AndroidHealthClinic

Cutten of bulken?

Bezoekers in dit topic

Beliked

Novice
Lid geworden
17 feb 2017
Berichten
26
Waardering
4
Lengte
1m80
Massa
81kg
Vetpercentage
16%
Hey iedereen,
Ik ben echt super nieuw met foto's en dergelijke, was ongelooflijk onwennig maar Whatever. Ik ben ondertussen 13 weken bezig met fitness (deze foto's zijn 2 weken geleden genomen) en ben ondertussen van 84 kg naar 80.5 kg gegaan. Ik doe aan intermittent fasting sinds vorige week en ik train 6x per week en 4a 5x cardio.

Ik heb mezelf altijd afgevraagd of ik zou cutten of bulken. Ik heb wel wat vet maar ik heb helaas geen borst... Alle tips enzo worden enorm geapprecieerd want later zou ik echt eens willen meedoen aan een mens physique.
Current stats: 180 cm, 80.5 kg, vetpercentage ongekend...

Ps hoe zend ik het gemakkelijkste foto's van mijn gsm op dit forum?

2v34l93.png

13zz7rb.png

nlwp4n.png

kp9px.png

rtgt2r.png
 
Ik zou zeggen cutten, reden daar van is omdat de zomer om de hoek is en het een positief effect op je mind zal hebben als je wat lager in VP staat en vanaf dat punt gaat lean bulken. Dan voel je teminste niet een fat fuck powerlifter die 50kg bench presst:o

Ook zal het bij jou niet heel lang duren om op een gewenste VP te staan sinds je niet erg vettig bent. Conclusie : Cut 2-5% vp er van af en je bent ready to get huge.



oh en op je eerste foto klapt je borst best wel heftig naar binnen, hoop dat dit gewoon komt omdat je een slechte houding vast hield / slechte houding algemeen heb.
 
Ik zou zeggen cutten, reden daar van is omdat de zomer om de hoek is en het een positief effect op je mind zal hebben als je wat lager in VP staat en vanaf dat punt gaat lean bulken. Dan voel je teminste niet een fat fuck powerlifter die 50kg bench presst:o

Ook zal het bij jou niet heel lang duren om op een gewenste VP te staan sinds je niet erg vettig bent. Conclusie : Cut 2-5% vp er van af en je bent ready to get huge.