Fitness Seller

cutten, nieuw hier.

Bezoekers in dit topic

axelwitsel

Cool Novice
Lid geworden
30 jan 2012
Berichten
246
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
68kg
Vetpercentage
12%
ik wil graag een six pack ik ben niet dik maar heb wel vet op mijn buik zodat je me buikspieren niet kan zien.

maar ik ben nieuw hier en ik zou graag een paar tips willen op basis van mijn voeding en trainingschema.

mijn voedingschema:

s'ochtens rond 9uur een bak brinta met 250ml melk.
rond 10 uur fruit een banaan . 1 pakje dubbelfris
s'middags rond 12 uur 5 broodjes 2 met kipfilet 2 met rookvlees en 1 met kaas, 2 pakjes dubbelfris
rond 4 uur een bak magere kwark ongeveer 300gram. 1 glas water
5 uur gewoon wat de pot schaft maar probeer zo veel mogelijk vet te vermijden, 1 beker melk.
rond 8 uur s'avonds neem ik meestal een hand kashewnoten.
in de avond drink ik nog een paar glazen water.

mijn trainingschema:

maandag buik , biceps , schouders , triceps , rug, cardio 30 minuten dit ongeveer om de dag


nog wat vragen van mezelf:

kan het kwaad als je alleen zaterdag friet eet?
hebben jullie mischien wat goede oefeningen voor mij?
hoeveel dagen rust moet je tussen elke trainingssessie?
 
Laatst bewerkt:
Sowieso Dubbelfris inwisselen voor water.
Broodje met kaas, kan je misschien beter verwisselen met een broodje met pindakaas?
Sowieso kan je ook beter bruin brood eten dan bolletjes.

Je trainingsschema.. tja je slaat je benen helemaal over?

Voor oefeningen, werk in ieder geval met de compounds, squat, deadlift, bent over rows, benchpress. Lees je eens in over Rippetoe, misschien is dat wat voor je.

Het aantal rustdagen ligt aan je schema. Minimaal 3 dagen per week trainen, maximaal 5 zou ik zeggen. Daar hou ik me in ieder geval aan.

Het beste advies is om je gewoon in te lezen, sticky's lezen etc.

Voedingsschema maken op basis van je calorieën behoefte is ook geen overbodige luxe, zeker als je wilt cutten.
 
sticky's lezen.

voedingsschema's sucks :D
wats met je trainingsschema? doe je alles op de maandag?
ik zou eerder een 3 day split doen.. ik heb zelf ook een logje over cutten.. daar kan je ook veel uit halen qua voeding en training.. (uiteraard op mij afgestemd)

maar wow shit, met zo'n lengte zo'n gewicht?!
 
Back
Naar boven