Fitness Seller

Cutschema versie 1

Bezoekers in dit topic

Rko

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 aug 2008
Berichten
5
Waardering
0
Beste lezers,

Na hier een hoop gelezen te hebben over het belang van voedingsschema's heb ik een poging gedaan om zelf een schema op te stellen.

Bodybuildingschema.jpg


Ik hoop dat het niet al te slecht is.

Groeten,
Rko
 
- Je doel vermelden is handig.
- Als je aan wilt komen moet je meer eten over het algemeen.
- Als je aan wilt komen neem je ook koolhydraten na je training.
- Je eet echt bizar weinig.
 
Oei, sorry dat ik dat vergeten melden ben, foutje ^^
Mijn doel is cutten.

Ik geloof ergens gelezen te hebben dat ik mijn onderhoud moet nemen en 500 kcal eronder zou moeten zitten?

Ik ga 3 maal per week powertrainen en ga 4-5 dagen 30-45 minuten hardlopen per week.
 
Is de voeding zelf goed? Ik zal wat sleutelen aan de hoeveelheden in dat geval. Of zouden jullie ook nog iets toevoegen aan mijn huidige voeding?
 
Is de voeding zelf goed? Ik zal wat sleutelen aan de hoeveelheden in dat geval. Of zouden jullie ook nog iets toevoegen aan mijn huidige voeding?

De voeding zelf lijkt mij wel in orde, misschien wat fruit toevoegen?
 
Als je zoveel sport, kan je overwegen om op onderhoud te eten en je 200-500kcal calorie tekort creeeren met cardio
 
Beste lezers,

Na hier een hoop gelezen te hebben over het belang van voedingsschema's heb ik een poging gedaan om zelf een schema op te stellen.

Bodybuildingschema.jpg


Ik hoop dat het niet al te slecht is.

Groeten,
Rko

wa is je gewicht eiglijks? en je lengte en leeftijd? Wat doe je nog meer in het dagelijks leven?
 
wa is je gewicht eiglijks? en je lengte en leeftijd? Wat doe je nog meer in het dagelijks leven?

Ik weeg 75 kg @ 1m76 en ik ben 18 jaar.

Meer doe ik niet echt qua sport. Ik ga 3-4 keer per week naar de gym om te powertrainen en doe 5 maal per week cardio. Veel meer ruimte is er dus niet om nog iets anders te doen.
 
Met die status gaan cutten?
Dan verlies je dus echt veel spiermassa.
 
schema ziet er goed uit, misschien iets meer fruit ertussen gooien, bijv s'ochtends ff sinassappeltje persen en voor je training een banaan, succes!
 
Back
Naar boven