olifant een mug maken, pijp jij al je vrienden of doe je zoals elke andere guy ooit en loop je ook een beetje met ze te kutten onderling. Als dit forum zo gezellig is als jij beweerd door “onze gemeenschappelijke hobby” moet af en toe een beetje de gek aansteken gewoon kunnen
Mensen die de zwakkere pakken zijn de grootste mietjes. Irl zou je waars ook geen grote bek tegen iemand hebben die 2x jou maat is, maar jou buurmeisje van 14 durf je wel aan.
 
Meestal wel ligt eraan waar ze vandaan komen, loempia kraam hier in Helmond is wel te doen.

Ps; stop nu anders word pineapple1025 boos op mij! 🤝
Ga je mee LJ naar Helmond ik wil ak dan wel voor je vasthouden.
 
Wel vaker en doe ook maandelijks met mensen onderling hier een sessie draaien indien ze een pb doen. Nadeel van die “georganiseerde” meets hier is dat 20 man zich op geeft en last minute ineens 15 ziek/dood/niet meer kunnen/ wijf neuken in het buitenland/ kat vermist, noem maar op.
Is altijd zo geweest :dunno:
Wilt toch niet zeggen dat anderen daarom schrik hebben, of anders niet durven ofzo.
 
  • Like
Waarderingen: ak
Mensen die de zwakkere pakken zijn de grootste mietjes. Irl zou je waars ook geen grote bek tegen iemand hebben die 2x jou maat is, maar jou buurmeisje van 14 durf je wel aan.
Het is echt ongelooflijk, jij creëert een heel scenario in je hoofd op allerlei aannames gebaseerd op helemaal niks en maakt je je er vervolgens zo druk over. Ik loop met iedereen te kutten, ongeacht hoe groot ze zijn of hoe groot ze denken te zijn door hun opgeblazen ego. Zoals je zelf al bijna kon zien zit ik hier nooit op en leek meeuw me een leuk persoon om mee te nemen in m’n rant met Henk, maar blijkbaar hield hij al jouw broekzakje vast en hou je niet van concurrentie
 
Wie houdt wiens broekzakje vast?
 
Kom maar langs je bent altijd welkom kunnen we lekker een sigaartje roken samen.

LJ heb jij wel eens een sigaar gerookt of whisky gedronken?
(p.s. op je profielfoto heb je echt een superfiguur, mooie triceps en hele goede benen, begin nu toch wel serieus verliefd te worden)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven