XXL Nutrition

Cutten op Intermittend Fasting

Bezoekers in dit topic

MickG

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2010
Berichten
722
Waardering
18
Lengte
1m73
Massa
87kg
Vetpercentage
13%
Halloo,

Ik zit momenteel in mijn bulk van 4000 kcal. Het gaat vrij langzaam en had gehoopt meer kilos te pakken. Verder ook een te korte periode om een goed resultaat te halen hier ben ik mij bewust van (Bulk pas sinds 1 februari). De zomer komt eraan en wil toch wat droger komen te staan.

Ik heb gekozen om te starten met IF op 1 mei. Ik kies voor IF omdat het zomerseizoen hier in Spanje er al snel aan begint te komen en ik dus vaak op het strand zal zijn en het dus moeilijker is om te eten. Ik zal 20/4 hanteren. Eating window na me workout startende om 8 uur tot ik naar bed ga om 12 uur. Zal zo rond de 3000 kcal per dag eten dit is net iets onder me onderhoud.

Wat denken jullie hiervan? De doorslaggevende factor waarom ik de keus maak voor IF is het niet strict en regelmatig kunnen eten ivm vaak weg van huis zijn. IF maakt het dus mogelijk om toch ''goed'' te eten om tijden dat ik zoiezo thuis ben.

ps. Hoe omgaan met eating windows op uitgaansdagen?

Bedankt
 
Je spieren vallen er echt niet af als je eating window een paar uur verschuift. Uiteindelijk draait alles om kcal in vs kcal out. Het enige voordeel van IF is grotere maaltijden eten waardoor je sneller vol zit en dus niet gaat overeaten. Je verbrandt niet op magische wijze meer vet per dag op dezelfde hoeveelheid kcal. Tenminste, dat is mijn visie.
 
Back
Naar boven