AndroidHealthClinic

Cutten met of zonder tren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tren a zet Ik meestal met slin spuitje in me been. Kan ik dit ook doen met de test -e. Dan hoef Ik geen blauwe naald te gebruiken voor maar 125 mg
 
Tren a zet Ik meestal met slin spuitje in me been. Kan ik dit ook doen met de test -e. Dan hoef Ik geen blauwe naald te gebruiken voor maar 125 mg
ja, dat kan prima. blauwe naald is 23G en ook veel te dik.
 
Nu in week 2 test - e 125.
Ben gestopt met arimidex 0.5 die ik om de dag nam aangezien ik nu op zoon lage dosis aas zit.Merkte alleen een grotere rebound dan ik had verwacht neem ze nu weer. Lees op het forum over aromasin. Zou dit een oplossing voor mij zijn Of neemt dit teveel oestrogeen weg. Ik zet wel nog weekelijks 1000 hgc.

Ook mijn vraag is kan ik me slin spuitjes al van tevoren backload vullen. Zodat ik er meteen 6 klaar kan maken. Of smelt het rubber/plastic ook in slin spuitjes.
 
Op 125mg test per week aro of ari nemen ?
ja, je kunt slinspuiten backloaden gewoon zakje van 10 stuks ineens.
 
Heb in me blast en meestal in me 250 cruise ari geslikt. Dacht kan er nu wel mee stoppen. Maar merkte al snel opgezette tegels en lichte knobbel. Miss zit het achter de oren miss is het de rebound. Maar las dat je met aro makkelijker kan stoppen dus dacht misschien is dat iets voor de blast zodat je in cruise kan stoppen.

En bedankt voor de reactie
 
Tren is heerlijk en toch echt gif maar dat weten we nu wel. In tegendeel tot bijna iedereen gaat mijn voorkeur altijd uit naar Tren in de bulk. Sterker nog ik gebruik bijna alleen maar hier voorbijkomende cut kuurtjes voor de bulk. Het lijkt tegenwoordig wel alsof iedereen 20 kilo wil pakken bij een bulk. Schone kilo's, rustig kwaliteit gainen en het veel makkelijker behouden. Primo, tren, mast, anavar en meer dht varianten zijn meer dan prima tijdens een bulk.

Cut enkel test en mast eventueel in combinatie met clen. Done. Oestrogeen is overrated, zorg er gewoon voor dat je genoeg hebt om gewrichtspijn te voorkomen. Als je dat doet heb je in bijna alle gevallen ook geen sides met erectie en weet ik veel wat er nog meer bij komt kijken als je het geheel plat legt. The list goes on and on.
 
3e week 125 test-e en bloedruk zakt al flink. Volgende kuur word test 600 primo 800. Misschien halveer ik de test wegens teveel vocht. Maar dat moet ik even aan kijken.
 

Bijlagen

  • 20220609_055007.jpg
    20220609_055007.jpg
    53 KB · Weergaven: 55
Alternatiefe dosis?

250 test
600 primo.? Of nog lager. Lees op forum verschillende reacties. Van lage dosis op lange termijn het beste is tot alles onder 600 is weg gegooid geld
 
Alternatiefe dosis?

250 test
600 primo.? Of nog lager. Lees op forum verschillende reacties. Van lage dosis op lange termijn het beste is tot alles onder 600 is weg gegooid geld
Heb 21 weken op 150 test / 250 primo gezeten en opgebouwd naar 250 test / 400 primo pw afgelopen bulk en goed aangekomen.

Lage dosis is langer doortrekken zonder sides/ellende.
 
3e week 125 test-e en bloedruk zakt al flink. Volgende kuur word test 600 primo 800. Misschien halveer ik de test wegens teveel vocht. Maar dat moet ik even aan kijken.
Mooi dat je bloeddruk is gezakt, zou ook niet te vlug weer denken aan volgende kuur. Kijk eerst een tal weken aan hoe het gaat met je bloeddruk
 
Ik doe over het algemeen geen super lange kuurtjes omdat de groei er meestal naar een x aantal weken uit is. Is dit bij primo dan niet het geval.? Want dan zou het ideaal zijn. kan je een half jaar door kachelen op lage test primo met hgh. Maar zal inderdaad voor ik weer verder ga bloedruk na kijken en bloedwaardes.
 
Back
Naar boven