AndroidHealthClinic

cutten in 2 delen

Bezoekers in dit topic

Benatural

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 mrt 2016
Berichten
298
Waardering
22
Lengte
1m70
Massa
76kg
Hallo,

Ik ben vroeg begonnen dit jaar met cutten ben nu bijna 3 maanden bezig, en begin al aardig gedroog te zijn, wou nog ongeveer 2 maanden verder. maar ik ben beetje cut moe en ben al aardig droog geworden en wou 2 maanden gaan clean bulken en in juni nog 3 of 4 weken cutten is het nadelig om de cut in 2 delen te doen? Of doen meer mensen dit. En kan ik in die 8 weken spiermassa winnen of is het te kort dat je lichaam niet went aan het clean bulken in het de korte tijd?
 
te lang in een calorie tekort is niet gezond voor je lean bulk is inderdaad beter om daarna weer te gaan cutten zie de probleem er niet
 
Je zult in 8 weken wel wat massa pakken, maar ik denk niet dat het kilo's zullen zijn. Daarnaast is het wel lekker om even wat meer te eten, en als je het goed doet zul je er in 8 weken niet heel vet van worden. Naast dat je je cut een paar weken vertraagt zie ik geen problemen hier.
 
Hier uiteindelijk 5 maanden onder onderhoud gezeten, iets te lang maar was echt nodig. Nu 3 maanden aan het cleanbulken en dan weer even onder onderhoud. September op vakantie, en daarna een langere cleanbulk.

Zoals Luukiejj al zegt, kan het geen kwaad om even 2 maanden aan een cleanbulk te doen. Ik had op een gegeven moment vooral heel veel zin om weer wat kracht te pakken of wat meer te verhogen. Vandaar dat je best 2 maanden kan cleanbulken, gewoon niet teveel Kcal boven je onderhoud gaan zitten ;)
 
Hier uiteindelijk 5 maanden onder onderhoud gezeten, iets te lang maar was echt nodig. Nu 3 maanden aan het cleanbulken en dan weer even onder onderhoud. September op vakantie, en daarna een langere cleanbulk.

Zoals Luukiejj al zegt, kan het geen kwaad om even 2 maanden aan een cleanbulk te doen. Ik had op een gegeven moment vooral heel veel zin om weer wat kracht te pakken of wat meer te verhogen. Vandaar dat je best 2 maanden kan cleanbulken, gewoon niet teveel Kcal boven je onderhoud gaan zitten ;)
Thanks bro is ook wel meest logisch blijg cardio doen en kcl tellen. Nog een vraag als je zelfs tot de laaste week 300 gram gemiddeld afvalt kan je dan vam uitgaan dat je stofwisseling niet zo is verttaagd? En gelijk ongeveer 400 kcl boven gaan zitten of echt maar 200 kcl per week opbouwen?
 
Thanks bro is ook wel meest logisch blijg cardio doen en kcl tellen. Nog een vraag als je zelfs tot de laaste week 300 gram gemiddeld afvalt kan je dan vam uitgaan dat je stofwisseling niet zo is verttaagd? En gelijk ongeveer 400 kcl boven gaan zitten of echt maar 200 kcl per week opbouwen?

Ik heb zelf 200 per week opgebouwd. Dat voelde iets veiliger. Geen ervaring met in 1 keer ophogen ;)
 
Back
Naar boven