MuscleMeat

cutten in 4 weken .... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BIGTANK

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.021
Waardering
0
ben van plan om er niet te lang over te doen
k hoef ook niet superdroog te worden . alleen me buik moet wat minder ...
ben van plan om m'n calorie inname binnen 2 weken zeer laag te hebben en dan zo'n 4 keer per week hardlopen op n niet te hoog tempo ongeveer n uurtje (als ik t volhoud :D )
ben van plan om na m'n werk te gaan hardlopen
op n lege maag . voor t hardlopen neem ik n eiwitshake met water . verder veel water en veel eiwitten
mijn vraag is of ik dit wel goed doe , kga ook spiermassa verliezen maar mijn vraag is of ik hier nog wat aan kan verbeteren
als iemand nog tips dan hoor ik ze graag
alvast bedankt !

groeten (van een bodybuilder met een dikke buik :D )
 
lijkt me een goed idee (nou maar hopen dat ie loopband niet weer eens kapot gaat :rolleyes: )
 
Hoezo raden ze het dan af om na een training cardio te gaan doen (een klein uurtje) Dan heb je toch ook een nuchtere maag??? :rolleyes:

Ik doe n.l. (in cut-fase)10 min warm-up fase voor Workout en 45 tot 50 min cardio na Workout.

En bevalt prima.
 
ik denk dat dat is omdat je zo snel mogelijk je lichaam moet voorzien van voedingsstoffen, om te groeien/herstellen
 
Hmm.. kan daarna toch ook. Of 20 min cardio - spiergroep 1, 20 min cardio - spiergroep 2.
 
Originally posted by Scighera
lijkt me een goed idee (nou maar hopen dat ie loopband niet weer eens kapot gaat :rolleyes: )

haha zal wel meevallen met m'n 82 kilo (bij 172 )
ben ook van plan om buiten wat te gaan hardlopen
zie je nog is wat .....

thnx voor de replys !

gr BIGTANK
 
Originally posted by BIGTANK


haha zal wel meevallen met m'n 82 kilo (bij 172 )
ben ook van plan om buiten wat te gaan hardlopen
zie je nog is wat .....

thnx voor de replys !

gr BIGTANK

toen ik nog aan hardlopen deed liep ik altijd liever buiten dan op de threadmill, dat is zo geestdodend die band.
 
inderdaad ja, lopen op een loopband is egt dodelijk saai:rolleyes:
ik hou het ook nooit langer vol dan zon 15 minuten ofzo. daarnaast is het ok nog is minder effectief op een loop band, het enigste wat je hoeft te doen is je benen optillen.:)
 
Originally posted by daanbreejen
inderdaad ja, lopen op een loopband is egt dodelijk saai:rolleyes:
ik hou het ook nooit langer vol dan zon 15 minuten ofzo. daarnaast is het ok nog is minder effectief op een loop band, het enigste wat je hoeft te doen is je benen optillen.:)


stel ook nog ff een leuke hellingshoek in ;)
 
Back
Naar boven