AndroidHealthClinic

Cutten hulp? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Menno071

Novice
Lid geworden
2 dec 2016
Berichten
5
Waardering
1
Lengte
1m77
Massa
83kg
Vetpercentage
11%
Hallo forum mensen,
Ik zou jullie hulp kunnen gebruiken,ik ben al een aantal jaar goed aan sporten 3 tot 4 keer per week 2 keer kracht training en soms pak ik nog een les er bij de andere dagen zijn cardiodagen. Om mijn vet percentage omlaag te krijgen maar elke keer tevergeefs het is een beetje een schommelend schip. Nou zeggen mensen tegen mij dat ik moet gaan cutten om zo mijn percentage omlaag te krijgen.Maar ik heb mezelf een keer laten meten op de sportschool en hier uit kwam dat ik ook wel last heb van een trage stofwisseling.

Leeftijd 23 jaar
Gewicht 71.2
Basale stofwisselingssnelheid 1287
Vetpercentage 40.7%
Lengte 162

Nu heb ik zelf wat zitten lezen op bodybuilding.com. En dacht ik er zelf aan om rond de 1000kcal per dag te gaan zitten voor een komende 6 weken. Want wil er nu toch wel echt een keer hard aan gaan werken dat het veranderd. Graag wil ik van jullie horen of jullie het hiermee eens zijn of dat je andere tips heb en of dit zal werken

En zat dan aan deze verhouding te denken
K40%
E40%
V20%


Me eet schema is altijd wel op de schop gegooid door mensen van de sportschool die hier mee me eet style probeerden aan te passen maar dat is niet echt gelukt.

Had wel al 1 dag samen gesteld

Ontbijt een volkeren boterham met pindakaas met melk of thee 170kcal

Tussendoortje een schaaltje magere kwark of joghurt met een appel 115 kcal

Middag twee volkeren boterhammen met 20+kaas en glas melk. Kcal290

Tussendoortje fruit stuk. Kcal40

Avond eten moet ik afwegen want ik eet nog thuis


Shake voor na het sporten
 
Hoe is je vetpercentage gemeten ?
>40 % is bijna onwerkelijk , ook met je uhmm .. lengte / hoogte of kortheid
 
Hoe is je vetpercentage gemeten ?
>40 % is bijna onwerkelijk , ook met je uhmm .. lengte / hoogte of kortheid

Het is gemeten op het apparaat inbody370 in de sportschool

misschien had ik er ook bij moeten vermelden dat ik een vrouw ben
 
Je profielfoto en je gegevens daaronder (1m76, 76kg, 9%) zeggen iets heel anders, dus ik ben een beetje in verwarring. Wat is het nou?
 
Lees even de beginners guides op dit forum door want op deze manier wordt het in ieder geval niets. Niet verkeerd bedoeld, maar je zit vol verkeerde aannames en haalt je advies op de verkeerde plek.
 
Excuses, ik had het even beter moeten vertellen.
De persoon in kwestie is namelijk mijn vriendin voor haar had ik het er opgezet. Vandaar dat Mischien de verwarring is ontstaan met de profiel foto van mijzelf. Dat had ik even aan moeten geven.
wil haar graag er bij helpen dus vandaar dat ik onder mij naam post. Want ze heeft zelf geen acount.


hopelijk heb ik het nu wat duidelijker
 
Was ook wel een flinke midget geweest anders met 1.62m :roflol:
 
zal morgen even reageren.
remind me :)
 
Excuses, ik had het even beter moeten vertellen.
De persoon in kwestie is namelijk mijn vriendin voor haar had ik het er opgezet. Vandaar dat Mischien de verwarring is ontstaan met de profiel foto van mijzelf. Dat had ik even aan moeten geven.
wil haar graag er bij helpen dus vandaar dat ik onder mij naam post. Want ze heeft zelf geen acount.


hopelijk heb ik het nu wat duidelijker

Oke maar je profielpic en je stats matchen ook niet :)
 
Back
Naar boven