MuscleMeat

Cutten of juist meer eten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Slammers

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 mei 2010
Berichten
109
Waardering
29
Lengte
1m79
Massa
90kg
Vetpercentage
13%
Ik ben nu een jaar aan het trainen waarvan iets meer als het laatste half jaar echt serieus met goede training en voeding. Cutten leek mij het beste voor me, omdat ik vet op mijn buik en borst heb, maar nu begin ik te twijfelen of ik wel mee door moet gaan.

Het vet daar gaat namelijk erg lastig weg, ja ik cardio uiteraard ook, terwijl mijn armen, schouders & benen bijvoorbeeld gewoon goed zijn. Ook weeg ik 74kg bij 1.81m dus dat is ook niet te veel lijkt me. Iemand tips wat ik het beste kan doen?
 
Aan je stats te zien zou ik lekker gaan bulken. 400-600kcals boven onderhoud en om de 2 weken op de weegschaal gaan staan, gaat het te snel? Eet dan wat minder..
 
Ja dacht ik al, dan zal ik maar verder gaan met sticky's lezen en een voedingsschema proberen te maken. Hoop dat dat goed komt.
 
Maximaal 2,5g eiwitten per kg lichaamsgewicht.
Minimaal 1g vetten per kg lichaamsgewicht.
Rest aanvullen met Kh's.

Zorg dat je genoeg eet, genoeg vitamines binnen krijgt, genoeg vezels eet en je zit goed...

Ik ben nu aan het bulken op 3000-3300 kcals, met dagelijks ijs/koek af en toe pizza/mcdonalds(2a3x in de week) en elke training lift ik meer en mijn vetpercentage neemt niet toe.

Er bestaat geen voedsel wat als 'clean' oftewel 'schoon' wordt gezien.
 
lekker bulken !
 
Maximaal 2,5g eiwitten per kg lichaamsgewicht.
Minimaal 1g vetten per kg lichaamsgewicht.
Rest aanvullen met Kh's.

Zorg dat je genoeg eet, genoeg vitamines binnen krijgt, genoeg vezels eet en je zit goed...

Ik ben nu aan het bulken op 3000-3300 kcals, met dagelijks ijs/koek af en toe pizza/mcdonalds(2a3x in de week) en elke training lift ik meer en mijn vetpercentage neemt niet toe.

Er bestaat geen voedsel wat als 'clean' oftewel 'schoon' wordt gezien.

Lol ik kan je wel vertellen dat pizza en mcdonalds koek en ijs niet als clean wordt gezien. Dat jij nog steeds progressie er mee maakt wil niet zeggen dat al die suikers transvetten simpele carbs goed zijn.
Vergis je niet ik zeg niet dat het niet goed is om dat zo aan te pakken, Maar clean is het niet.
 
Back
Naar boven