Fitness Seller

cutschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Dit heb ik voor iemand samengesteld (1823 calorieën)

Graag jullie mening... :lifter:



brood (bruin) 30 gr 62 1,7 12,0 0,8
brood (bruin) 30 gr 62 1,7 12,0 0,8
confiture 10 gr 26 0,1 6,5 0,0
confiture 10 gr 26 0,1 6,5 0,0

tonijn in nat 150 gr 170 40,5 0,0 0,8

brood (bruin) 30 gr 62 1,7 12,0 0,8
brood (bruin) 30 gr 62 1,7 12,0 0,8
kippenham 10 gr 9 2,0 0,2 0,0
kippenham 10 gr 9 2,0 0,2 0,0

brood (bruin) 30 gr 62 1,7 12,0 0,8
brood (bruin) 30 gr 62 1,7 12,0 0,8
kwark (vol) 100 gr 159 11,1 3,2 11,4

aardappelpuree 200 gr 200 5,6 22,0 10,0
biefstuk 200 gr 230 44,0 0,0 6,0
erwten 200 gr 162 13,0 25,2 1,0

tonijn in nat 150 gr 170 40,5 0,0 0,8
cashew-noten 50 gr 289 9,0 16,0 21,0
 
wat zijn de stats van die persoon?

verder opmerkingen:


- brood is geen aanrader tijdens cutten

- confituur, ik neem aan dat je dingen als jam bedoelt ofzo? lijkt me ook niet verstandig.

- ga voor magere kwark.




groeten
 
Bovendien zal je ook eerst moeten kijken wat die persoon nu eet, en dan daarin kleine veranderingen aanbrengen en dan zo steeds meer veranderen. Zo is de stap niet TE groot ineens, en kan de persoon wennen aan het afvallen, enzo het langer volhouden. Verder zou ik zijn bestaande dieet nemen, daar 500 calorieen aftrekken totdat ie geen gewicht meer verliest en dan weer 500 calorieen minder laten eten. Zo kan je dus eerst zijn snacks eruit donderen, en dan langzaam aan zijn voeding veranderen in dingen die nodig zijn om af te vallen.... snappie het een bietje?
 
Originally posted by patrick
wat zijn de stats van die persoon?

verder opmerkingen:


- brood is geen aanrader tijdens cutten

- confituur, ik neem aan dat je dingen als jam bedoelt ofzo? lijkt me ook niet verstandig.

- ga voor magere kwark.




groeten


brood kan je best wat eten overdag en smorgens, want je hebt complexe koolhydraten altijd nodig maar iig niet te veel.

en magere kwark pakken. en miss een shake na je training? Hoeveel liter water drink je ? Eet je wel fruit/vitamine pillen overdag?

iig proberen savonds niet teveel koolhydraten meer te eten, alleen wat na je training.
 
Originally posted by Frenkpie



brood kan je best wat eten overdag en smorgens, want je hebt complexe koolhydraten altijd nodig maar iig niet te veel.

en magere kwark pakken. en miss een shake na je training? Hoeveel liter water drink je ? Eet je wel fruit/vitamine pillen overdag?

iig proberen savonds niet teveel koolhydraten meer te eten, alleen wat na je training.


Pak dan roggebrood.
 
Brood is geen complexe KH leverancier, bruin brood is bijna even snel als wit brood.
Roggebrood is idd betere keus, het natte Friese roggebrood is iig een stuk smeuïger dan die droge mik!

Espi, geen broodliefhebber
 
ja ik praat dan natuurlijk over de volkoren brood. Waldkorn enz.
 
Originally posted by Frenkpie
ja ik praat dan natuurlijk over de volkoren brood. Waldkorn enz.
Idd,

Hoewel gewoon volkoren brood toch een wat hogere gi heeft, maar echt donkerbruin brood, zoals oer-brood, waldkorn e.d. hebben wel degelijk een lage GI, en komen echt niet in de buurt van wit brood!
Maar "gewoon" bruin brood helaas wel. Maar die moet je ook gewoon niet eten :D


Waldkorn is overigens ook wel mijn favoriet :D
 
Originally posted by patrick
wat zijn de stats van die persoon?

verder opmerkingen:

- brood is geen aanrader tijdens cutten

- confituur, ik neem aan dat je dingen als jam bedoelt ofzo? lijkt me ook niet verstandig.

- ga voor magere kwark.

stats: 180cm 70kg vet : 15a20%


Dus het is eigenlijk een beetje een k*tschema ipv een cut-schema volgens jou... :p

Het is overigens niet voor een bodybuilder, maar voor een voetballer. (hij traint dus niet met gewichten)
 
dan zou hij moeten kijken op [Link niet meer beschikbaar] :D
 
koolhydraten en verzadigd vet minimaliseren en compenseren met eiwit! that's all!
 
Back
Naar boven