XXL Nutrition

Cutlog naar 8%

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Verandert niks aan je leven, je bent wie je bent en het is niet dat je dan ineens wel naar de universiteit gaat oid.
Het kan hooguit wat puzzelstukjes op zn plaats leggen maw: dat je snapt waar sommige dingen bij jou vandaan komen. Niks meer niks minder.
Idd, zie er ook geen meerwaarde van in. Denk niet dat het zou uitmaken als ik ineens zou weten of ik wel/niet hoogbegaafd ben :p
 
Idd, zie er ook geen meerwaarde van in. Denk niet dat het zou uitmaken als ik ineens zou weten of ik wel/niet hoogbegaafd ben :p
Wss is het nog nadeliger ook aangezien je dan sneller denkt aan het feit dat je hoogbegaafd bent, en dus minder moeite gaat doen, aard van de mens.

Maar is wel leuk om te horen dat je gewoon leuk mee kan komen, althans dat vond ik. Maar er iets aan hebben, nee. Mis de motivatie om het te implementeren in mn leven om er financieël beter van te worden oid. Gebruik mn leergierigheid vooral voor hobbys en vrije tijd interesses
 
De makers van zo'n test weten niet eens wat intelligentie is.
Is door psychologen van dat mensa clubje samengesteld toch, dus wil dat zeggen dat het geen onafhankelijke test is en dus ook niet erg betrouwbaar,?wat een voorwaarde is tot het afnemen van een betrouwbare intelligentie test .
 
Is door psychologen van dat mensa clubje samengesteld toch, dus wil dat zeggen dat het geen onafhankelijke test is en dus ook niet erg betrouwbaar,?wat een voorwaarde is tot het afnemen van een betrouwbare intelligentie test .
Tevens ook een moment opnamen, 1 slechte dag en je bent gelijk een mongooltje.
 
Als je slim bent heb je geen slechte dagen. ;)
Zeg thuis weleens iets soortgelijks maar moest toch een keer slikken toen mn vriendin bij de eerste poging 111 haalde, goddamnit.

Maar dan herinner ik der altijd aan het moment dat ze dacht dat kogelbiefstuk zo heette, omdat daar de kogel in zat waarmee het dier geslacht werd.

Of het feit dat ze de oliepeilstok eruit trok en in de olievuldop stopte om olie te peilen met een S vormige peilstok tot gevolg, omdat ze dacht dat waar de oliepeilstok in zat, enkel de houder was van de peilstok🤪
 
Als je slim bent heb je geen slechte dagen. ;)
Laat mij een avond redelijk blowen en de dag erna heb ik (cognitief) een slechte dag. Niet dat ik slim ben, maar toch.
 
Laat mij een avond redelijk blowen en de dag erna heb ik (cognitief) een slechte dag. Niet dat ik slim ben, maar toch.
Wou net iets gelijkaardigs zeggen. Na een meerdaags festival moet je van mij ook niet al te veel slimme dingen verwachten.
 
Ik ga weer naar de sportschool. Dit is nu mijn routine.

Maandag woensdag vrijdag

Weighted chinup triples opbouwen
dan zelfde voor weighted dip
Squats (lichte squats hoog herhalingen)
Shrugs

Mijn weighted chinup max is nu 55 kg met goede techniek en voor de weighted dip 40 kg
Gewicht is nu 72.5 kg
 
Zeg thuis weleens iets soortgelijks maar moest toch een keer slikken toen mn vriendin bij de eerste poging 111 haalde, goddamnit.

Maar dan herinner ik der altijd aan het moment dat ze dacht dat kogelbiefstuk zo heette, omdat daar de kogel in zat waarmee het dier geslacht werd.

Of het feit dat ze de oliepeilstok eruit trok en in de olievuldop stopte om olie te peilen met een S vormige peilstok tot gevolg, omdat ze dacht dat waar de oliepeilstok in zat, enkel de houder was van de peilstok🤪
Er is een verschil tussen onwetendheid en domheid :)
 
72.5 kg
Ziet er iets minder goed uit dan die vorige foto, komt geloof ik door het licht en andere telefoon

12-08-2022.jpg
 
Ik heb het dieet weer onder controle, had een paar dagen er tussen waar ik 6000 calorieën op had.
Laatste paar dagen weer 2200-2500 calorieën
 
mark, het belangrijkste is dat je plezier haalt uit je sport en dat je in shape blijft. klasse kerel nu volhouden :D
 
15/08/2022

Weighted chinup

3 x bw, 3 x 10 kg, 1 x 20 kg, 1 x 30 kg, 1 x 40 kg, 1 x 50 kg, fail 55 kg, 7 x 20 kg, 6 x bw

Weighted Dip

warmup vergeten (wat het was niet om te doen) 3 x 30 kg, 10 x bw

Trap Bar Deadlift low handles

warmups, 160 kg x 5

BW Squats 3 sets met hielen verhoogd
 
Ok ik ga voortaan alleen dit doen 3x per week.

Weighted chinup 5 x 3-5
Bench press 5 x 3-5
Goblet squats met hielen verhoogd 5 x 15+

Ik ga dus puur focussen op bankdrukken en weighted chinup
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven