Fitness Seller

Cutschema versie 2 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kabus

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 jun 2005
Berichten
30
Waardering
0
Hallo allemaal,

Ik heb weer een nieuwe schema gemaakt. Ik heb de brood vervangen voor rijst en banaan weggelaten. En ook heb ik de KCAL inname wat beter verdeeld. Wat vinden er jullie (nu) van? ???

Oja en waar ik zelf bang voor ben ik dat ik teveel spiermassa zal verliezen. Zou ik dat kunnen voorkomen door mijn schema aan te passen?

idred4.png
 
Als ontbijt kan je beter iets nemen zoals havermout (trage koolhydraten) want op dit moment heb je maar een minderwaardig ontbijt. (Er staat wel 2 maal maaltijd 2 dus ik veronderstel dat je ontbijt enkel het eerste kadertje is).

En aangezien je genoeg eiwitten neemt zal de afname van spiermassa niet zo hoog zijn.
 
Laatst bewerkt:
Als ontbijt kan je beter iets nemen zoals havermout (trage koolhydraten) want op dit moment heb je maar een minderwaardig ontbijt. (Er staat wel 2 maal maaltijd 2 dus ik veronderstel dat je ontbijt enkel het eerste kadertje is).

En aangezien je genoeg eiwitten neemt zal de afname van spiermassa niet zo hoog zijn.

Er staat maaltijd2 maar bedoelde idd maaltijd1.
ik heb 20 gram brinta toegevoegd aan mijn 1e maaltijd.
 
het laatste wat jij moet doen is cutten, je zit al onder de 10% dus je zal alleen maar onnodige spiermassa verliezen.

cleanbulk = the answer
 
optelsom van eiwitten/vetten/hoolhydraten klopt niet!

Voor de rest zonde om te gaan cuten, vreet lekker 3000a3500 kcal en pak massa....
 
Ik zou dus niet gaan cutten als ik jou was want er valt gewoonweg weinig te cutten!

Weet niet wat je lange termijn doelen zijn maar ik zou als ik jou was gewoon veel eten (wel clean voedsel he ;) ) met bijvoorbeeld in het weekend een smokkeldag. Massa aanzetten dus!

Maar goed, je moet natuurlijk doen waar jij je het beste bij voelt.
 
Maaltijd 2 zegt 100gram gekookte rijst??? Hoeveel is dit dan ongekookt?
Maaltijd 1 meer carbs, meer dan 20gram brinta sowieso!
 
Back
Naar boven