XXL Nutrition

Cutten met of zonder tren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mercenaries5

Cool Novice
Lid geworden
16 mrt 2020
Berichten
50
Waardering
3
Lengte
1m90
Massa
104kg
Vetpercentage
12%
Beste bbers

Ik ben momenteel bezig met kuur

Tren-a 75 mg per dag
Test-e 500 mg pw
Mast-e 400 mg pw
Hgh 6 iu per dag
Hgc 500 2x per week

Ik zit nu in week 7 en wil de kuur doorzetten tot week 9. Om hierna 6 weken een cruise te doen van test-e 250 pw. (Ik weet dat sommigen 125 als cruise zien en niet 250)

In de cruise wil ik nog wat gaan zakken in vet % aangezien ik nu op 98kilo 13% bf zit. Door in calorieën te zakken en eventueel meer cardio.

Het eerste plan was om dan weer te kunnen blasten met test-e en tren-e. Alleen mijn vraag is ga ik zo kort na elkaar wel goede resultaten boeken. En is het in hoeverre tren veilig is verstandig om het zo kort na elkaar te doen. Ik laat op zijn tijd bloed prikken en alles is oké op een iets verhoogde lever waarde. Enigste waar de doktor zig wel zorgen over maakt is het aanhouden van hoge bloeddruk 160/83. Vandaar dat ik misschien toch mildere middelen wil gaan doen

Zijn er mensen die ervaring hebben met kuren met test , primo, privo etc en hoe ziet de kuur er dan uit . Of eventuele andere samenstelling van een nette cut kuur.
 
Je pakt nu al spullen om te cutten. Verder is het jammer, want op 13% kun je goed zonder roids cutten. Waarom zit je al aan GH nu ?
 
Hg doe ik al bijna 1 jaar. en zal deze in blast en in cruise blijven door zetten ben er heel tevreden over.
deze kuur is meer een lean bulk geworden ben van 91 10% naar 98 13 % gegaan. Vond dat ik nu meer uit de tren heb kunnen halen dan andere keren waar ik nog lager in calorieën zat. Je kunt handig cutten zonder roids maar ik zit in blast cruise en ga niet perse off dus er zal altijd gecut worden met roids minimaal de cruise dosis die ik zet.
 
Lijkt wel mode-verschijnsel dit soort kuurgedrag. Snap er geen F van. Niet om je aan te vallen, maar je weegt 98kg op 13% met 1.90m en bent 26 jaar.
Dat is gewoonlijk te behalen als je paar jaar traint, ook zonder GH en anabolics. Ik zou me eens meer gaan richten op je voeding en training, en nu een diepe cut inzetten.
Spiermassa raak je niet zomaar kwijt, en als je laag in je vet zit ga je pas 'Blasten' en hou je je vetp. onder controle. Just my2 cents about it. Succes in elk geval :thumb:
 
En terecht dat je dokter zich daar zorgen over maakt. Wat van je van plan om hieraan te gaan doen?
Ik ga daar nu met de huisarts aan werken die weet van mijn anabolen gebruik . Heb een urine onderzoek laten doen om te kijken of het aan de nieren licht aangezien ik voor het kuren ook wel iets verhoogde bloedruk had.Ook de bloed dikte word onderzocht. Uitslag daarvan wil de arts een plan van aanpak maken.
 
Als je vocht vasthoud zou ik je voeding aanpassen, evt Furosemide om snel de druk weer lager te krijgen. Maar dat weet je arts wel. Is je hartslag ook hoog ?
 
Arts had het over eventueel een diëtist erbij te nemen inderdaad. Om zoveel mogelijk weg te blijven van medicijn want in sportschool werd me telmisartan aangeboden. Maar regel dit alles liever met de huisarts.

Hartslag was oké. Gaf alleen onregelmatige hartslag aan maar de huisarts gaf na een extra check aan dat dit doot het in en uit ademen kwam en daardoor de longer tegen je hard drukke. Dit is normaal bij "jonge" mannen
 
Met standaard zon hoge bloeddruk zou ik paar maanden gaan cruisen en niet op 250mg test, maar de helft. Gezondere voeding indien je dit al niet doet en weet niet of je rookt, maar zou dit wellicht ook proberen te minderen/stoppen, wellicht dagelijks een half uurtje wandelen.

Je bloeddruk zit al in het risico gebied en je bent pas 26, maar aan de andere kant wat wil je met zon hoge dosering blast. 9 weken blasten 6 weken cruisen en dan weer blasten. Wat zijn je cholesterol waardes?
 
Koop een pulsoximeter, kun je het zelf bijhouden. lees je in over HB in rust en na inspanning. Bij zgn dik bloed kun je ook aspirine nemen
 
Koop een pulsoximeter, kun je het zelf bijhouden. lees je in over HB in rust en na inspanning. Bij zgn dik bloed kun je ook aspirine nemen
Ik heb laatst een gekeurde bloeddruk meter gekocht. Een pulsoximeter kan er ook wel bij. Gellukig niet heel duur en het meestal waard.

Ik wil niet ingaan op iemand met dubbel de levenservaring maar heb aspirine gebruikt en heb er veel over gelezen maar kom steeds uit op punt dat geen bloed verdunt maar minder klonterig maakt. Ook lees ik veel over bieten sap maar daar ben ik nog niet aan begonnen
 
Met standaard zon hoge bloeddruk zou ik paar maanden gaan cruisen en niet op 250mg test, maar de helft. Gezondere voeding indien je dit al niet doet en weet niet of je rookt, maar zou dit wellicht ook proberen te minderen/stoppen, wellicht dagelijks een half uurtje wandelen.

Je bloeddruk zit al in het risico gebied en je bent pas 26, maar aan de andere kant wat wil je met zon hoge dosering blast. 9 weken blasten 6 weken cruisen en dan weer blasten. Wat zijn je cholesterol waardes?

Ik werk op de bouw en beweeg heel de dag door. Rook niet nooit gedaan en begin er ook niet aan. Wel drink ik koffie. Huisarts advies om te minderen. Dat doe ik maar stoppen niet. Dat zwarte elixer trekt me door de dag heen. Mijn cholesterol is goed volgens huisarts alleen de leverwaardes lagen wat hoger . De exacte waardes kan ik niet geven ben de uitdraai kwijt :(zal deze opnieuw opvragen.

Wat ik uit het advies kan halen is. Lekker cruisen op 125. Dieet aanpassen daar mee cutte en pas blasten als bloeddruk normaal is.
 
De meeste BD meters lezen ook pols af, staat vaak onderaan van de 3 uitslagen.
 
De meeste BD meters lezen ook pols af, staat vaak onderaan van de 3 uitslagen.
20220507_124844.jpg

Hier een actueele meeting
 
pulsoximeter is wel handiger, maar 79 is niet slecht. 153/78 is ook niet zorgwekkend
:thumb:
 
Das goei nieuws :D:D wil nog wel even mee kunnen. Heb het bij moeten houden. Excuses voor slordig handschrift. Sommige dagen schiet die redelijk omhoog maar dit is denk ik omdat ik dan pas terug ben van werk en eerst eet en binnen 1 uur die meeting doe.

Meeting is smorgen als ik wakker word 5 uur. 2 meetingen 5 minuten er tussen.

En 21:30 voor ik ga slapen
 

Bijlagen

  • 20220507_125521.jpg
    20220507_125521.jpg
    115 KB · Weergaven: 113
Je hebt zelfs waardes van boven de 160 & 170 in je log staan. Zou toch wel eens gaan proberen of je dat kunt verlagen man.
 
Das goei nieuws :D:D wil nog wel even mee kunnen. Heb het bij moeten houden. Excuses voor slordig handschrift. Sommige dagen schiet die redelijk omhoog maar dit is denk ik omdat ik dan pas terug ben van werk en eerst eet en binnen 1 uur die meeting doe.

Meeting is smorgen als ik wakker word 5 uur. 2 meetingen 5 minuten er tussen.

En 21:30 voor ik ga slapen
Niet te best.

Ik zou een 24 uren meting aanvragen. Mijn bloeddruk gaf met zo’n meter ook altijd een hoge waarde aan terwijl die cuff van de meter uit het ziekenhuis wel aangepast was aan m’n arm omtrek. Ik had uiteindelijk een normale bloeddruk.
 
Niet te best.

Ik zou een 24 uren meting aanvragen. Mijn bloeddruk gaf met zo’n meter ook altijd een hoge waarde aan terwijl die cuff van de meter uit het ziekenhuis wel aangepast was aan m’n arm omtrek. Ik had uiteindelijk een normale bloeddruk.
Bedankt .Zal dit aangeven aan de huisarts. Wou deze week met de verzamelde informatie een plan maken maar wegens mei vakantie waren ze vroeg gesloten . De metingen schommelen soms erg inderdaad. Heb er verder totaal geen last van geen hoofdpijn of iets. Maar zoals hier en de arts vermelde. Het doet niet meteen schade maar op lange termijn wel. Zoals zij het vermelden tegen mij heb ik de bloedruk van een 80 jarige en das niet de bedoeling
 
Jij verkondigt flink wat onzin her en der, 158 niet zorgwekkend noemen op termijn is nogal dom.
Op korte termijn niet, maar als je hiermee blijft rondlopen op lange termijn wel

Jij verkondigt flink wat onzin her en der, 158 niet zorgwekkend noemen op termijn is nogal dom.
Hij loopt al bij een arts, en voor nu is het niet zorgwekkend. Zeker niet als hij van hoger af komt. verder is een meting een momentopname en weet je niet of hij wal de juiste houding aanneemt die nodig is voor deze digitale metingen. advies tbv verlagen heb ik eerder al aangegeven !
https://www.hartstichting.nl/risicofactoren/gids-bloeddruk/bloeddruk-thuis-meten?tab=2
Hoe thuis je bloeddruk meten

iu
 
Back
Naar boven