Bronvermelding is nogal duidelijk. Daarbij heb jij weinig kaas gegeten van bronvermelding zo te zien. Je haalt als bron een topic op dit forum aan. Hoe kun je dat nu als objectieve bron aanhalen? Heb je enig idee over hoe je de waarde van een bron kunt bepalen?
Dus omdat jij te lui bent om duidelijk je bronnen te vermelden bij de broscience die je post, moet ik al je posts maar gaan uitpluizen op je bronnen en hierna vraag je mij om een bron met juiste informatie.![]()
Tip: Een posting op een forum zonder verwijzingen naar wetenschappelijk onderzoek is geen goede bron.
Het eerste deel ging over vitaminen. Wil jij dat ontkrachten dan ben je nog dommer dan ik dacht. Nergens heb ik het woord mineralen aangehaald. Als jij denkt te ontkennen dat er vitamines zijn die in vet worden opgeslagen begrijp je kennelijk de basis iet eens en zou ik snel een boekje over biologie open slaan als ik jou was.Mineralen worden niet omgezet in vet en worden ook niet opgeslagen als vet; mineralen bevatten geen calorieën. Een calorie overschot (kcal in vs kcal out) bestaande uit macro nutrienten wordt opgeslagen als vet (en deels voor herstel).
Hier zit geen limiet aan. Dus eet jij 200gr eiwit in 1 uur tijd, dan wordt dit gewoon opgenomen. Eet jij 15,000kcal in 1 dag, dan wordt alles opgeslagen, hoe denk je dat er anders mensen van 300-400kg kunnen bestaan?
Daar hoef ik geen bron voor te lezen of te vermelden; dat is iets wat 'iedere malloot weet'.
Toch speciaal voor jou een link zodat je je wat beter kan inlezen:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/metabolisme-aankomen-en-afvallen.394572/
Als je ergens een klok hoort luiden ga dan eens eerst op zoek naar de klepel.