AndroidHealthClinic

Cutten, Bulken of Onderhouden?

Bezoekers in dit topic

Mikevdv

Novice
Lid geworden
13 okt 2016
Berichten
13
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
92kg
Beste BB-leden,

Ik ben 24 jaar 185cm 85kg en heb een vetpercentage van 23,5.

Ik doe sinds 14 weken 4 x per week aan krachttraining, en ben in anderhalf jaar tijd van 112kg naar 85 kg gegaan.

Momenteel eet ik zo 1800 kcal. per dag.

Alleen ik wil me vetpercentage nog behoorlijk wat omlaag brengen maar ondertussen toch spiermassa aanmaken.

Wat adviseren jullie mij?


P.s. dit is mijn trainingschema:

Dag 1:
Pull ups
Australian Pull-ups
Cable Row
Bicep Curl
Bicep Curl Rope
Bicep Curl Cable

Dag 2:
Dumbell Press - Schuin
Dumbell Press
Cable Cross (van onder)
Dips - breed
Tricep Extensions
Head Skull Triceps
Pushups

Dag 3:
Squats
Lunges
Leg Extention
Schoulderpress (met stang)
Sideraises Cable
Up Right Row
Scrugs

Dag 4:
Dumbell Press
Peckdeck
Pullups
Chinups
Bicep Curl rope
Bicep Curl Cable
Tricep Extentions
Pushups

Ik heb er Pushups en Pullups en Chinups bij zitten omdat ik deze oefeningen leuk vind om te doen en mezelf ermee te verbeteren.

Sorry voor eventuele spelfouten ik post dit na een nachtdienst te hebben gehad:P
 
Wat is je onderhoud qua kcals? Is die foto je huidige fysiek?

Zit veel te weinig benen in je schema tov bovenlichaam.

Ik zou zien voor een ander schema.
 
Mijn onderhoud is 2350 kcal.

Wil breder en gespierder worden en deze foto is niet van me huidige fysiek maar het is niet veel beter geworden. Vind vooral de manboobs en me buik vreselijk. Ik zal binnenkort een nieuwe foto van me fysiek oploaden.
 
Mijn onderhoud is 2350 kcal.

Wil breder en gespierder worden en deze foto is niet van me huidige fysiek maar het is niet veel beter geworden. Vind vooral de manboobs en me buik vreselijk. Ik zal binnenkort een nieuwe foto van me fysiek oploaden.

2350 onderhoud lijkt me nogal weinig voor je lengte en gewicht.
 
Vooral de puntige manboobs storen mij. En heb uitgerekend op een leefstijl met weinig beweging.
 
Vooral de puntige manboobs storen mij. En heb uitgerekend op een leefstijl met weinig beweging.

Dan kan het wel ja als je weinig beweegt.

Ik zou gewoon doorcutten.
 
Denk je dat als ik me vet percentage verlaag de manboobs weggaan en minder puntig worden? Of is het aan aandoening?
 
Denk je dat als ik me vet percentage verlaag de manboobs weggaan en minder puntig worden? Of is het aan aandoening?

Of dat volledig weg gaat gaan geen idee. Maar het zal allesinds verbeteren. Ik zou gewoon verder cutten en verder aan krachtsport doen. Maar ik zou een ander schema kiezen.
 
Bedankt voor je reacties in iedergeval! En ik ga op zoek naar een ander schema!
 
Denk je dat als ik me vet percentage verlaag de manboobs weggaan en minder puntig worden? Of is het aan aandoening?
Als je vetpercentage lager wordt dan wordt je testosteron hoger. Grote kans dat het dan stukken verbeterd. Nog wel even door cutten hoor.
 
Denk je dat als ik me vet percentage verlaag de manboobs weggaan en minder puntig worden? Of is het aan aandoening?
Voel je iets rondom je tepel of is het gewoon vet? Kan gyno zijn als je harde knobbeltjes voelt
 
Jaa ik ga in iedergeval nu nog flink doorcutten! Achter me tepel is het zacht en als ik flink doordruk voel ik een soort van kuiltje met bobbels maar voel het meeste vet.
 
Jaa ik ga in iedergeval nu nog flink doorcutten! Achter me tepel is het zacht en als ik flink doordruk voel ik een soort van kuiltje met bobbels maar voel het meeste vet.

Succes en geef niet op! :D
 
Back
Naar boven