XXL Nutrition

Cutlog naar 8%

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Als jij ook meer aandacht hieraan spendeerde dan alleen de stoere gast uit te hangen kon je misschien meer dan 60kg squaten. Je log is gesloten omdat je een failure bent en 0 gains boekt en alleen als een tumor hier ellende komt brengen. Indien je tenminste wat presteert verdien je respect, maar met jou houding blijf je een loser.
Ben je toevallig aan het blasten? :)
 
Hoe belangrijk dit forum voor jullie krijsende autistjes is is soms wel tergend om aan te gluren
Dit inderdaad. Daarom zie je mensen zoals die harkende alien hoofd altijd bij elke opmerking zo flippen. Indirect geef je daarmee alleen maar aan fucking invested je bent in dit autistenforum. Dit forum en hun internetimagootje is letterlijk hun leven lol.
 
Dit inderdaad. Daarom zie je mensen zoals die harkende alien hoofd altijd bij elke opmerking zo flippen. Indirect geef je daarmee alleen maar aan fucking invested je bent in dit autistenforum. Dit forum en hun internetimagootje is letterlijk hun leven lol.
Ik denk ook dat 9/10 lui op dit forum de hele dag een beetje achter hun laptopje zitten en dan heel af en toe een beetje vies gaan lachen opeens (de andere 1/10 gaat steeds huilen)
 
jezus wat een progressie mark, als ik eerlijk moet zijn had ik niet verwacht dat je binnen deze korte tijd zo’n fysiek zou neerzetten.. top gedaan!

Jammer van die relnichten die pages vol verneuken in dit log en sommigen je progressie niet zien.

Gaat het nu mentaal ook een stuk beter?
 
Ben ook erg positief verrast toen ik de laatste foto's zag. Heb het vanaf het begin gevolgd en had er weinig tot geen vertrouwen in dat je zo ver zou komen. Duidelijk het tegendeel bewezen💪👍.
 
Je ziet er goed uit man, had ik ook niet verwacht!
 
jezus wat een progressie mark, als ik eerlijk moet zijn had ik niet verwacht dat je binnen deze korte tijd zo’n fysiek zou neerzetten.. top gedaan!

Jammer van die relnichten die pages vol verneuken in dit log en sommigen je progressie niet zien.

Gaat het nu mentaal ook een stuk beter?
Dankje voor de aardige comments iedereen

Ja het gaat mentaal ook wel goed. Ik heb wel nu dat ik die fotos zie van bruce lee en dan voel ik me nog of ik obesitas heb

Ik had deze smiley geplaats maar kan hem ook niet selecteren of weghalen met backspace dus ik plaats deze smiley gewoon
:roflol:
 
Aaah je bent een beetje de Nederlandse Bruce Lee.

Train je wel eens met nunchacku's ?
Is ook leuk om te doen als tijdverdrijf en als je er handigheid in krijgt gaat het op een bepaald moment bijna vanzelf.
Wist je dat Bruce Lee dit ook op een tijdsbestek van enkele maanden heeft geleerd?
 
Dankje voor de aardige comments iedereen

Ja het gaat mentaal ook wel goed. Ik heb wel nu dat ik die fotos zie van bruce lee en dan voel ik me nog of ik obesitas heb

Ik had deze smiley geplaats maar kan hem ook niet selecteren of weghalen met backspace dus ik plaats deze smiley gewoon
:roflol:
Ik vind je er op je foto's beter uitzien dan Bruce!

En petje af voor je doorzettingsvermogen!!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven