AndroidHealthClinic

Cutschema goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jordi85

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 jun 2006
Berichten
95
Waardering
0
Hey allemaal!

Wil voor het eerst gaan cutten..ben 1.70 lang en weeg 68 kg..kom van 58 kg..maar merk dat ik toch wel te vet ben geworden:S
Wil het nu dus een beetje gaan afbouwen..dus zou erg blij zijn met jullie commentaar!

Ontbijt 08.00

250 ml magere melk
50 gr Brinta
1 schep whey
1 multivitamine
1 glas water

Tussendoor 10.00

250 gr. magere kwark
1 appel

Lunch 12.30

Koolvis/Zalm
Broccoli en Paprika

Tussendoor 15.00

1 blikje tonijn op waterbasis
1 handje vol noten ( Ongezoute cashwenoten/walnoten )

Avondeten 18.00

Kip/Vis
Groenten
Rijst/Pasta

Na training 20.30

Whey shake
handje vol gedroogde abrikozen

Tussendoor 22.00

250 gr. magere kwark
 
Gooi de kwark van 10:00 eruit en hou die van 22:00 erin. Beperk zoveel mogelijk zuivelproducten voor in de cut. Verder graag even de waardes van het voedsel erbij.
 
waarom moet je de zuivelproducten beperken ik vind die kwark er zeker goed in beetje caseine door de dag kan zeker geen kwaad
 
jij ben gek dat je gaat cutten
1.70 @68 Kg

Je houd niks over aan t einde van je cut!
 

waarom moet je de zuivelproducten beperken ik vind die kwark er zeker goed in beetje caseine door de dag kan zeker geen kwaad

Omdat ik niet zeker meer was van me antwoord heb ik zojuist topic geopend en daar heb ik het antwoord gekregen wat ik al gelezen had en dat is dat je zuivel uit de cut moet laten.
 
jij ben gek dat je gaat cutten
1.70 @68 Kg

Je houd niks over aan t einde van je cut!

Ik denk dat hij gewoon zjin sixpack tevoorschijn wil halen.

Succes met je cut
 
Ik denk dat hij gewoon zjin sixpack tevoorschijn wil halen.

Succes met je cut

dat zal me dan ff een beestachtig 6pack zijn zeg
 
vind ook echt weinig carbs wat zal het zijn 100 g max?
 
waar zou ik de koolhydraten bij toe kunnen voegen? Bij de lunch? Pasta of rijst?
 
Energie mix van quaker. Te vinden tussen de cornflakes in de supermarkt.
Is een mix van rijst, haver, tarwe en meusli. Redelijk prijzig maar wel erg lekker en veel koolhydraten :o. Een bakje van 50 gram bevat ongeveer 225 calorien, is naar mijn mening een goede aanvulling voor de eerste helft van de dag ( ontbijt, lunch). Succes met je cut ;).
 
Hey allemaal!

Wil voor het eerst gaan cutten..ben 1.70 lang en weeg 68 kg..kom van 58 kg..maar merk dat ik toch wel te vet ben geworden:S
Wil het nu dus een beetje gaan afbouwen..dus zou erg blij zijn met jullie commentaar!

Ontbijt 08.00

250 ml magere melk
50 gr Brinta
1 schep whey
1 multivitamine
1 glas water

Tussendoor 10.00

250 gr. magere kwark
1 appel

Lunch 12.30

Koolvis/Zalm
Broccoli en Paprika

Tussendoor 15.00

1 blikje tonijn op waterbasis
1 handje vol noten ( Ongezoute cashwenoten/walnoten )

Avondeten 18.00

Kip/Vis
Groenten
Rijst/Pasta je wilt gaan cutten en je eet rijst alleen s'avonds??

Na training 20.30

Whey shake
handje vol gedroogde abrikozen

Tussendoor 22.00

250 gr. magere kwark

anyway ik vind niet dat je stats hebt om te gaan cutten
 
Hij heeft wel een lengte van 1.70... maar 68 kg is ongeveer een ideale gewicht en geen bulkgewicht.

Maar hoe hebben jullie Flix en Jones geconcludeerd dat zijn stats het niet toelaten om te gaan cutten?


@Holymoly: 25% vet bij 68 kilo, is volgens mij zeer onmogelijk. Dan is die een skinny met een zeer grote vetbuik.
 
Laatst bewerkt:
Heeft toch niks met gewicht te maken? Als hij 68 kg weegt met een bf van 25% vind ik het wel een goed idee om te gaan cutten :D.
 
Ik eet nu bij de lunch ook rijst of pasta..zal ff kijken naar de Energymix van Quaker:D misschien wat lekkerder dan brinta;)
 
Fyrefox je hebt helemaal gelijk, zal idd erg onwaarschijnlijk zijn.
Was even een voorbeeldje van mij :p.
 
Back
Naar boven