AndroidHealthClinic

cutten of bulken?

Bezoekers in dit topic

curf

Novice
Lid geworden
31 aug 2018
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
2m
Massa
95kg
Vetpercentage
18%
ik zit dus zwaar te twijfelen of ik zou gaan cutten of bulken..
algemene informatie over mijzelf:
- leeftijd:19 jaar
-gewicht: 93.5kg
-lengte: ca. 2m
voor mijn gevoel ben ik wel goed op gewicht volgens mijn lengte, het enige wat mij een beetje dwarszit is dat
ik nogal een goed buikje heb...
in mijn armen zit bijna tot geen vet (ik kan een groot aantal aderen zien lopen door mijn armen)..
ik heb het met een aantal coaches van mijn sportschool al erover gehad wat ik het beste zou kunnen gaan doen, maar ze geven mij allemaal verschillend advies..
dus daarom heb ik deze topic gestart om te horen wat jullie voor advies hebben voor mij...
eventuele foto's komen later (i.v.m ik momenteel aan het werk ben :))

alvast bedankt voor de reacties:D
 
ik zit dus zwaar te twijfelen of ik zou gaan cutten of bulken..
algemene informatie over mijzelf:
- leeftijd:19 jaar
-gewicht: 93.5kg
-lengte: ca. 2m
voor mijn gevoel ben ik wel goed op gewicht volgens mijn lengte, het enige wat mij een beetje dwarszit is dat
ik nogal een goed buikje heb...
in mijn armen zit bijna tot geen vet (ik kan een groot aantal aderen zien lopen door mijn armen)..
ik heb het met een aantal coaches van mijn sportschool al erover gehad wat ik het beste zou kunnen gaan doen, maar ze geven mij allemaal verschillend advies..
dus daarom heb ik deze topic gestart om te horen wat jullie voor advies hebben voor mij...
eventuele foto's komen later (i.v.m ik momenteel aan het werk ben :))

alvast bedankt voor de reacties:D

En hier gaan ze ook verschillend advies geven :)

Aders zien lopen op de armen wil niet veel zeggen.

En zonder fotos is het ook nogal moeilijk.
 
Aders zien lopen op de armen wil niet veel zeggen.
ah oke, want mij is namelijk verteld dat je aderen begint te zien als er weinig vet op die positie zit maar ik zal zsm foto's plaatsen
 
ah oke, want mij is namelijk verteld dat je aderen begint te zien als er weinig vet op die positie zit maar ik zal zsm foto's plaatsen

Je kan aders op je armen hebben en toch een dikke pens hebben. Wat ben je dan met droge armen?
 
ah oke, want mij is namelijk verteld dat je aderen begint te zien als er weinig vet op die positie zit maar ik zal zsm foto's plaatsen

Nah dit is puur vet verdeling en hoe diep je aders liggen dus genetisch bepaald
 
Nah dit is puur vet verdeling en hoe diep je aders liggen dus genetisch bepaald

Er zit wel een bepaalde kern van waarde in.. je zult ze zeker sneller gaan zien zodra je iets lager in vet% komt te zitten
 
Er zijn wat redenen die naar zichtbare aders duiden, kan net zo goed zijn dat je huidplooi dikte minder is bij je armen dan op je buik (wat sowieso wel een meespelende factor is).
Betreft je vraag, je kan gaan cutten tot je "buikje" weg is en daarna gaan bulken. Om te gaan bulken met een buikje, tja imo is dat niet echt ideaal.
 
Back
Naar boven