AndroidHealthClinic

Cutten of bulken?

Bezoekers in dit topic

Beliked

Novice
Lid geworden
17 feb 2017
Berichten
26
Waardering
4
Lengte
1m80
Massa
81kg
Vetpercentage
16%
Hey iedereen,
Ik ben echt super nieuw met foto's en dergelijke, was ongelooflijk onwennig maar Whatever. Ik ben ondertussen 13 weken bezig met fitness (deze foto's zijn 2 weken geleden genomen) en ben ondertussen van 84 kg naar 80.5 kg gegaan. Ik doe aan intermittent fasting sinds vorige week en ik train 6x per week en 4a 5x cardio.

Ik heb mezelf altijd afgevraagd of ik zou cutten of bulken. Ik heb wel wat vet maar ik heb helaas geen borst... Alle tips enzo worden enorm geapprecieerd want later zou ik echt eens willen meedoen aan een mens physique.
Current stats: 180 cm, 80.5 kg, vetpercentage ongekend...

Ps hoe zend ik het gemakkelijkste foto's van mijn gsm op dit forum?

2v34l93.png

13zz7rb.png

nlwp4n.png

kp9px.png

rtgt2r.png
 
Ik zou zeggen cutten, reden daar van is omdat de zomer om de hoek is en het een positief effect op je mind zal hebben als je wat lager in VP staat en vanaf dat punt gaat lean bulken. Dan voel je teminste niet een fat fuck powerlifter die 50kg bench presst:o

Ook zal het bij jou niet heel lang duren om op een gewenste VP te staan sinds je niet erg vettig bent. Conclusie : Cut 2-5% vp er van af en je bent ready to get huge.



oh en op je eerste foto klapt je borst best wel heftig naar binnen, hoop dat dit gewoon komt omdat je een slechte houding vast hield / slechte houding algemeen heb.
 
Ik zou zeggen cutten, reden daar van is omdat de zomer om de hoek is en het een positief effect op je mind zal hebben als je wat lager in VP staat en vanaf dat punt gaat lean bulken. Dan voel je teminste niet een fat fuck powerlifter die 50kg bench presst:o

Ook zal het bij jou niet heel lang duren om op een gewenste VP te staan sinds je niet erg vettig bent. Conclusie : Cut 2-5% vp er van af en je bent ready to get huge.



oh en op je eerste foto klapt je borst best wel heftig naar binnen, hoop dat dit gewoon komt omdat je een slechte houding vast hield / slechte houding algemeen heb.

Enorm bedankt voor je antwoord! Ik cut dan nog even door tot na de zomer en dan zoals je zegt clean bulk. Ik neem deze week nog een paar foto's en zal de nadruk op mijn borst leggen. Ik heb nooit echt een 'grote' borst gehad ondanks dat ik van 50 naar 90 kg ben gegaan op bench (max rep).
 
Ja inderdaad cutten, ik schat je nu op 16 a 17%

No offence, maar het is in elk geval geen 12% zoals in je Stats staat
 
Ja inderdaad cutten, ik schat je nu op 16 a 17%

No offence, maar het is in elk geval geen 12% zoals in je Stats staat
Hey, bedankt voor je feedback! Geen probleem, het was al 4 jaar geleden dat ik een vetmeting gedaan heb en toen ik dit profiel aanmaakte nam ik gewoon een percentage omdat ik het niet zeker wist :) ik blijf hard werken tot ik eens die aders op men buikspieren en door men armen heen zie :P nu is het enkel een ader door men biceps bij curls
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Voor 13 weken fitnessen heb je best een goed fysiek. Heb je al eerder getraind? Of iets anders gedaan? Je rug ziet er sterk uit, die borst komt wel. Een goed fysiek duurt jaren.
 
Voor 13 weken fitnessen heb je best een goed fysiek. Heb je al eerder getraind? Of iets anders gedaan? Je rug ziet er sterk uit, die borst komt wel. Een goed fysiek duurt jaren.
Hey,
wow dat is nu eens motiverend ! Ik ben lang 'topsporter' geweest maar altijd een beetje overgewicht gehad. Tot ik ongeveer 8 maand geleden een hernia kreeg en mijn voetbaldroom zo goed als moest opgeven. Dit wil ik natuurlijk niet en ben daarom begonnen met fitnessen met als eerste doel mijn rug te versterken en dat is al deels gelukt maar nu heb ik de 'microbe' van fitness te pakken en wil ik eens een goed gebalanceerd 'fitness' lichaam als ik het zo mag noemen. Maar het probleem dat ik al jaren ervaar is dat ik geen borst heb, mijn buik komt voor mijn borst, ale moeilijk uit te leggen maar je snapt het misschien wel.

Bedankt voor je reactie en motivatie !
 
13 weken in de gym en dan al zoveel massa? Godsamme, waar haal jij je pokon :eek:

Geintje natuurlijk, je hebt er goede aanleg voor dus ik zou zeggen ga zo door!
Over cut/bulk, het is natuurlijk allemaal persoonlijke voorkeur. Als jij vind dat je vet moet verliezen, ga gewoon lekker cutten! Het zal, zoals boven aangegeven, inderdaad niet zo lang duren eerdat je richting de 12% bent dus dat zou een goede optie zijn. Succes!
 
13 weken in de gym en dan al zoveel massa? Godsamme, waar haal jij je pokon :eek:

Geintje natuurlijk, je hebt er goede aanleg voor dus ik zou zeggen ga zo door!
Over cut/bulk, het is natuurlijk allemaal persoonlijke voorkeur. Als jij vind dat je vet moet verliezen, ga gewoon lekker cutten! Het zal, zoals boven aangegeven, inderdaad niet zo lang duren eerdat je richting de 12% bent dus dat zou een goede optie zijn. Succes!
Als dat niet motiverend is! Dabkuwe' voor het compliment! Ik post asap een nieuwe fysiek update aangezien ik terug wat vermagerd ben.

12% is inderdaad een mooi doel, ik ga ervoor!
 
ik zou benen trainen, nu je toch gestopt bent met voetballen moet dat wel lukken zeker, of loop en fiets je nog miss?
 
Nog even cutten zodat je na de zomer een goede bulk in kan zetten voor de ekte massa gains
 
ik zou benen trainen, nu je toch gestopt bent met voetballen moet dat wel lukken zeker, of loop en fiets je nog miss?
Hey, bedankt voor je reactie!
Ik train sinds het begin dat ik fitness, 2x per week benen (goedgekeurd door de chiropractor) ik doe 4x per week stairmaster en af en toe stap ik aan 9% helling,4.5 km/uur. Af en toe doe ik aan hiit maar dit is zelden. Het is wel de bedoeling om terug te gaan voetballen op termijn.
 
Hey, bedankt voor je reactie!
Ik train sinds het begin dat ik fitness, 2x per week benen (goedgekeurd door de chiropractor) ik doe 4x per week stairmaster en af en toe stap ik aan 9% helling,4.5 km/uur. Af en toe doe ik aan hiit maar dit is zelden. Het is wel de bedoeling om terug te gaan voetballen op termijn.
Uw benen zien er allesinds niet groot uit. Met de rest denk ik dat je vooruitgang gemaakt hebt maar met u benen niet. Succes nog
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Back
Naar boven