XXL Nutrition

Cutten met Cardarine, Yohimbine, DMAA met of zonder Ostarine of Anavar low dosage.

Ymir

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
775
Lengte
1m50
Massa
40kg
Ik kom van een LGD4033 + MK677 + 200mg test p kuur af t/m half oktober. Ik wil een nieuwe cycle doen ongeveer in Maart met Rad140 + 200mg test en 2 a 3 iu HGH ipv MK677. Ik heb 4 kilo aangekomen tot nu einde PCT.

Ik denk erover om na de feestdagen te gaan cutten met Cardarine GW501516 + MK677 + Yohimbine HCL + DMAA en denk erover om een week of 6 Ostartine (MK-2866) 10mg (of Anavar 10mg) toe te voegen als anti cathabool zonder dat het shut-down veroorzaakt en zonder dat het anabool hoeft te zijn. Krachtbehoud tijdens onder onderhoud eten is natuurlijk wel heel welkom. Ik snap dat het iets onderdrukt maar met 2 weken Clomid en 6 weken off cycle, zou dat dan weer normaal zijn? (ben niet heel jong meer 40+)

Ik wil van 20% naar onder de 15% en train 3x per week en hardloop 2x per week 5km

Is er iemand die Ostarine gebruikt heeft puur om te cutten en deed je dat met GW501516 en deed je daarnaast Yohimbine HCL? Ik heb ook nog Clen liggen die al jaren oud is maar nog goed werkt. T3 wil ik liever niet meer en DNP vroeger was eens en NOOIT meer.

Graag geen antwoorden dat ik makkelijk zonder hulpmiddelen van 20 -> lager dan 15% kan gaan, dat weet ik. En graag geen gegeneraliseerde antwoorden tegen SARM's, ik weet dat er mensen hier zijn tegen alle SARM's. Kritiek is oke maar onderbouw het dan een beetje, please.

Ik deed vroeger test500 tren400 NPP etc, ik wil gezien mijn leeftijd geen middelen meer met maandenlang shutdown.

Dank voor het meedenken.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb van de dokter al 0,5 Ozempic per dag, dat vergat ik te vermelden. Daarom heb ik ook geen extra honger op mk677.

Ik ga denken over toch T3, ik deed 50mcg met op en afbouw vroeger. Ben wat angstig geworden voor schildklier verstoringen die permanent worden. Wellicht 37,5 mcg......

Ik heb van de dokter al 0,5 Ozempic per dag, dat vergat ik te vermelden. Daarom heb ik ook geen extra honger op mk677.

Ik ga denken over toch T3, ik deed 50mcg met op en afbouw vroeger. Ben wat angstig geworden voor schildklier verstoringen die permanent worden. Wellicht 37,5 mcg......
25mcg is voldoende echt. Yohimbine merk ik niks van btw.

250g test voor spierbehoud oa. EW
Reta opbouwen naar 2 mg EW
3iu GH is ook zat ED

25mcg is voldoende echt. Yohimbine merk ik niks van btw.

250g test voor spierbehoud oa. EW
Reta opbouwen naar 2 mg EW
3iu GH is ook zat ED

T3 moet je helemaal niet doen, slaat nergens op. Als je iets extra wil doen kan je nog T4 pakken maar op lage dosis GH ook (waarschijnlijk) niet nodig.

Reta opbouwen naar 2mg is ook een raar advies, de één heeft 8mg nodig en de ander 0.5mg. Verschilt enorm per persoon met Reta.

T3 moet je helemaal niet doen, slaat nergens op. Als je iets extra wil doen kan je nog T4 pakken maar op lage dosis GH ook (waarschijnlijk) niet nodig.

Reta opbouwen naar 2mg is ook een raar advies, de één heeft 8mg nodig en de ander 0.5mg. Verschilt enorm per persoon met Reta.
Je moeder

Zeker niet aan de haal gaan met schildklier medicatie.

Als toevoeging enkel nog yohimbine icm fasted cardio.

Vroeger wel gedaan die T3 maar nu ben ik er huiverig voor nu ik er meer over gelezen heb.
Yohimbine HCL ga ik idd fasted cardio mee doen. Thnx

Ik zou eerder de semaglutide vervangen voor retatrutide

Ik krijg Ozempic vergoed en dat werkt prima tegen teveel eten zoals ik vroeger deed. Het houdt zelfs mk677 insuline resistentie voldoende tegen. Ik ben 2 jaar terug erg dik geweest. Ik snap de voordelen van retatrutide maar die moet ik zelf betalen. Nee ik blijf mijn voorgeschreven medicatie van de dokter volgen.

Maar de kern van mijn vraag is een SARM of een erg lage oral zoals Anavar dosis die mij niet totaal afsluit van endogene test productie. Ik zoek puur iets anti katabools, ik ga later een cycle doen

Terug
Naar boven