MuscleMeat

Cutten en zwak voelen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rotterdambb

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
21 sep 2011
Berichten
1.047
Waardering
44
Vetpercentage
12%
Ik zit momenteel nog in een cut, maar ik merk dat ik vandaag echt heel erg weinig fut heb en me erg zwak voel.
is dit een teken dat ik vandaag iets meer moet eten?

Normaal gesproken heb ik er niet zo last van, zou het kunnen dat ik gister iets te weinig gegeten heb en me daardoor zwak voel? Of is dit zo nu en dan normaal?
 
In een lange cut is het normaal dat je energie op den duur daalt, of je echt te diep gaat valt moeilijk te oordelen zo.
 
ben nu iets meer dan 4 weken aan het cutten, dit is eigenlijk de 1e x dat ik me zo slap als nu voel.
Ga om half 10 me 1e maaltijd eten, zal dan wel even aankijken hoe ik me daarna voel
 
Come on mensen , cutten is minder eten dan je nodig hebt ..
op den duur gaat je energielevel wat achteruit , de warmte / benauwdheid van afgelopen tijd zal hier ook grote rol in spelen ..
 
Dat me energielevel in een cut wat achteruit is bekend en logisch, maar voelde me vanmorgen echt heel erg zwak en futloos.

Heb inmiddels me 1e maaltijd gegeten en het gaat nu al een stuk beter, ben van het zwakke gevoel af. Denk dat ik gister avond te weinig gegeten en te veel gedaan heb, ben ook redelijk moe dat zal er ook mee te maken hebben.
 
Back
Naar boven