XXL Nutrition

cutte kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pjpoutlaw

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
25 jan 2005
Berichten
49
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
118kg
Vetpercentage
28%
hey mensen ik wil nu langzaam beginne met cutten en in oktober dit kuurtje er bij nemen
Kuur:

Week : 1-8 100 mg Test Prop /EOD
Week : 1-6 75 mg tren Ace /EOD
Week : 6-10 50 mg Winny /ED

weer starten met de clan 2dagen op 2 dagen af
Week 4-11 : 250 a 500 IU HCG /EW
Week 11-12: 20 mg/dag Nolva en 50 mg Clomid /ED

wil kijken of ik alles van gs ken krijgen maar dat hangt af van mijn dialer maar die doet wijnig met gs hij is er niet kapot van zegt ie vraag me niet waarom hahaa hoor graag julie mening hier over of er nog wat aan toe te voegen valt nou alvast bedankt gr pee
 
waarom wil je in de winter pas droog dan?
 
winny tabs of inject?
 
IKKE zei:
waarom wil je in de winter pas droog dan?
ik hoef niet in de zomer droog te zijn maar wou lekker gaan cutten wil eerst rond de8-9% zitten want vind dat ik te veel heb en dan ken ik ook weer op een lager vet % beginne
 
lees dan ff topic: "ik ga hem drinken"
en beslis of je dan nog wel voor winny gs wil gaan...

kuurtje opzich is wel ok vind ik...zou allen testprop tot week 10 laten doorlopen
greetz
 
ben geen voorstander van korte esters gebruiken langer dan 6wkn.

Ik zou mn kuurtje als volgt opstellen als ik ging cutten:

wk 1-6 100mg testprop eod
wk 1-6 75mg tren ace eod
wk 1-6 50mg winny eod

IK ZOU GEEN WINNY VAN GS NEMEN !! ;)

Pak GG of MRP, stukken goedkoper en ook kwalitatief spul.
 
tien weken eod :D beurs kontje!!!

vind de kuur opzich oke, zou alleen anders verdelen:

- 1-8 test. prop
- 3- 9 tren. ace
- 5 -10 winny

zo krijg je om de 2 weken een nieuwe roid erbij,
waardoor je telkens een groei impuls krijgt imo!
verder zou ik de clen 2 wkn op 2 wkn af doen!

succes!
 
Clen 2 op 2 dagen af is achterhaald. 2 weken op en 2 weken af of Keto om de receptoren gevoelig te houden.

Je nakuur is te kort. Gewoon 4 weken pakken.
HCG niet in je nakuur gebruiken maar tot en met 1 week na je laatste spuit. HCG onderdukt ook!
 
He P,

Ik snap niet helemaal waarom al die zwaardere middelen (testo en tren) in je cutkuur zitten. Ik heb een beetje het idee dat je deze kuur ook wilt gebruiken om massa te winnen.
Waarom ga je niet met winstrol en anavar aan de slag ? Een van deze middelen zou als spierspaarder genoeg moeten zijn. Als je toch een zwaarder middel wilt dan zou je de tren, die je zelf al voorstelt, kunnen gebruiken.
Dit scheelt je trouwens fiks wat knaken en ook een nakuur. Als ik het zo allemaal bij elkaar tel dan spuit je 500mg test per week en 375mg tren per week. Dat is best nog al wat...
 
klaas zei:
lees dan ff topic: "ik ga hem drinken"
en beslis of je dan nog wel voor winny gs wil gaan...

kuurtje opzich is wel ok vind ik...zou allen testprop tot week 10 laten doorlopen
greetz
ja dat had ik al gelezen lees er hier vaker over dat t niet lekker gaat met winny maar ik ben een eigewijze klootzak dus ga het toch proberen
 
pjpoutlaw zei:
ja dat had ik al gelezen lees er hier vaker over dat t niet lekker gaat met winny maar ik ben een eigewijze klootzak dus ga het toch proberen

Neem dan de tabs.. je gaat er spijt van krijgen bro.. eigewijs of niet.
 
djcapricorn zei:
He P,

Ik snap niet helemaal waarom al die zwaardere middelen (testo en tren) in je cutkuur zitten. Ik heb een beetje het idee dat je deze kuur ook wilt gebruiken om massa te winnen.
Waarom ga je niet met winstrol en anavar aan de slag ? Een van deze middelen zou als spierspaarder genoeg moeten zijn. Als je toch een zwaarder middel wilt dan zou je de tren, die je zelf al voorstelt, kunnen gebruiken.
Dit scheelt je trouwens fiks wat knaken en ook een nakuur
. Als ik het zo allemaal bij elkaar tel dan spuit je 500mg test per week en 375mg tren per week. Dat is best nog al wat...

Scheelt je een nakuur? volgens mij maak je hier een fout...toch? ;)

Tren onderdrukt als de pest en een goede nakuur is vereist.
 
@Pumpin': Dat klopt ! Foutje :o Het ging hier over de winstrol of de anavar...
 
Back
Naar boven