Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

Gast 171128

Cool Novice
Lid geworden
1 jul 2021
Berichten
30
Waardering
2
Lengte
1m86
Massa
63kg
Vetpercentage
16%
Hoi iedereen,

laat ik eerst even wat over mezelf vertellen. In ben een jongen van 15 jaar ben 186cm en weeg rond de 64 kilo. Ik sport niet, dus ik doe niks aan cardio. Ik heb al een heel klein beetje spiermassa opgebouwd, maar ik wou erg graag droog zijn voor de zomer. Sinds januari probeer ik allemaal bepaalde technieken maar niks lukt keto geprobeerd maar lukt ook niet. Ik eet nu 1550 calorien. Mischien is het wel te weinig. Afgelopen week heb ik de sportschool ontdekt en ben nu van de 5 dagen 4x gegaan. Alleen maar kracht gedaan. Moet mijn calorien nu omhoog? Ik val maar niet echt af. Heeft iemand een tip of een rede? Ik doe ongeveer 1 cheat meal per week. En die probeer ik dan zo slim mogelijk te benutten.

groet
 
186 en 64kg, het laatste waar jij je druk om moet maken is afvallen.

Bereken je onderhoud en ga hoog in je eiwitten zitten(2gr per kg lichaamsgewicht), eerst wat massa gaan bouwen.
 
Je hebt te weinig spiermassa en je eet te weinig.

EDIT: Wat Bokito zegt!
 
Dag heren. Klopt in ben ook van plan om te gaan bulken maar heb advies nodig. Ik ga nu 5 weken lang op vakantie en heb geen toegang tot de gym. Het enige wat ik heb is mezelf. Is het dan verstandig om al te gaan bulken? Ik kan namelijk niet zo heel insentief gaan sporten. Daarom dacht ik ook dat cutten de beste oplossing zou zijn. En als ik mijn dagelijkse behoefte bereken. Dan moet ik ook nog klikken op mijn beweging. Moet ik dan mijn krachttraningen daarin meenemen? Of niet?
 
Dag heren. Klopt in ben ook van plan om te gaan bulken maar heb advies nodig. Ik ga nu 5 weken lang op vakantie en heb geen toegang tot de gym. Het enige wat ik heb is mezelf. Is het dan verstandig om al te gaan bulken? Ik kan namelijk niet zo heel insentief gaan sporten. Daarom dacht ik ook dat cutten de beste oplossing zou zijn. En als ik mijn dagelijkse behoefte bereken. Dan moet ik ook nog klikken op mijn beweging. Moet ik dan mijn krachttraningen daarin meenemen? Of niet?
op vakantie lekker vakantie vieren man. en dan daarna lekker beginnen met bulken.
Goed voedingsschema opstellen en gas erop ;)
 
Raad je dan aan om tijdens de vakantie elke dag een paar oefeningen te doen? Of lekker cardio
 
op vakantie lekker vakantie vieren man. en dan daarna lekker beginnen met bulken.
Goed voedingsschema opstellen en gas erop ;)

Dit dus. Ga lekker genieten en begin na je vakantie.

Afvallen wil je niet met jouw gewicht en lengte.
 
Cutten met jouw lengte en gewicht heeft geen zin. Ga lekker op vakantie. Als je terug bent, gewoon weer lekker knallen in de gym.
 
186 en 64kg is gewoon gevaarlijk ondergewicht..
 
Hi,
Dank voor alle berichten. Ik ben op vakantie heel bang dat ik aan ga komen. Maar calorien tellen heeft geen zin denk ik in het buitenland. Wat raden jullie aan? Gewoon normaal eten en luisteren naar mijn lichaam? Gewoon geen ongezonde dingen eten? Dus gewoon geen snoep en koek maar gewoon luisteren naar lichaam. Ondergewicht heb ik gelukkig niet. De sixpack is ook helaas niet zichtbaar….
 
Dag heren. Klopt in ben ook van plan om te gaan bulken maar heb advies nodig. Ik ga nu 5 weken lang op vakantie en heb geen toegang tot de gym. Het enige wat ik heb is mezelf. Is het dan verstandig om al te gaan bulken? Ik kan namelijk niet zo heel insentief gaan sporten. Daarom dacht ik ook dat cutten de beste oplossing zou zijn. En als ik mijn dagelijkse behoefte bereken. Dan moet ik ook nog klikken op mijn beweging. Moet ik dan mijn krachttraningen daarin meenemen? Of niet?
Bij mij is een goede vakantie 1 grote bulk:laugh:
 
Hi,
Dank voor alle berichten. Ik ben op vakantie heel bang dat ik aan ga komen. Maar calorien tellen heeft geen zin denk ik in het buitenland. Wat raden jullie aan? Gewoon normaal eten en luisteren naar mijn lichaam? Gewoon geen ongezonde dingen eten? Dus gewoon geen snoep en koek maar gewoon luisteren naar lichaam. Ondergewicht heb ik gelukkig niet. De sixpack is ook helaas niet zichtbaar….
nogmaals geniet van je vakantie, en let op dat je plezier heb. voor de rest nergens op letten ;)
 
. De sixpack is ook helaas niet zichtbaar….
Wat er niet is kan je ook niet laten zien, hoeveel je ook afvalt.

Geniet van je vakantie en ga daarna lekker spiermassa opbouwen, dan heb je volgend jaar misschien een sixpack.
 
Thx Guys! Ik doe m’n best!
 
Thx Guys! Ik doe m’n best!
Je moet juist niet je best doen.
Doe gewoon lui. En ga eten.
Cutten kan nog wel als je 90kilo weegt, anders blijft er nog niets over.
Na de vakantie, ook lui trainen. Weinig maar wel zwaar en lange rust pauze tussen de setjes.
Fijne vakantie :thumb:
 
Back
Naar boven