AndroidHealthClinic

Cutten - fruit? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ndc12

Cool Novice
Lid geworden
1 mrt 2012
Berichten
153
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
80kg
DB-ers,

Nu ben ik de afgelopen tijd (maanden) flink bezig geweest met mijn voeding. Nu wil ik mij toch meer gaan richten op het cutten maar de ene keer lees ik dat het fruit wel goed is en de andere keer niet.

Wat zijn jullie ervaringen nou?

De suikers brengen toch je suikerspiegel omhoog om heb ik ze juist nodig om mijn afvalstoffen af te voeren?

Als jullie nog meer goede ervaringen hebben voor het cutten lees ik ze graag!
 
DB-ers,

Nu ben ik de afgelopen tijd (maanden) flink bezig geweest met mijn voeding. Nu wil ik mij toch meer gaan richten op het cutten maar de ene keer lees ik dat het fruit wel goed is en de andere keer niet.

Wat zijn jullie ervaringen nou?

De suikers brengen toch je suikerspiegel omhoog om heb ik ze juist nodig om mijn afvalstoffen af te voeren?

Als jullie nog meer goede ervaringen hebben voor het cutten lees ik ze graag!

Je hebt fruit met Hoge GI en lage GI , exotisch fruit zoals :banaan, ananas , mango , kiwi. is het best om bij post-workout te doen omdat daar veel snelle suikers inzitten. en het lage GI fruit zoals : appel,peer, aardbeien , sinaasappel , kersen. die kan je door de dag door eten. maar let wel op met mate. ;)
 
Ja fruit is slecht voor je joh... allemaal rare vitamientjes in, en vezeltjes en zo.... brrrrrrrr ;)
Hoezo is fruit slecht in de cut?? tenzij je 7 trossen bananen en een kist appels per dag eet zal het allemaal wel meevallen.
fruit is gewoon een prima bron van een berg verschillende voedingsstoffen en totaal onnodig om dit te schrappen als je je vet% wil verlagen.
Er zijn vast wel calorierijkere voedingsmiddelen in je dieet die je kunt schrappen!
Afvallen gaat om een calorietekort, punt!
 
+1 voor wat ze hierboven al zeiden

EN fruit heeft vaak voordelen die je goed kunt gebruiken om je cut te bevorderen!;)
 
Dit heeft niks te maken met fruit :P.

Visolie is goed voor het cutten!
neem 3 tablets per dag binnen als je cutting mode bent, helpt je met verbranden.
 
1m85 en 71 kg. Nix te cutten, bulken!
 
Ja fruit is slecht voor je joh... allemaal rare vitamientjes in, en vezeltjes en zo.... brrrrrrrr ;)
Hoezo is fruit slecht in de cut?? tenzij je 7 trossen bananen en een kist appels per dag eet zal het allemaal wel meevallen.
fruit is gewoon een prima bron van een berg verschillende voedingsstoffen en totaal onnodig om dit te schrappen als je je vet% wil verlagen.
Er zijn vast wel calorierijkere voedingsmiddelen in je dieet die je kunt schrappen!
Afvallen gaat om een calorietekort, punt!

Ja, komt door het fructose verhaal. Het blijkt dat sommige mensen op het forum vinden dat fruit daarom niet 'clean' is...:rolleyes:
 
Hahaha @broodjekip
En inderdaad man, fruit is een heel goed tussendoortje als je wil gaan cutten, en daarbij nog eens super lekker. Wel zeker en vast niet denken dat een glas fruitsap drinken hetzelfde is als een stuk fruit eten. 90% van de fruitsappen zijn echt caloriebommen en veel van het goede uit fruit is eruit verdwenen.
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Dit heeft niks te maken met fruit :P.

Visolie is goed voor het cutten!
neem 3 tablets per dag binnen als je cutting mode bent, helpt je met verbranden.
waarom niet uit vette vis halen ik geloof niet dat het PUREN VISOLIE is er is zeker wat conserveermiddelen bij toegevoegd.

---------- Post toegevoegd Tue 22 May 2012 om 20:44 ----------

2-3 fruit max eten zou ik zeggen
 
fruit moet kunnen in de cut, uiteraard met mate. Als je echt diep wilt cutten.. (onder 10) dan zou ik het wel schrappen
 
fruit moet kunnen in de cut, uiteraard met mate. Als je echt diep wilt cutten.. (onder 10) dan zou ik het wel schrappen
Waarom met mate?
[Link niet meer beschikbaar]
-> Fruit, groenten, vlees/vis, noten

Voormij is fruit de enigste echte KH bron (220 gr per dag).
Ik eet: 250 gr aardbeien, 1 banaan, 1 peer , 2 appels, 1 kiwi

Ik ben er nu 4 dagen mee bezig en het gaat ontzettend goed.
Normaal gezien heb ik altijd honger ook al bulk (3500 kcal) ik.
Nu ineens niet meer terwijl ik maar 2200 kcal eet (3100 kcal = onderhoud). Het kan natuurlijk ook met het (warme) weer te maken hebben.
 
Waarom met mate?
[Link niet meer beschikbaar]
-> Fruit, groenten, vlees/vis, noten

Voormij is fruit de enigste echte KH bron (220 gr per dag).
Ik eet: 250 gr aardbeien, 1 banaan, 1 peer , 2 appels, 1 kiwi

Ik ben er nu 4 dagen mee bezig en het gaat ontzettend goed.
Normaal gezien heb ik altijd honger ook al bulk (3500 kcal) ik.
Nu ineens niet meer terwijl ik maar 2200 kcal eet (3100 kcal = onderhoud). Het kan natuurlijk ook met het (warme) weer te maken hebben.

Omdat veel fructose veel nadelen leverd, fructose is en blijft een simpele suiker. Ik ben ermee eens dat we gerust een x hoeveelheid binnen mogen krijgen, maar te veel is nooit goed. Neem hier anders een kijkje:

http://www.fonteine.com/fructose.html

Kan zijn dat het aan het weer ligt, misschien is je stofwisseling ook vertraagd.. Maar het gaat op het moment niet over het hongergevoel maar over de bouwstoffen van fruit
 
Het blijven kcal. Juist in de cut eet ik fruit vooral op werk, banaan, appel,sinas door me 0% griekse yoghurt en dan gaan met die banaan 8 uur werken.
 
Het blijven kcal. Juist in de cut eet ik fruit vooral op werk, banaan, appel,sinas door me 0% griekse yoghurt en dan gaan met die banaan 8 uur werken.

Yoghurt heeft toch vrij weinig toegevoegde waarde aan eiwitten? Lekker is het dan wel, maar heb je waarschijnlijk niet echt veel aan. Dan zou je in dat geval beter je griekse yoghurt kunnen vervangen door kwark met fruit..
 
Fruit slecht.. jaja
 
Yoghurt heeft toch vrij weinig toegevoegde waarde aan eiwitten? Lekker is het dan wel, maar heb je waarschijnlijk niet echt veel aan. Dan zou je in dat geval beter je griekse yoghurt kunnen vervangen door kwark met fruit..
Griekse yoghurt bevat zo'n 9 gram eiwit per 100g...
Die van Fage bevat ook nog eens 0g koolhydraten en 0g vet
 
Back
Naar boven