MuscleMeat

Cutten met Yohimbine, Caffeine en Ephedrine

Ano_6146

Advanced Bodybuilder
Elite Member
uitgeschakeld
Waardering
2
Hallo Mensen,

Ik heb besloten om tog maar te beginnen met cutten.

weeg nu ~85kilo, 1,85m met een Bf% van 14%

Ik zat zelf te denken om er:

Yohimbine HCL 2,5mg
Caffeine 200mg
Vasopro Ephedrine HCl 25mg

bij te gaan gebruiken...

En dan in een schema zoals dit:

sochtends: 2x Yohimbine - 1x Ephedrine - 1x Caffeine
smiddags: 2x Yohimbine - 1x Caffeine
savonds (30min voor 't trainen) : 2x Yohimbine - 1x Ephedrine - 1x Caffeine

dan zit ik dus aan een totaal van, 15mg Yohimbine, 600mg Caffeine en 50mg Ephedrine per dag.

Wat denken jullie ervan? Zit ik helemaal fout, of kan het ermee door? graag ff commentaar

en dan nog ff een laatste vraag, als ik dit via 1fast400 bestel, hoe groot is de kans dat de douane me pakketje controleert?
Iemand ervaring mee?
Als ze hem wel controlleren, ben ik dan alles kwijt? krijg ik een boete? en wat is het erste dat gebeuren kan?
Wil wel graag van te voren weten of grote risico's loop voordat ik 't bestel.

Greets,
Patrick.

tuurlijk is de kans groot dat je pak open wordt gedaan en wat illegaal is, ben je alleszins kwijt. yohimbine kun je trouwens gewoon bij de apotheker in belgie halen.

Caffeine is in Nederland ook gewoon te verkrijgen, Ephedrine is illegaal sinds kort (April of zo). Dus dat zal wel in beslag genomen worden.

Ephedrine kan je op nog genoeg plaatsen kopen (ook al is het 'illegaal').

En al dat echt niet lukt kan je ook alpha-vit bij apotheker gaan halen (is niet echt hoog gedoseerd maar als je het s'avonds neemt zou ik sowieso niet te veel nemen). Ga dan nog eens cafeïne bij het kruidvat of dergelijke halen en breng van apotheek eveneens aspirine mee (junior is goed genoeg). Dan kan je je eigen ECA-stack maken... Effectiviteit zal wel wat minder zijn, maar je moet roeien met de riemen die je hebt.

Ps: Alpha-vit (denk toch dat je het zo schrijft) is zonder voorschrijft verkrijgbaar en kost iets van een 3Euro (dacht vroeger 124BEF). Maar breng er maar genoeg mee want inhoud is ook beperkt...

Grtz.

• Topic Starter Topic Starter
is alpha-vit ook in nederland in de apotheek verkrijgbaar? aangezien jij in beglie woont?

Seppe zei:
Ephedrine kan je op nog genoeg plaatsen kopen (ook al is het 'illegaal').

En al dat echt niet lukt kan je ook alpha-vit bij apotheker gaan halen (is niet echt hoog gedoseerd maar als je het s'avonds neemt zou ik sowieso niet te veel nemen). Ga dan nog eens cafeïne bij het kruidvat of dergelijke halen en breng van apotheek eveneens aspirine mee (junior is goed genoeg). Dan kan je je eigen ECA-stack maken... Effectiviteit zal wel wat minder zijn, maar je moet roeien met de riemen die je hebt.

Ps: Alpha-vit (denk toch dat je het zo schrijft) is zonder voorschrijft verkrijgbaar en kost iets van een 3Euro (dacht vroeger 124BEF). Maar breng er maar genoeg mee want inhoud is ook beperkt...

Grtz.

de aspirine kun je er het beste uitlaten. Niet nodig voor de effectiviteit en dus ook geen bijwerkingen ervan.

ok, ephedrine heb ik net nog kunnen kopen bij een budo shop, heb ook rond gekeken voor caffeine... maar dat is dus gewoon nergens te koop hier... erg vaag, heb het in die budo shop gevraagd, ben bij een kruiden winkel geweest en bij de kruidvat. nada! :(

Aspirine heb ik ook meegenomen van de kruidvat, alleen lees nu dus dat je het er toch beter uit kan laten? wat is eigenlijk de werking van die aspirine in een "stack"

PatrickT zei:
Aspirine heb ik ook meegenomen van de kruidvat, alleen lees nu dus dat je het er toch beter uit kan laten? wat is eigenlijk de werking van die aspirine in een "stack"

Het antwoord van Lyle McDonald:

One of the adaptations that occurs when you jack up fat
mobilziation/thermogenesis is increased prostaglandin production and
certain prostaglandins act to inhibit further
mobilization/thermogenesis. Aspirin is a general inhibitor of the
enzyme (COX, cyclo-oxygenase) that produces prostaglandins.

But aspirin only seems to have an effect in increasing thermogenesis in
obese folks, not lean. Dunno why, might have to do with differential
rate limiting pathways. That is, maybe prostaglandin overproduction is
only an issue in fat folks, and some other pathway is limiting in lean
folks. Just talking aloud here.

But unless you're extremely overfat, you don't need it.

(en nee ik ga het niet vertalen, want ik snap er zelf ook de ballen niet van :))

(en nee ik ga het niet vertalen, want ik snap er zelf ook de ballen niet van :))

Haha, ok.. gelukkig! ik zat al raar te kijken toen ik begon te lezen, ben dus niet de enige die er niks van snapt

But unless you're extremely overfat, you don't need it.

Dat is begrijpelijke taal :)

najah, ik heb maar 1 pakje gekocht van 20 stuks, gebruik het er wel bij tot het op is :) als het tog geen kwaad kan

Alfavit ken je gewoon in belgie hale en kost omennabij 3,50 per 20 tabletjes van ik meen 20 mg Efedrine per tablet.
Ook leuk om wakker te blijven als je nachtje uit gaat.
Zal dalijk `s `n doosje d`rbij vatte en wat meer info d`rop kletsen.
Ik kon op de bijsluiter geen Efedrine HCl ontdekken maar wel `n andere vorm van Efedrine. Zoals gezegd zal dalijk effe bijsluiter samenvatten.

shit zeg, een vriend van mij is vorige week bij hetzelfde winkeltje in Den Bosch geweest (fitness&budoshop of zo iets) en vroeg ook naar Efedrine. Die gast zei dat men ze niet had. Nou blijken ze deze wel weer te hebben.
Caffeine is idd ook moeilijk aan te komen, ja.

je kan het natuurlijk bestellen bij 1fast400 maar veel mensen rakenhet kwijt de laatste tijd, vraag maar aan Kingnbajam :(

ik heb toevallig geluk gehad. Pakket was open gemaakt, maar de ephidrine er terug ingedaan :) Aardige mensen daar bijde douane :)

ik hed dezelfde stack alleen moet ik nog zien wanneer ik het krijg, is nu nog onderweg op de boot uit de US

exarchos zei:
ik hed dezelfde stack alleen moet ik nog zien wanneer ik het krijg, is nu nog onderweg op de boot uit de US

sow dat kan nog wel eens ff gaan duren :D ik heb ooit 1,5- 2 maanden moeten wachten.

of heb jr bij 1fast400 besteld en gekozen voor de goedkoopste verzending?? dan komt het gewoon met het vliegtuig , alleen het duurt het dan 3 weken ongeveer

Pumpin' zei:
sow dat kan nog wel eens ff gaan duren :D ik heb ooit 1,5- 2 maanden moeten wachten.

of heb jr bij 1fast400 besteld en gekozen voor de goedkoopste verzending?? dan komt het gewoon met het vliegtuig , alleen het duurt het dan 3 weken ongeveer

Johny heeft het besteld vlg mij idd de goedkoopste manier, hij had hier een tread over geopend, was eind april bestel dus wacht nog even, maar heb nu binnenkort wat clen dus komt goed :D

wat moet je nou met clen?

shit zeg, een vriend van mij is vorige week bij hetzelfde winkeltje in Den Bosch geweest (fitness&budoshop of zo iets) en vroeg ook naar Efedrine. Die gast zei dat men ze niet had. Nou blijken ze deze wel weer te hebben.
Caffeine is idd ook moeilijk aan te komen, ja.

Mjah... wie stond er achter de balie? Dat vrouwtje doet wel wat moeilijker ja, maar als je gewoon door de weeks binnen loopt staat meenstal een grote gast in de winkel ( de eigenaar denk ik ) ik kreeg het in ieder geval wel van hem...

Thnx, Had gister besteld en heb het nu al hier liggen :)

alleen yohimbine heb ik nu dus nog niet, heb nu alles voor een ECA stack... denk dat ik het gewoon zo ga proberen. zal het met yohimbine veel meer effect hebben als ik het erbij doe?

Had ik nog beloofd.
Alfavitjes per tablet:

Acidum Ascorbicum (vit.c) 15 mg.
Ephedrini bitartras 30 mg.
Retinoli acetas 160 IE
Thiamini hydrochloridum 1 mg
lactosum
talcum
crospovidonum
amylum solani
magnesii stearas

Terug