Fitness Seller

Cutten met The Hoff

Bezoekers in dit topic

The Hoff

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
25 feb 2015
Berichten
1.371
Waardering
2.992
Tijd voor een log.

Doel is flink wat kilos kwijt te raken de aankomende maanden. Streefgewicht voor nu is 100kilo, daarna zie we wel verder.

41 jaar inmiddels. Een 15 jaar geleden begonnen met krachtsport. Erg actief geweest qua voeding, sporten en een gezonde leefstijl. Na een jaar of 5 door mijn rug gegaan en er bijna een maand of 7 uit geweest. In die 7 maanden mijn vrouw leren kennen en ze is zwanger geraakt van onze eerste. Na mijn blessure het sporten weer opgepakt maar van altijd alleen naar samen wonen met een kind op komst niet meer de drive kunnen vinden die ik daarvoor had. De jaren daarna nog wel weesten sporten maar het nooit meer serieus aangepakt. Paar kilo eraf maar die kwamen er daarna ook weer zo bij. Vorige maand had ik er genoeg van en met iemand van het forum hier een goed gesprek gehad. Dit heeft mijn ogen geopend en vanaf die tijd zit ik weer lekker in me vel en begin ik weer in het ritme te komen waar ik ooit mee ben begonnen. Helaas is mijn gewicht erg hoog geworden de afgelopen jaren maar de eerste 10 kilo is er al bijna vanaf.
 
Lekker bezig kerel! Succes.
Ga je progressie zeker volgen :rocker2:
 
Training van vandaag:
Squat 4x8x115kg
3x12 sinlge arm row
3x12 wide grip pulldown
3x12 machine shoulder press

Hierna ben ik er mee opgehouden. Te druk zo laat op de dag.
Volgende keer maar zoom meeting inschieten tijdens werktijd :cool:
 
Tijd voor een log.

Doel is flink wat kilos kwijt te raken de aankomende maanden. Streefgewicht voor nu is 100kilo, daarna zie we wel verder.

41 jaar inmiddels. Een 15 jaar geleden begonnen met krachtsport. Erg actief geweest qua voeding, sporten en een gezonde leefstijl. Na een jaar of 5 door mijn rug gegaan en er bijna een maand of 7 uit geweest. In die 7 maanden mijn vrouw leren kennen en ze is zwanger geraakt van onze eerste. Na mijn blessure het sporten weer opgepakt maar van altijd alleen naar samen wonen met een kind op komst niet meer de drive kunnen vinden die ik daarvoor had. De jaren daarna nog wel weesten sporten maar het nooit meer serieus aangepakt. Paar kilo eraf maar die kwamen er daarna ook weer zo bij. Vorige maand had ik er genoeg van en met iemand van het forum hier een goed gesprek gehad. Dit heeft mijn ogen geopend en vanaf die tijd zit ik weer lekker in me vel en begin ik weer in het ritme te komen waar ik ooit mee ben begonnen. Helaas is mijn gewicht erg hoog geworden de afgelopen jaren maar de eerste 10 kilo is er al bijna vanaf.
Herkenbaar, succes, sterke Squat om te “herstarten”
 
Herkenbaar, succes, sterke Squat om te “herstarten”
Thanks Crash. Ik had het er met iemand over tijdens het sporten vandaag. Qua kracht duurde het een training of 2 a 3 voor ik weer richting me max ging als ik even niks gedaan had. Maar merk dat de jaren toch wat beginnen te tellen denk ik. dus ipv 3x160 heb ik besloten om wat meer in de reps te gaan zitten. 2 weken geleden begonnen met 4x8x100 en ongeveer 2 trainingen daarna 5 kilo erbij.

Overigens meer de focus op de squat tegenwoordig en laat de deadlift even voor wat het is.
 
Voeding van vandaag:
04:30 120 gr ei-eiwit
8:30 pot magere kwark
12:30 500gr tofu
17:00 spruitjes met 1.5 gehaktbal half om half gehakt
20:30 pot kwark met wat 0% siroop

Totaal: 167gr eiwit 87gr carbs 70gr vet

Beetje laag in me eiwitten maar dat vul ik morgenvroeg wel weer aan

Totaal aan drinken
4 senseos
2 mokken thee
8-10 longdrinks water
Blike Cola zero in de avond.

Morgenvroeg wegen en sporten aka zoom meeting😝
 
Welkom terug en succes!
 
Squat: 4x8x120 (had er eigenlijk geen zin in maar achteraf spijt dat ik geen 125kg heb gedaan)
Bench: 2x6x75 2x6x70 (Zwak in vergelijking met de andere compunds)
Machine front fly 3x 12-15
Machine back fly 3 x12-15
Cable front rase 3x12
Assisted pull ups 68kg
Triceps pushdown 4x12
Single arm cable pull 3x12

Hierna nog even gefiets maar kreeg kramp in me kuiten.
Al met al lekker training en me totaal gewicht was vanmorgen -8.9kg
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Nero
Deadlift. Top set 2x 3x160
Bench. 3x 12x50 (kwam niet verder door spierpijn van vrijdag)
Dumbel pull over. 3x 12
Lat pull down. 3x12
Leg extension. 3x 15-20
15 minuten fietsen

Spierpijn in me benen daar kan ik wel doorheen gaan. Maar ik kwam met die schrale gewichten op de bench niet verder🤣🤪

Al met al een ruk training. Wel 4 volle dagen herstel. Kan vrijdag pas weer trainen.
 
Squat: 4x 8x120kg
Bench: 2x 6x70 2x 4x80
Machine fly: 3x12
Wide grip pulldown: 4x12
Single arm row: 3x12
Front raise: 3x12
Face pull: 3x12

Gewicht vanmorgen -9.7
 
Geen squat vandaag ivm tijd gebrek.

Bench: 2x 5x80 1x 7x75
Machine fly 3x12
Machine back fly 4x12
Pulley side raise 3x10
Pulley upright row 3x12
Pully wide grip pulldown 4x12
Dumbel row 3x10
Leg curl 4x 12-15

Al met al goede training. Maar zonder een squat of deadlift als starter voelt het toch alsof ik iets mis.
 
Squat: 8x125 3x8x120 (4x8x125 net iets te veel.
Leg press: 4x10x180y
Pulley wide grip pulldown: 4x 8-12 (kracht gaat goed vooruit)
Machine row: 4x 10
Rope face pull 3x12
Barbell bench: 4x80 1x90 2x5x80 (Kracht gaat ook goed omhoog zeker omdat het de laatste oefening was)

Gewicht hetzelfde -9.7:loopband:
 
Squat: 3x150 2x8x120 1x8x110 (tering zwaar vandaag. Voor het eerst ook dat ik merk dat me kracht achteruit ga)
Bench: 3x5x80
Dumbell pull over: 3x12
Cable upright row: 4x12
Cable face pull 3x12
Single arm row: 3x12
Hierna helemaal leeg ondanks dat ik me carbs wel getimed op heb vandaag.

Gewicht -10.9 Yeah buddy
 
Gewicht -10.9
Lekker man! Begin je al dingen vanuit je omgeving te horen over je progressie? :)
Vind dat altijd een heerlijk punt qua motivatie. Dat mensen continu aan je beginnen te vragen of je afgevallen bent.
 
Lekker man! Begin je al dingen vanuit je omgeving te horen over je progressie? :)
Vind dat altijd een heerlijk punt qua motivatie. Dat mensen continu aan je beginnen te vragen of je afgevallen bent.
Zeker weten. Volgens ons pap had ik niet meer zo een dikke kop en mijn vrouw kon het goed zien omdat me pens niet meer onder me shirt uit kwam. Heerlijk toch die motiverende berichten.

Ik merk het zelf vooral dat alles los zit. Maar ga pas nieuwe kleren halen als ik op een mooi punt ben aangekomen.

Mooiste van de afgelopen 7-8 weken is dat ik bijna geen of nauwelijks cravings heb. Echte cheat maaltijden heb ik niet gedaan. Behalve de eerste week toen we uit eten zijn gegaan. Voor de rest nog niet boven me onderhoudt gegeten.
 
Volgens ons pap had ik niet meer zo een dikke kop en mijn vrouw kon het goed zien omdat me pens niet meer onder me shirt uit kwam.
Hahahaha, altijd fijn zo'n supportive omgeving :roflol:
Dat zijn de beste cuts, de cuts zonder allemaal cravings en hoop gedoe.

Goed bezig kerel! Succes verder :thumb:
 
Hahahaha, altijd fijn zo'n supportive omgeving :roflol:
Dat zijn de beste cuts, de cuts zonder allemaal cravings en hoop gedoe.

Goed bezig kerel! Succes verder :thumb:
thanks gaat helemaal goed komen:cool:
 
Squat: 2x8x120 2x8x110
Bench: 3x5x80 1x5x85
Dumbel pullover:12-12-8 reps
Upright row: 4x12
Face pull: 4x12
Wide grip pull down: 3x10
Small grip row: 3x10

Gewicht: -11.6 bijna halverwege me doel😎

Musclemeat heeft een mooi concept met hun kant en klare blokjes maar ik maak ze toch liever zelf.
20220928_164532.jpg
 
Back
Naar boven