AndroidHealthClinic

Cutten met test, tren, mast en methyl trienelone (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

CobyBE

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 feb 2008
Berichten
1.170
Waardering
155
Lengte
1m80
Massa
96kg
Ben in men laatste week 750 test, 600 deca en ga binnenkort switchen van compounds naar 250 test, 200 tren en 400 (of 600 mast) icm 1 of 2 mg methyl tren. Bedoeling is om van een clean bulk langzaam naar een cut over te schakelen met zo weinig mogelijk massa verlies.

Stats zijn 94,4kg à 179cm, 13 a 14% VP, 4500 kCals per dag.
Leg Press 400kg, Front squat (toestel wegens patellapees blessure) 220kg (van matrix, perfect squat ofzoiets), Pendulum back squat (ook toestel) is 280kg, incline dumbell presses met 50kg, matrix pull down 100kg per kant, etc

Ik blast en cruise (voor momenteel nog onbeperkte tijd) dus hoef geen rekening te houden met herstel hierna (maybe in the long run)

Eigenlijk was ik van plan de laatste 2 a 3 weken met methyl tren te eindigen maar gaat dat niet hetzelfde effect hebben als winny op't einde? (Verhoogde slechte cholesterol, snellere spierafbraak) of heb k daar minder last doordat ik hierna verder cruise op 150 - 250 mg test?

Verder twijfel ik nog tussen 400 mg of 600 mg masteron.
In case dat het vetverlies vertraagt kan ik het op gang helpen met T3 en clen. (T3 op 50mcg en clen het "twee weken schema" zeg maar)

Tips of voorstellen?
 
Laatst bewerkt:
Ik zou met deze doseringen je masteron niet hoger doen dan 300/400. Ervanuitgaande dat het legit masteron is wordt je met 600mg zo plat als een pannenkoek.
 
Ik dacht nog harder uit te kuur te komen hiermee maar hoe bedoel je plat als een pannekoek? Doel van deze kuur is zo weinig mogelijk spierverlies. Test hoger zetten dan? Tren wil ik liefst zo laag mogelijk houden omdat dit altijd men darmen op fuckt :\
 
400 mg masteron is meer dan voldoende.
 
je hebt het over krachtstats en komt dan met machines aanzetten, doe je geen barbell movements?
 
Back
Naar boven