AndroidHealthClinic

Cutten lukt niet

Bezoekers in dit topic

Mjers

Cool Novice
Lid geworden
17 nov 2016
Berichten
95
Waardering
16
Lengte
1m83
Massa
94kg
Vetpercentage
13%
Hoi iedereen,

Ondertussen al bijna 8 maanden de krachttraining opnieuw opgevat.
Bulken lukt perfect :), alsook de oefeningen, ik heb totaal geen problemen om de trainingen uit voeren en sla nooit een training over. Tot zover discipline te over dus...

Echter, mijn dieet laat soms te wensen over... Deze middag opnieuw, vlug enkele koffiekoeken binnengespeeld ipv een gezonde maaltijd. dom, dom, dom... Het is zo'n zonde om al die spieren te hebben als ze bedekt zijn door een laag vet.
Morgen een biertasting op het menu... Geen goeie vooruitzichten.


Waar vinden jullie de motivatie om het dieet vol te houden?
Verder enkele tips om iets te eten als het vlug moet gaan? Dit is bij mij vaak het probleem, door mijn job moet ik altijd tussendoor vlug iets binnenspelen. Ongezonde maaltijden zijn dan heel verleidelijk.

De kwark en de havermout ben ik zooo beu gegeten...
 
Je zou kunnen gaan voor een IIFYM dieet in combi met IF. Dan heb je minder tijd om je kcal binnen te krijgen en hoef je je in feite alleen 's morgens maar echt in te houden. Ik heb ook moeite om goed en strak te eten in de cut, bij mij werkt deze benadering goed. Ik zorg voor minimaal 2gram eiwit en 1gram vet per kg lichaamsgewicht. De rest vul ik aan met whatever... Zin in een ijsje? Valt het binnen de kcal en macro's van die dag? Prima...
 
Zorgen dat je honger beperkt..evt door later te beginnen met eten, veel groente eten, veel water drinken, niet te laag gaan zitten in voeding....en gewoon néé zeggen.
 
Back
Naar boven