XXL Nutrition

cutten help

Bezoekers in dit topic

Marloesss

Cool Novice
Lid geworden
10 dec 2014
Berichten
127
Waardering
9
Lengte
1m75
Massa
62kg
Vetpercentage
22%
Hulp Gezocht!

ik weet niet meer wat te doen.
ik ben nu zo'n 1,5 maand terug van vakantie en helaas blijkt dat er van de 3 kilo wat eraan zat na terugkomst en nog 2kilo van is blijven "plakken"
nu was ik voor de vakantie al niet erg comfortabel met hoe mijn lcihaam er uitzag, maar nu helemaal niet meer.

ik heb 2 jaar geleden meegedaan aan 3 maanden flexchallenge waarbij de voeding voornamelijk lag op (extreem) hoog eiwitten( boven 200 gram) rond de 170gram KH en nog geen 30 gram vet.( totaal 1800kcal) + trainingschema met 2x cardio .. toen redelijk strak geworden.

Nu twijfel ik erover hier weer op terug te stappen, maar ik weet dat laag vet en hoog eiwit niet echt optimaal is.

ook lees ik op facebook wel eens verhalen over dat vrouwen rond de 40% van hun voeding uit vetten moeten halen.. + dat ik rond de 1600kcal moet eten om afvallen te realiseren

hierdoor weet ik niet meer wat te doen, en loop ik HELEMAAL vast op vet/gewichtsverlies en begin ik langzaam aan erg wanhopig te worden..

wie kan me helpen met adviezen?
 
Ik denk dat je meer kans op reacties krijgt als je dit post onder een andere topic, waar de mannen ook veel komen. :D
 
...of je leest je vorige topic nog eens terug daar heb je eigenlijk al alle antwoorden gekregen
 
E/k/v is persoonlijk.
Wat jou het beste bevalt.

Kcal in vs kcal out blijft altijd de regel.

Onderhoud uitrekenen.

Eronder gaan zitten met voeding en/of cardio en je verliest gewicht.
 
Back
Naar boven