Fitness Seller

Cutten of bulken ?

Cutten of bulken ?

  • Cutten

    Stemmen: 10 45,5%
  • Bulken

    Stemmen: 12 54,5%

  • Totaal stemmers
    22

Bezoekers in dit topic

Sebastien

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
6 feb 2006
Berichten
912
Waardering
11
Ok ik vraag me af wat ik zou doen nog eens cutten of verder bulken tot zomer 2011 . Ik zit nu wel al rond de 13 % vet en ik dank als ik zou doorbulken tot volgende zomer ik er nogal fatty ga uit zien maar aan de andere kant heb ik ook geen goesting om weer wat massa te verliezen :p

het laagste vet % dat ik ooit heb gehad is 9 % komend van 15 % in 2 maanden zou wel eens tot 7 willen geraken maar ja wat denken jullie ? Puffy en wat groter of lean ?



ik ben 1m 71 77 kg
 
Laatst bewerkt:
Verdere statistieken?
 
Zomer komt eraan, dus tja. Ik zou er persoonlijk voor kiezen om op een procentje of 10 te staan, en dan heel clean te bulken, zodat je er op 't strand goed bij loopt.
 
Ja moeilijk zeggen als we verder niks van je weten. 190cm 90kilo 15% vet dan zou ik zeggen **** de zomer gaan voor massa.

170cm 100kilo 15% vet lekker even gaan cutten dik balg:D
 
Hoe moeten wij dit inschatten als we totaal niets van je weten? Plaats tenminste even stats en liefst ook foto's.
 
Bulken . 13% is toch prima.
 
o ja sorry

ik ben 1m 71 77 kg ik ben trouwens meer aan de kant aan het leunen van de cutten naar mischien 7 % ik weet niet het stomme is gewoon dat ik nu net na een jaartje of langer zelf terug wat begin op te bouwen en regelmatig te trainen en het is zo k*t om te zien als je wat massa verliest :p
 
Laatst bewerkt:
o ja sorry

ik ben 1m 71 77 kg ik ben trouwens meer aan de kant aan het leunen van de cutten naar mischien 7 % ik weet niet het stomme is gewoon dat ik nu net na een jaartje of langer zelf terug wat begin op te bouwen en regelmatig te trainen en het is zo k*t om te zien als je wat massa verliest :p

Als je zo laag in vet gaat zul je meer massa verliezen. En daarbij als je weer gaat bulken zal je lichaam zich snel weer meer willen voorzien van vet. Niet slim dus. Zoiezo niet als je nog meer massa wilt. Je bent alleen maar dubbel bezig zo. Keuzes maken dus. Of gewoon doorgaan en meer massa verkrijgen of er veel langer over doen en nu cutten voor de zomer voor de chicks.:rolleyes:
 
Iemand die op 7/8% staat, oogt hoe dan ook groter/sterker dan iemand die op 12-15% staat en zwaarder weegt.

Ik zeg; juni tm augustus laag in BF, ongeacht de verdere stats, en boven de 10-12% in de andere maanden.

Ik start een cut 1 Juni, ik verwacht dan 88kg te wegen en ga dan cutten voor 10 weken. (probeer op 8% uit te komen).
 
ja ik denk dat ik het gewoon ga doen vind mezelf nu al te puffy worden vooral in me gezicht dat stoort me eigenlijk het meest hehe , ik heb toch al wat meer massa en een beetje minder vet dan de laatste keer dat ik ging cutten dus er is wel wat vordering

ik ga in april al beginnen, nu nog een schematje en calorien tellen aah dat is hatelijk hehe
 
Back
Naar boven