XXL Nutrition

Cutten op test (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kidmonster

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2010
Berichten
4.251
Waardering
124
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal :o

Hele tijd niet aanwezig geweest, nu ben ik weer van plan voor om een korte tijd on te gaan. Ben nu al een hele tijd off en ben heel wat bezig geweest met andere zaken. Nu is dat voorbij en wil ik BBing weer oppakken.

Mijn doel is om eens flink droog te worden, niet te veel massa in te leveren. Meer massa is niet nodig, ben tevreden met hoe het nu is. Heb op 9/10% gestaan, wil proberen de 8% te behalen. Ik heb wel een aantal dingen waar ik over twijfel, kuren heeft een aantal side's en soms kun je er niet onderuit maar er zijn toch een aantal zaken die ik liever zo beperkt mogelijk houd.
Tijdens vorige kuur had ik erg veel last van zweten, grootste probleem wat ik heb is dat ik de gehele dag zweet op mijn voorhoofd bij de kleinste dingen. Traplopen=zweten/warm openbaar vervoer=zweten/midden in de nacht wakker worden met een nat bed. Acne/haaruitval is ook iets wat ik wil vermijden. Nakuur zat ik te twijfelen aan nolva of nolva en aromasin. Meen dat aromasin zorgt voor wat minder depressiviteit? not sure if srs. Maar ik word best wel depri van nolva, als aromasin erbij zorgt dat dit wat minder is zou dat fijn zijn.

Zat zelf te denken aan:
1-3 Test Sust 750(ma/wo/vr)
4-10 Test E 500(ma/do)

1-13 hCG 1000(ma/do)
10/20 roaccutane
xx finasteride

13-16 20 nolva
13-16 10 aromasin

Vragen:
-Kuurschema aanhouden of zou het er anders uit moeten zien?
-Roaccutane als acne preventie?
-Finasteride gaat dit nu wel of niet iets toevoegen? Geen ervaring mee
-nolva/aromasin combinatie?

Heb nog tren/mast maar met het zweet verhaal lijkt me dit een no go zelfs op lichte dosering. Zat eerst te denken aan 250 test/200 tren/200 mast. Maar meen dat tren op 200 net zo erg is als op 800 betreft zweten?

Alvast bedankt ;)
 
zit op 300 ace per week en geen last van zweet.

af en toe een opvlieger maar that's it..

daarintegen had ik op dianabol ontzettende natte nachten... alles zeiknat..
 
Ik zweet meer van high test dan van tren ace, kan ook liggen aan het feit dat ik ace gebruikte in de cut en veel minder koolhydraten nam dan tijdens me bulk op high test.
 
zit op 300 ace per week en geen last van zweet.

af en toe een opvlieger maar that's it..

daarintegen had ik op dianabol ontzettende natte nachten... alles zeiknat..

heb tren ace keer gedaan, maar kan met niet herinneren of ik nu meer/minder zweten dan op test. Meen toch wel wat meer. Heb tren E maar nooit gebruikt, zou het slim zijn om 400 tren e te doen met bijv 250 test denk je? vond tren effect toch wel heel erg goed

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

Ik zweet meer van high test dan van tren ace, kan ook liggen aan het feit dat ik ace gebruikte in de cut en veel minder koolhydraten nam dan tijdens me bulk op high test.

ik heb 750 test gedaan in bulk en tren ace in cut, maar ik weet niet meer wat erger was. Meen tren toch wel wat erger.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon tren zetten. Niet zo bang zijn voor sides, al helemaal niet voor zweet :) Zijn ergere dingen toch..
 
heb tren ace keer gedaan, maar kan met niet herinneren of ik nu meer/minder zweten dan op test. Meen toch wel wat meer. Heb tren E maar nooit gebruikt, zou het slim zijn om 400 tren e te doen met bijv 250 test denk je? vond tren effect toch wel heel erg goed ---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ---------- ik heb 750 test gedaan in bulk en tren ace in cut, maar ik weet niet meer wat erger was. Meen tren toch wel wat erger.

Ik zette eerst:

525mg tren a
600mg test e
600mg bold
500mg mast e

nu

1800mg test e
1000mg mast e
600mg bold

en ik zweet beduidend meer nu ;) maar nogmaals dat kan liggen aan het aantal koolhydraten wat ik nu eet.

Bovenstaande kuur is geen advies overigens.
 
Ik zette eerst:

525mg tren a
600mg test e
600mg bold
500mg mast e

nu

1800mg test e
1000mg mast e
600mg bold


en ik zweet beduidend meer nu ;) maar nogmaals dat kan liggen aan het aantal koolhydraten wat ik nu eet.

Bovenstaande kuur is geen advies overigens.

lekker haha, geen gh/slin?
 
ja 5iu ug GH en 75mcg T3, vandaag start week 3 van dit deel van de cycle. Libido is wel echt sky high man, dat fucked me hoofd meer als de tren.
 
ja 5iu ug GH en 75mcg T3, vandaag start week 3 van dit deel van de cycle. Libido is wel echt sky high man, dat fucked me hoofd meer als de tren.

hahah is het zo erg? zit op 1150mg test E en libido is eigenlijk wat aan magere kant, 1 x in 2 dagen echt zin ofzo.

Vond dat altijd enige side van de Tren, teveel met seks bezig. hele avonden/weken verkloten door p0rn te kijken.
 
Back
Naar boven