MuscleMeat

Cutten lossere broek

Bezoekers in dit topic

Alincane

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
26 jan 2022
Berichten
563
Waardering
766
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vetpercentage
18%
Hallo iedereen,

Ervaren jullie bij een cut ook dat kleding minder strak komt te zitten?

Of is dit gelijk een slecht teken (spier verlies) bij mn broeken merk ik het nu?

Alvast bedankt voor een reactie.
 
Soms is het een goed teken, soms een slecht teken.
 
Eind bulk vs eind cut kan buikomtrek 15cm schelen bij mij, dus dan is het verstandig dat ik me kleding erop aanpas anders zakt me broek tot me enkels!
 
Eind bulk vs eind cut kan buikomtrek 15cm schelen bij mij, dus dan is het verstandig dat ik me kleding erop aanpas anders zakt me broek tot me enkels!
Joggingbroeken:D
 
Hallo iedereen,

Ervaren jullie bij een cut ook dat kleding minder strak komt te zitten?

Of is dit gelijk een slecht teken (spier verlies) bij mn broeken merk ik het nu?

Alvast bedankt voor een reactie.

Ik moet mn broeksriem nu op het eerste gaatje ipv het laatste gaatje, maar zie er 10x beter uit dan hiervoor.

Dat is toch de bijproduct van het doel waar je mee bezig bent?

Spierverlies zou ik via kracht en trainingen proberen op te merken. Niet via je psyche want die maakt je zowiezo gek.

Spiegel
Trainingen
Weegschaal
 
Ik moet mn broeksriem nu op het eerste gaatje ipv het laatste gaatje, maar zie er 10x beter uit dan hiervoor.

Dat is toch de bijproduct van het doel waar je mee bezig bent?

Spierverlies zou ik via kracht en trainingen proberen op te merken. Niet via je psyche want die maakt je zowiezo gek.

Spiegel
Trainingen
Weegschaal
Klopt oke dat zijn goede richtlijnen waarnaar ik moet kijken. Thanks!
 
Ik moet mn broeksriem nu op het eerste gaatje ipv het laatste gaatje, maar zie er 10x beter uit dan hiervoor.

Dat is toch de bijproduct van het doel waar je mee bezig bent?

Spierverlies zou ik via kracht en trainingen proberen op te merken. Niet via je psyche want die maakt je zowiezo gek.

Spiegel
Trainingen
Weegschaal
Heb jij ook extra gaten in je riem geboord?
 
Heb jij ook extra gaten in je riem geboord?
Dat moest ik doen in mijn riem voor squat en deadlift. Nu al drie extra geboord. Ik denk dat er wel meer bij komen. Had een kleinere riem moeten kopen :roflol:. Ik had me wat in de maat vergist (te groot). Dus had niet heel veel ruimte om kleiner te maken.
 
Dat moest ik doen in mijn riem voor squat en deadlift. Nu al drie extra geboord. Ik denk dat er wel meer bij komen. Had een kleinere riem moeten kopen :roflol:. Ik had me wat in de maat vergist (te groot). Dus had niet heel veel ruimte om kleiner te maken.
Haha zonde, misschien moet je bulken?:roflol: Ik heb nog steeds dezelfde (broek)riem aan die ik droeg toen ik 153kg was. Meer gaten geboord en het einde ingekort.
 
Hallo iedereen,

Ervaren jullie bij een cut ook dat kleding minder strak komt te zitten?

Of is dit gelijk een slecht teken (spier verlies) bij mn broeken merk ik het nu?

Alvast bedankt voor een reactie.
ik merk net dat mijn broeken eigenlijk te kort aan het worden zijn, begin ook last te krijgen aan de kuiten in een broek, ipv slim broeken stillekes aan gaan veranderen :grinny:
 
Back
Naar boven