Fitness Seller

Cutten: 2 maanden verder

Bezoekers in dit topic

ImZlatan

Cool Novice
Lid geworden
1 aug 2016
Berichten
202
Waardering
10
Lengte
1m80
Massa
83kg
Hallo allemaal,

Ik heb hier wel eens eerder een topic over geopend. Ik zal even kort de situatie schetsen.
Ik ben een beginner en heb voor 1 januari 2017 ongeveer een half jaar zitten bulken. Dit was nodig, ik was skinny dus ik moest aankomen. Dat is gelukt, ik werd sterker in compounds maar kwam natuurlijk ook wat vet bij, logisch. Toen besloot ik 1 januari tot ongeveer deze periode te gaan cutten.
Dit is mijn log van mijn lichaamsgewicht:
1/1: 84.4 kg
5/1: 83.3 kg
6/1: 83.2
9/1: 83.1 kg
11/1: 83 kg
13/1: 82.7 kg
15/1: 82.2 kg
18/1: 82.8 kg
19/1: 82.5 kg
20/1: 82.7 kg
21/1: 82.0 kg
25/1: 81.2 kg
31/1: 81.8 kg
1/2: 82.4 kg
2/2: 80.6 kg
6/2: 81.0
9/2: 80
12/2: 80.3
16/2: 79.5
18/2: 80.1
22/2: 79.6
23/2: 79.4
27/2: 79.3
2/3: 78.4
9/3: 79.6
11/3: 78.4
Opmerking: ik heb altijd gewogen onder dezelfde omstandigheden, maar dat is natuurlijk niet altijd nauwkeurig. Altijd in onderbroek, altijd na het opstaan en de eerste plasbeurt erna. Soms schommelt het zoals je ziet, bijv door ontlasting enz maar dat maakt even niet uit.

Zoals je ziet ben ik dus sinds 1 januari een paar KG lichaamsgewicht verloren. Dit zal waarschijnlijk bestaan uit vet en vocht. Ik moet zeggen dat ik sinds 1 januari NIKS verloren ben op de compounds. Op de grote compounds deed ik zelfs soms +2.5kg extra. Eigenlijk ben ik dus op 78kg lichaamsgewicht even sterk als 83kg lichaamsgewicht een paar maanden terug. Dit zijn mijn stats nu op 78kg:

OHP: 40
BP: 55
SQ: 75
DL: 110
(beginnersstats, weet ik).