AndroidHealthClinic

cutten in nakuur?

Bezoekers in dit topic

JoeTat2

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2005
Berichten
309
Waardering
5
Ik ben bezig met kuur test + bold. Na deze kuur zou ik willen cutten met clen, yohimbine en eventueel nog caffeïne of ephedrine. Ik had gedacht dit oktober of zo te doen.

Nu heeft men mij gezegd de producten om te cutten te nemen tijdens mijn nakuur, omdat ik dan beter resultaat ga hebben en veel minder kans op verlies massa? Kan iemand mij zeggen of dit al dan niet een goed idee is? Indien ja, waarom? Indien niet, waarom?

Nakuren doe ik met Nolva en misschien tribulus (alhoewel na wat onderwerpen hier gelezen te hebben ik wsschijnlijk van die tribulus afstap). Na mn laatste injectie zou ik ook dagelijks kynoselen zetten voor zn anti-catabole eigenschappen.

Thx!
 
1) Verkeerde sectie, moved.

2) Cutten in je nakuur is zonde van de gewonnen massa. Deze zal je naw grotendeels kwijt raken.
 
MrJ zei:
Cutten in je nakuur is zonde van de gewonnen massa. Deze zal je naw grotendeels kwijt raken.

Dat dacht ik ook maar er beweerd iemand dat je net geen massa-verlies hebt omdat je in je nakuur bent ???
 
JoeTat2 zei:
Dat dacht ik ook maar er beweerd iemand dat je net geen massa-verlies hebt omdat je in je nakuur bent ???

Je lichaam heeft juist moeite (omdat je test. levels laag zijn) zijn massa vast te houden.

Als je er dan ook nog bij gaat cutten lukt dat helemaal niet. :)
 
je kunt wel clen nemen, houdt je verbranding hoog en heeft bij mij in de nakuur het vet rondom mij tepels (puffy look) weg genomen. tevens heeft clen anti-catabole eigenschappen. je zou ook t3 in een lage dossering kunnen nemen, verbrandt ook vet en heeft anti-catabole eigenschappen mits goed gebruikt
 
Lage doseringen? Waar denk je dan aan want je belast wel je schildklier ermee en als je maar een klein beetje meer neemt dan heeft het toch niet zoveel nut?
 
pat21 zei:
Lage doseringen? Waar denk je dan aan want je belast wel je schildklier ermee en als je maar een klein beetje meer neemt dan heeft het toch niet zoveel nut?


heb het zelf nog nooit zo genomen, maar had het er laatst met DW over. ging over een topic die dbc had geopend over de nieuwe s&f en een stukje over het stoppen met doping.
zie hier een stukje van bodypage:

6. Dit alles helpt echter slechts beperkt, als het de atleet niet lukt de katabole werking van de verhoogde cortisonspiegel zoveel mogelijk uit te schakelen. Een preparaat. dat de nodige voorwaarden door zijn uitgesproken anti-katabole werking met zich meebrengt, is het beta-2-syphatikomimetica clenbuterol. Clenbuterol blokkeert met succes de cortisonreceptoren, zodat atleten, zoals de ervaring leert, een groot deel van de door steroiden opgebouwde kracht en spiermassa kunnen behouden. De clenbuterol-inname begint direct na het eind van de steroïdenkuur en strekt zich uit over 8-10 weken (zie ook clenbuterol). Nog een preparaat uit de groep van de sympathikomimetica dat ook een anti-katabole werking heeft. zij het minder sterk dan clenbuterol, is ephedrine. Het meest geschikte medicament in deze situatie is een preparaat. dat in de geneeskunde voor de behandeling van het Cushing- syndroom wordt gebruikt, voor het overfunctioneren van de bijnierschors. waardoor liet lichaam tevee1 cortison produceert. Wie het boek tot nu toe met aandacht gelezen heeft, weet, welk medicament daarmee bedoeld wordt: Orimeten. Omdat het de cortisonspiegel extreem goed verlaagt, wordt het door atleten direct in aansluiting op de steroïdenkuur gebruikt (zie ook: Orimeten). Veel atleten gebruiken in deze fase schildklierhormonen, omdat deze bij geringe doseringen en niet al te lange innametijd een anabole werking bezitten. Het effect ervan kan duidelijk.worden verhoogd door de anti-katabole werking van clenbuterol, hetgeen verklaart, waarom deze combinatie in de rustfase gebruikt wordt.

denk dat je moeten denken aan 25mcg p/d maar daar durf ik me hand niet voor in het vuur te steken.

kijk op de lange duur kan efedrine je schildklierhormoon huishouding ook in de war schoppen. je zou bv. maar dat is maar een idee.
in je nakuur de eerste 18 dagen clen kunnen nemen, 14 dagen t3, weer 18 dagen clen. heb je klap vd kuur denk ik aardig opgevangen
gr d
 
Back
Naar boven