XXL Nutrition

Cutten of toch spiermassa winnen?

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

Merijnvdw

Novice
Lid geworden
5 jan 2022
Berichten
18
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
Probleem!!!! Ik ben 16 jaar 80 kilo en ben 1.85m. Ik train 1.5 jaar prima in het begin was het rond de 2-3x per week en de laatste weken steeds intensiever richting de 5-6x per week. Mijn vet percentage is volgens internet (heup meten en nek meten) met lengte gewicht leeftijd 10,5% vet. Het verbaast me hoe laag dat is want vind dat ik nog niet bepaald droog ben ofzo. Ik zit dus te twijfelen on door te zetten met de cut ben 2 dagen aan het cutten nu. Maar is dat wel handig na 1.5 trainen? Of is het verstandiger om lekker spiermassa te winnen op deze leeftijd? Ik weet het niet. Cutten vind ik we lastig i.v.m met af en toe wat feestjes. Op dit moment sport ik niet veel na wat opdruk oefeningen etc thuis. I.v.m sportscholen gesloten. Dus mijn vraag is hierbij lekker gaan cutten of toch maar lekker spiermassa winnen. Bij cutten ben ik btw ook bang dat ik te mager eruit ga zien en dat het er weer uitziet als een botje maar dat weer ik niet. Als ik ga cutten wil ik in iedergeval in mei droog zijn! Dus wat zeggen jullie wat is het handigst!
 

Ga gewoon in je andere topic door. Ia dezelfde vraag.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven