MuscleMeat

Cutten lukt maar niet!

Bezoekers in dit topic

Maluku030

Novice
Lid geworden
21 mrt 2016
Berichten
14
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
79kg
Vetpercentage
14%
Geachte lezers!

Ik heb de hele winter lopen bulken en ben nu sinds 1 maand druk bezig met cutten!
Jammer genoeg heb ik weinig tot geen resultaat!

Lengte: 1 meter 77
Gewicht: 79 kg
Sport 3x per week voetbal + Elke avond krachttraining


Hieronder post ik mijn schema:


c0mnzvrhoyr.png


Heb ongeveer 2800 kcal nodig dus ben er 600 onder gaan zitten!

Eventuele tips? Wat aanpassen wat toevoegen?

Alles is welkom!!

Mvg,

Maluku030
 
100kcal er af halen.
 
Meer vet, minder eiwit.
 
Was meer opzoek naar ingevingen betreffend mijn voedingschema.
Waar kan het aanliggen? teveel khl binnen krijgen? want dit schema zou in principe in orde moeten zijn?
 
owelie ik zie je schema nu.. je moet zwaar paar dingen aanpassen.

  • Verlaag je eiwit. Je hebt ongeveer 2gr eiwit per lichaams gewicht nodig
  • verhoog je vetten. Je hebt ongeveer 1gr vet per lichaams gewicht nodig. (pindakaas, noten, vette vis, ei, avocado's, olijf olie)
 
Je eet veel te weinig vet. Op die manier kloot je met je hormonen en dat zal zeker (wellicht niet op korte termijn) invloed hebben op je afvallen.

Je zegt dat je onderhoud 2800 is. Hoe weet je dat zeker? Je zit er nu 600 onder en je valt niet af. Doe je toch iets niet goed. Weeg je alles correct af?
 
Denk dat het eerder daar aan lag. eet even een tijdje 2400kcal en pas je macro's er even op aan. Koolhydraten zorgen er niet voor dat je niet afvalt.
 
Nee. Ga vet eten. Voeg extra olie toe om in te bakken. Gooi lijnzaadolie door je shake, eet wat extra vis.
Vergeet pindakaas niet. Pindakaas is major key to succes!
 
En bestel niet meer bij b&f.
 
En bestel niet meer bij b&f.
Goeie tip in het algemeen maar dit komt op geen enkele mogelijke manier in de weg van zijn cutting doeleinden.
 
Vergeet pindakaas niet. Pindakaas is major key to succes!

Jaa, ik heb me beperkt in het noemen van aangezien jij dat al had gedaan... Plus ik dacht dat het een vrouw was :roflol: en als je dan weinig kcal mag neem ik liever magerder beleg :P maar dat gaat hier niet op dus haha.
 
En je houd je strikt aan je schema? Als je echt 600kcal onder onderhoud eet moet je afvallen...
 
Advies opgevolgt en schema gelijk aangepast.
Wat vinden jullie hiervan?

crEVOCS.png
 
Een shake vervangen voor 250gr magere kwark in de avond voor de caseine.
 
Back
Naar boven