MuscleMeat

Cutlog naar 8% (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Heb gymnastiek ringen besteld
Ben benieuwd of dat goed gaat met hoogte verstellen en ophangen in het parkje, was 65 euro
 
Geweldige investering kan alleen een beetje vervelend zijn om steeds op te hangen en af te stellen. Ik had uiteindelijk nog een klimlus en carabijnhaak gekocht zodat ik de ringen daarin altijd op hoogte kan houden en gewoon die lus over een toestel kon gooien en vastklikken.

1659348637727.png
 
Zou voor je schouders net wat minder diep zakken :) Zou stoppen op 90 graden (onderarm ten opzichte van bovenarm)
 
Ik ga hier ook even volgen. Leuk log, goeie progressie.
 
Ik ga trouwens ook weer 1-2x per week deadliften daarbij
 
Had em in 10 minuten gemaakt tijdens het werken en scoorde 117, zal er thuis is de volledige tijd voor nemen, vooral die laatste paar zijn hoofdbrekers, ga hem morgen op mn gemak maken zodat ik me er goed op kan focussen, werkt niet echt terwijl ik aan het werk ben
De makers van zo'n test weten niet eens wat intelligentie is.
 
De makers van zo'n test weten niet eens wat intelligentie is.
Wel grappig testje, maar heb mn iq ooit tijdens psychiatrische behandeling moeten laten testen door een psycholoog. En toen scoorde ik 118 terwijl ik net volop in mn afkickfase zat onder de benzo's.
Ik zou hem nog weleens willen laten testen nu ik niks meer neem en stabiel ben.

Al zegt zo een test uiteindelijk nog vrij weinig
 
Wel grappig testje, maar heb mn iq ooit tijdens psychiatrische behandeling moeten laten testen door een psycholoog. En toen scoorde ik 118 terwijl ik net volop in mn afkickfase zat onder de benzo's.
Ik zou hem nog weleens willen laten testen nu ik niks meer neem en stabiel ben.

Al zegt zo een test uiteindelijk nog vrij weinig
Ik heb de test bij Mensa eens afgelegd op mijn 13 en daar kwam uit dat ik hoogbegaafd was maar dit resultaat was niet geldig omdat ik nog te jong was ofzo.
Later nooit meer zo'n test gedaan, boeit me niet ook.
 
Ik heb de test bij Mensa eens afgelegd op mijn 13 en daar kwam uit dat ik hoogbegaafd was maar dit resultaat was niet geldig omdat ik nog te jong was ofzo.
Later nooit meer zo'n test gedaan, boeit me niet ook.
Verandert niks aan je leven, je bent wie je bent en het is niet dat je dan ineens wel naar de universiteit gaat oid.
Het kan hooguit wat puzzelstukjes op zn plaats leggen maw: dat je snapt waar sommige dingen bij jou vandaan komen. Niks meer niks minder.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven