Fitness Seller

cutten en bulken nodig? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik hoor altijd veel mensen praten over bulken en cutten.
Nu vraag ik mij af of dit nodig is aangezien ik zelf eigenlijk altijd zeg maar ertussen in zit.
Ik eet wel 6/7 keer per dag maar cardio ook regelmatig en zorg dat ik amper vetten binnen krijg. Ik heb me nooit gericht om is voor een periode te gaan bulken of cutten. Mijn vraag is dus is het nodig om mij hier verder in te verdiepen en het toe te gaan passen als ik fatsoenlijk wil blijven groeien of kan ik zo ook prima doorgaan.

Wist niet in welk subforum ik het moest plaatsen dus heb het hier maar gedaan.

als beginnende uberecto kan je beter beginnen met keihard te bulken, en wanneer je er 'redelijk' uitziet, gewoon boven onderhoud eten met voldoende cardio.
Dat is alleszins waar ik mee bezig ben:) nu keihard aan het bulken, en zie er nu toch al redelijk gespierd uit tegenover het begin, en wanneer ik klaar ben met bulken ga ik cutten tot 8%, en dan gewoon voldoende training, eten en cardio, om zo toch vooruitgang te boeken en niet/weinig aankomen in vet.
maarja, ik ben dan ook niet van plan om super groot te worden (85kg bij 9% is mn uiterste streeffysiek):) iemand met andere doelen, kan het beter op bulken en cutten houden
 
Eiwitten zijn erg veel. Zou de vetten omhoog brengen richting de 110-120gr en wat er qua kcal nog overblijft aan kh's besteden.
Maar een verhouding van 40% Eiwitten/40% Koolhydraten/20% Vetten is toch goed? Dit is mij toch al eens aangeraden. 30/50/20 is me ook al aangeraden.
 
Die percentages werken voor geen reet en zijn outdated.

Gewoon 2,5-3gr eiwit per 1kg lichaams gewicht, geen Vet Vrije Massa. Te veel moeite hehe
30% van je kcal aan onverzadigde vetten.
rest van kcal wat overblijft aan koolhydraten. Wil je afslanken neem je minder koolhydraten, wil je aankomen neem je meer. Its that easy.
 
Die percentages werken voor geen reet en zijn outdated.

Gewoon 2,5-3gr eiwit per 1kg lichaams gewicht, geen Vet Vrije Massa. Te veel moeite hehe
30% van je kcal aan onverzadigde vetten.
rest van kcal wat overblijft aan koolhydraten. Wil je afslanken neem je minder koolhydraten, wil je aankomen neem je meer. Its that easy.
Ok, hartelijk bedankt Falstyr ;)

Nog 1 vraag, Ik ben goed bezig met eten maar zoals daarnet heb ik me alweer overeten, mijn maag staat echt vooruit en staat precies op ontploffen :O Dit is slecht, i suppose?

Kzou je karma willen geven maar kan niet meer :p
 
Back
Naar boven